Wohin in die Ferien mit Kleinkind?

Mir möchte so gärn e Wuche ads Meer! Mir würde gärn i nes kinderfründlechs Hotel wo nid au zu wyt wäg isch max. 2h flüge! üse Bueb isch denn ca.1,5. Het öpper e guete Tipp?

Kommentare

  • Mallorca hotel cala mandia simer letschjahr gsi und heis super gfunde😊
  • kroatie findi toll 😍 und de kiesesteinli strand praktischer mit chline Chind 🙂
  • Ich wür nach Mallorca, perfekt weg de churze Flug. Hotel chani keis empfehle, es isch mittlerwile es Adults only Hotel
  • merci viu mau für öii tipps!😃😘
  • Fuerteventura isch super. Es windet immer schön und es isch nie zu heiss aber doch warm.
  • Mir flüged de Summer i euse erste Familieferie as Meer- uf Kreta. Mal gspannt wies wird. Hotel in Malia(flach abfallende Strand und Gegend schön)
  • Iberostar playa de palma in mallorca...es isch nöd direkt es kinderhotel aber kinderfründlich. Es het au iberostar cristina das isch gad Visavis und das isch meh mit animation etc... in mallorca und nur 10 min vom Flughafen super tolle strand 🥰
  • Kaischda schrieb: »
    Mir möchte so gärn e Wuche ads Meer! Mir würde gärn i nes kinderfründlechs Hotel wo nid au zu wyt wäg isch max. 2h flüge! üse Bueb isch denn ca.1,5. Het öpper e guete Tipp?

    Mir sind mit euse 6 Monatige Zwilling nach Italie...(Lignano Sabbiadoro) und det sind dast alli Hotels kinderfründlich...isch au es super Ziel für Familie...und mega schöne Strand...halt eifach Bella Italia <3<br>
  • Mir gönd das jahr uf portugal ad algarve..er isch denn au 1,5☺️
    Sarah_87
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum