2x Gotti🤷🏼‍♀️ oder Gotti & Götti?🤷🏼‍♀️

Liebi mamis

Zägg - ich bins wider🤗😅

Mir hend oiis chli gedanke gmacht wege gotti / götti. Aber irgendwie nämed manne das amt ame ned soooo ernscht😳😬 bi ois ide family und kollegekreia het sozege niemer meh kontakt mitem eigene götti.

Jetzt mini frag: het öber vo oii au zwei gottis?😍

Kommentare

  • Hallo Aloha! Mini Tochter hät 2 Gottis und sie finds cool. Sie hät es Schwiizer Gotti und es irisches Gotti so tuet sie unterscheide😄
  • 🙋🏻‍♀️ oisi Tochter hät au zwei gottis... ich glaub sie het gern en götti isch jetzt scho en männer fan 🤪😉Aber ich glaub es chunt nöd so druf a, hauptsach mä nimmts biz ernscht und isch chli da fürs chind! Aber han gmerkt das es eigentlich scho sinn macht beides da Männer und Fraue eifach unterschiedlich sind und so au anderi Sache mached mit dä chind 🤷🏻‍♀️
  • Unsere Tochter hat auch 2 gottis
  • Min Sohn het Gotti&Götti und mini Tochter 2 Gottis. Ich find für es Meitli 2 Gotti mega lässig. Wie sies denn mal findet weissi nonig😅. Sie isch erst 7 Monet.
  • Also mer werde das problem au ha das mer kein götti finde wo eus passt daher werded au zwei gottis sii.. 😇
  • Mir grauts ez scho vor de entscheidig🙈 bim erste sinds beüeder und schwöster worde und dete sind kollege scho all sturm gstande😅 de eint oder ander wird dicher iigschappet si am schluss🙄
  • De gross hät gotti/götti de chli hät 2 göttis
  • Dä Gross hät zwei Göttis und di chli gotte und götti. Göttis mached halt me au chli seich und turned mit de chind ume.
  • Mini Chli hett 2 Gottis, di Grossi Götti und Gotte.. aber alli nämeds u ernst zum Glück. 😊
  • Ich ha au das Problem bi de erte kind hend die kei intresse me und etz weissi gar nöd öpi überbhaupt söll suche finds richtig trurig. Will ich ha würkli niemer woni chönd denke mol die wärs etz.
  • Mir händ Gotti und Götti ka für üse Bueb, leider simer verkracht jetzt häder zwei Gotti
  • Danke oii. Mir wärdet au zwei gottis neh😍 wenn fragtmer ca? Chömer scho guet jetzt ide 20. wuche frage?
  • Ja secher chasch du ez scho frage. Ich has au chuum chönne erwarte zum frage😂
  • Ich has uuu schwierig gfunde zum gottis finde 🤣aber d göttis sind schlange gstande...etz hend mini 2 eifach 3göttis und 1 gotte

    Hend ihrs all offiziell mitere Taufe gmacht?
  • Eusi sind nöd tauft
  • Mir taufets au ned😬 bin us de chille ustrettet👍🏻
  • Ahh ok 🤣weiss ebe nöd ob mer da dringend mache muess...also min maa isch atheist jnd ich bi buddhistin 😅darum hemer zerst kei götti und gotte wele, aber demfall langets wenn mer eifach seget jah ihr sind d gotte und d göttis?
    Fridli
  • @Pinny ja das langed. Mir hend sie tauft aber eus bedüted das au viel
  • @mrspfeffer super danke 😆mir seit religion eifach nöd soviel...
  • Ich habe gelesen das bei einigen Geschwistern das Eine Götti und Gotti haben und das Andere nur Gotti‘s bzw. nur Götti‘s.

    Meine Frau und ich erwarten unser zweites Kind und stehen auch wieder vor dieser „Entscheidung“.

    Dieses Thema ist ja schon etwas älter und die Kinder mit dem 2 Gotti‘s bzw. Götti‘s sind jetzt ja auch schon etwas älter…

    Darum jetzt meine Frage:
    Wie hat sich bei solch „ungleichen“ Konstellationen entwickelt?
    Sind die Kinder neidisch aufeinander, weil das Eine Gotti und Götti hat und das Andere nur Gotti’s bzw. Götti’s?
  • Unsere grosse hat sogar 2 gottis und 1 götii🙈 und die kleine jeweils 1 und 1.
    Aber die eine gotte hat sowieso kaum zeit, da isz es der grossen gar nicht bewusst das es ihr gotti isz
  • Üsi grossi Tochter het sogar 3 Gottis u 1 Götti🤣 hei üsnä schwöschtere dr Gotti Job gä. U da ig 2 ha u mi maa eini hei mr gseit okay dämfau 3 gottis. U die chlini het 2göttis u eis gotti🙂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum