SWISSMOM-PARTY 🤩

1111214161795

Kommentare

  • @admin was ist eigentlich kinderkran.com für eine Seite? Deutschland?
  • @Luna85 keine Ahnung. Ich habe damals einen occasion für 10.- gekauft. Neu kosten sie so 25-30.-
  • @Luna85 auso wenns so öpis wie e pamir isch für babys würdi. Villicht 5.- gä,nöi überchunnsch die ab 11 franke.🤷‍♀️
  • Ok danka eu. 😊 han äba au denkt so 5 - 10fr. Findes hald amel schwierig wens heisst öbis is kässeli
  • Ja das isch eso,finge das aube ou nid eso eifach.
  • @Luna85

    Würd amigs luege was es esch ond denn google was de Neupriis esch... muesch jo beachte, dass je nochdem jo no Porto muesch zahle...
    chont etz hald of d‘Marke druf a, aber 5-10 esch agmesse... mer händ för euse em Fachgschäft öpe 30.— zahlt... aber ha gad gseh, dass es mega onderschied get inde Neupriise
  • Mir hend für eusi im Manor 49.90 zahlt.. wenns die sind, wür ich öpe 15.- zahle
  • @Luna85 Ich han gad eine vom tutti kauft für 15.- mit porto gseht wi neu us au nur 3x brucht
  • @Admin chöntisch du mini mailbenachrichtigung au us schalte...????🙈
  • @Luna85 würd eu Marke und Neupries alüäge, würd jetzt eu so 10.- gäh. Weil diä wärdit ja kumm abgnützt als Baby.
  • bearbeitet 2. 03. 2019, 12:15
    Fertig geschminkt. Aber kennt ihr gute Fasnachtsschminke? Es war mega mühsam...

    Bild vom Admin auf Userwunsch entfernt.
  • @kläffchen wow sieht cool aus! Ich brauche immer Neocolor 2 (die mit Wasservermalbaren) funktioniert super!
  • Di Chlii ir Spielgruppä u ig ha mer äs 13 minütigs Meischterwärch vo Helloween gäh.
    Das isch ä Metalband, nimmä aa, dass diä nid soviel vo Öich kennä.
    I losä meischtens ganz luut mini Lieblingsmusig we di Chlii ir Spielgruppä isch. Das hani scho rächt vermisst...
  • @Kaischda achso, gar keine Schminke? Muss ich mir auch merken. Mit diesen Schminkstiften war es sehr mühsam
  • @Stöpseli ha dr gschriebe😉
  • I han ihra jetzt 10fr. geh und si isch zfrieda gsi. Bis äba selber go hola, so chömed amel keini portoköste me dezua. 😊
  • Mamis wo au Früehligskinder ka hend. Hend ihr oine Babys jeweils jersey oder Sidekäppli no ide Afangsziit agleit...dehai wie au dusse?
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 28. 02. 2019, 11:00
    @Adriana: Ist eine Flohmarkt von uns. Ist kostenlos für Schweiz, Deutschland und Österreich. :)

    @Sabrina86: Han ni gmacht. :)

    So könnt ihr auch scrollen...

    vyfxh6jcjp1o.gif
  • Halooo fraue, ich ha wieder e frag und zwar ish min chline jetzt 4 monet.. ich legg ihn is bett, 3h spöter wacht er uf und lieht aber ganz verkehrt im bett, also nöd so wie ich ihn inegleit ha(sin kopf ish den bim gitter und d füessli bim andere gitter) hoff tshegget wani mein.. hend das eui au gha und was chani mache das er ‚grad ligge blibt‘? Er ish en buchshlöfer...
    Ha au deckene grollt und jewils bide gitter als schutz anegleit, damit er sich nöd weh macht, aber er schlaft sit er sich so extrem bewegt mega shlecht😣😰
  • Ab wenn hend ehr euchne Kids en Pamir ahgleid?
  • @Rizzitella mini chli isch jetzt 6mönet und wird hüt nomi ihra s'erstmol eina alega. Und dia gross 2 1/2johr het au eina.
  • @Rizzitella No nie 🙈 Aber isch irgendwie au no nie nötig gsi😏 Minere meinig nah. Wo zeihnd ihr ihne denn so eine a?
  • Weiss öber wieni en kommentar chan kommentiere? So dasmeren obedure gseht und direkt unde mine?😅 hoff ihr wüssed wieni mein
  • @ALOHA das geit äuä hie nid, das isch äbe nüm wi bi swissmom😜
  • Ja mir fähl das und en „Titelsite“
  • @ALOHA hani mech au scho paar mol gfrogt. Mer mösst eigentlech för jedi Frog es eigets Thema mache oder?
  • Moll ea gaht🤨 aber wie. Ich meine so:6b648f60-3b47-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpeg
  • jo stimmt aber schribeds doch als verbesserigs vorschläg i die rubrik
  • bacf85f0-3b47-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpeg
    Wünsche und Ideen für die App
  • @ALOHA: Dafür muss man den Text markieren und „Zitieren“ klicksen. :)

    cc0e8050-3b47-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpeg
  • @kläffchen ja genau! ich nehme immer ein kleines Glas Wasser tauche die Neocolor rein und danach direkt auf die Haut.. es ist halt nicht wasserfest, wenn es regnen sollte. Aber sonst top😊!
  • Admin schrieb: »
    @ALOHA: Dafür muss man den Text markieren und „Zitieren“ klicksen. 😊

    Wuhuuu danke viel mal @Admin
  • Im Profil könnt ihr die geposteten Bilder von euch oder in anderen Profilen von den anderen sehen.

    Bilder aus Privaten Nachrichten/Chats sieht man natürlich nur bei sich. Da ist dann ein kleines Kuvert in der Ecke.

    Ihr könnt auch drauftapsen, dann kommt ihr zu dem Beitrag wo das Bild vorkommt.

    1zp9nm6x23qi.png
  • Admin schrieb: »
    klicksen

    So cool🙌🏼🙌🏼🙌🏼
  • ALOHA schrieb: »
    @ALOHA: Dafür muss man den Text markieren und „Zitieren“ klicksen. 😊Wuhuuu danke viel mal @Admin

    Cool danke für de Tipp!
  • ManuelaManuela

    27

    Symbol
    bearbeitet 28. 02. 2019, 12:39
    @Rizzitella min chline isch ez 2 mönet und i leg ihm immer en pamir ah. sind inere häxegruppe wo mitlauft add fasnachts umzüg😃
  • Hoooiiii, grad e dringendi Frog, wie hender e mittelohrentzündig gmerkt bime 14monatige? Bi unsicher.. hasi etz ibunde, het bim wickle und im bett brüeled.. fiebermesse hebetsi nid ane.. goht immer wieder mitem zeigfinger is ohr..
  • Hoooiiii, grad e dringendi Frog, wie hender e mittelohrentzündig gmerkt bime 14monatige? Bi unsicher.. hasi etz ibunde, het bim wickle und im bett brüeled.. fiebermesse hebetsi nid ane.. goht immer wieder mitem zeigfinger is ohr..

    Musch bim ohr hinde (direkt hinderem ohreläppli aber bim köpfli) ih die ihbuchtig drucke. Wensi den reagiert isches sicherlich eh mittelohreentzündig. Gueti besserig🙏🏻🙏🏻
  • @A heart full of dreams es tönt scho sehr deno. Min KiA hett mir de tipp geh: es bitz am ohrläppli ziehe wenns brüellet hends sehr wahrschinloch e MOE.
  • Hett bi üs etz so immer gstumme
  • @ALOHAich hatte beim @Admin schon angefragt ob es einen Newsfeed geben wird bei dem man direkt einzelne Beiträge liken und kommentieren kann, so wie FB. Dieser wollte es den Programmierern weiterleiten. Habe die Info auch gepostet, da aber kaum Rückmeldungen von den anderen Usern kamen weis ich nicht ob es nun in Planung ist oder nicht.
  • @Sunshinemom danke diir han de wunsch am admin au scho gschriebe per PN😍🤗 das chunt schono👍🏻👍🏻
  • @ALOHA und @Sunshinemom: Ist bereits in Arbeit, kann aber schon 2-3 Wochen dauern. :) Ist etwas aufwendiger und müss ma bisserl Geld in die Hand nähme.
  • @kläffchen sieht super aus. Eulenspiegel sond super
  • Mamis wie isch oi nachem ks gange ( die wo bim 2.eine gmacht hend meini) hender lang schmerze gha..? Wie isch das mitem lupfe?
  • @dinaa macht mine au. Ebefalls 4 mönet alt und buchschlöfer. Ich han bettschlange drine, demit er sich de kopf ned aschlot
  • @Mangoo Ha en KS gha und de zweiti hani besser weggsteckt wie de ersti. Hed scho ca. 3 Wuche brucht bis es mier einigermasse guet gange isch. Z Baby hani scho möge lüpfe, aber sicher nüt schwerers.
  • @dinaa ja mini het das jetzt vor 2täg agfange, hasi aber bi mir im bett.mache s stillchüsse an bettrand das sie sich nöd aschlaht und wenn de ma go schaffe gaht gahni uf sin platz übere das sie nöd vom bett gheie chan .glaub mer cha nüt degege mache ussert sie z schütze das niened abepurtzled oder aschlönd.ich finds ehrlichgseit süess bi minere🥰
  • Sorry ich frage au numal wie cha ich Mails stopä 🙈
  • Admin schrieb: »
    @ALOHA und @Sunshinemom: Ist bereits in Arbeit, kann aber schon 2-3 Wochen dauern. 😊 Ist etwas aufwendiger und müss ma bisserl Geld in die Hand nähme

    Danke, ihr seid super!!
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum