SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1141517192095

Kommentare

  • @Admin ich bin au bi de swissmomapp gsie 4jahr lang den het das zu localFamily gwĂ€chslet (de gröst scheiss worde) und jetzt da😊
  • @ALOHA du hesch scho immer uf alles e Antowrt :D
  • @Admin: bin au öpe 3/4 jahr bide swissmomapp gsi
  • @sabi81 ahhh danke diirđŸ‘đŸ» macht sinn😅
  • @Adriana leider ned nei😅
  • @Admin ich bi au 2 Jahr uf swissmom gsi
  • Admin schrieb: »
    Gute Morgen,

    Eine Frage: im LocalFamily haben ja einige bescheid gesagt, dass ihr ins BabyForum kommt. Kommen alle von da, oder hat auch wer im Swissmom-Webforum das empfohlen und ein teil kommt auch von dort?

    Wahrscheinlich kommt der grösste Teil der Ex-Swissmoms von der LocalApp, das sich fĂŒr die SM-Web-User ja nichts geĂ€ndert hat.
    Admin
  • @Admin ich bin au bir swissmomapp gsi 3 johr lang und den localfamily und jez au wider bi eu. Bi schomol bi eu gsi, aber det het so gar nia öper gschriba und drum hanis widr glöscht gha. 🙈
    Admin
  • @Cucarachabumeli nei be mer het das vieeeeel schlimmer usgseh

    Eher so: ecad7010-3bf0-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpeg

    Aber so wie uf dim bild gsehts a mine unterschenkel us im winter, dass juckt dene ganz stark. Schmiere antidey oder exipial i.
    Min sohn het ebe su so ekzem wie uf dem bild woni postet han. Aber met antidry hemers guet em griff
  • 1ceb71a0-3bf1-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpeg wĂŒnsche euch Allen einen wunderschönen meteorologischen FrĂŒhlingsanfang 💐 (auch wenn das Wetter heute nicht so will 😉)
  • Guten Morgen Alle!

    Ich fand es also schon zu frĂŒh als der Wecker um 06:50 Uhr klingelte 😂 das ist der frĂŒheste Zeitpunkt der Woche an dem ich aufstehen muss (wenn ich die Kids in die Kita bringe)
  • FrĂŒhlingsanfang

    Danke das wĂŒnschi dir ouđŸŒșđŸŒč mir hei ja ide letschde paar tĂ€g scho chlei frĂŒehlig dörfe schnuppere.🙂
  • im uswis/id staht 29.februar...â˜șïžđŸ˜„
  • @fuchs danke dir! Ich werd‘ noch ganz schlau draus.
  • b2658480-3bf3-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpeg heute vor einem Jahr đŸ˜±â›„ïž
  • ALOHA schrieb: »
    Macht fĂŒr mich zwar kei sinn, dasmer bis und mit de 17. wuche im 3. monet isch😅

    đŸ€” wie chonsch de druf, dass me so lang em 3. Monet esch? 🙃
  • Luali schrieb: »
    im uswis/id staht 29.februar...â˜șïžđŸ˜„

    Wie geil esch denn das 😃 hehe das fend ech super â˜ș
  • Samantha schrieb: »
    đŸ€” wie chonsch de druf, dass me so lang em 3. Monet esch? 🙃

    Das staht ufem bild wod mina postet het. 13.-17. ssw isch de 3. monet und ab de 18.ssw isch de 4. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
  • Ok nun wird ich auch mit mails bombardiert 😉 wie was wo? @Admin danke đŸ™đŸ»
  • Haha, fĂŒr was bin ich denn aufgestanden? Server shut-down im BĂŒro 😂
  • 1aafc030-3bf6-11e9-83ff-5f8186f5dd29.jpegALOHA irgendwie wörtmer nö schlau gid so viel tabellene
  • Wenn man mit 10 Monaten rechnet, kann man kalendarisch (Ă  4 Wochen) rechnen, bei 9 Monaten sieht es anders aus, schliesslich sind 40 Wochen mehr als 9 Monate. Ich hatte einen Babyapp, die hat mit 9 Monaten gerechnet und mir immer angezeigt in welchem Monat ich bin. Pregnancy+ oder so hiess die
  • ALOHA irgendwie wörtmer nö schlau gid so viel tabellene

    Oh jaa - die isch wider ganz anders. Easy😅 danke diirđŸ€—
  • mamis het öpper vo eu ide ss verĂ€nderti schilddrĂŒesewert gha und nach de ss alles wider guet? đŸ˜¶
  • @Nessa🌾; jo han ide erste ss mĂŒesse tablette neh und nach de geburt isch alles wieder guet gsi. Ide zweite ss isch nie öpis gsi
  • NessaNessa

    233

    bearbeitet 1. 03. 2019, 09:13
    ALOHA schrieb: »
    đŸ€—

    ich han au nach dere tabelle zehlt gha vom elefÀntli
  • @Nessa🌾 jo bin au ez ide SS am Euthyrox ne. Sie hend gseit de Wert seg eigentlich fĂŒr e nichtschwangeri normal aber ide SS sett mers substituiere. Noch de Geburt chamers denn wieder stoppe
  • @Adriana ich han ebe nie öppis bechođŸ€·đŸŒâ€â™€ïž und jede arzt het immer chli öppis anders xseit.. die einte hend gmeint liecht erhöht und die andere hend gmeint segi ned der red wert. ich ha das vor de ss natĂŒrli nie teschte lah
  • @Adriana ich han ebe nie öppis bechođŸ€·đŸŒâ€â™€ïž und jede arzt het immer chli öppis anders xseit.. die einte hend gmeint liecht erhöht und die andere hend gmeint segi ned der red wert. ich ha das vor de ss natĂŒrli nie teschte lah
  • @Joeli ah super ich gahns am zischtig go teschte hoffe isch alles guet. demfall gitz das gern ide ss
  • @Nessa🌾 aso das heisst du hesch eher erhöhti Wert? Will bi mir sinds ebe biz ztĂŒf gsi drum mussi Medis ne. Aber wenns zHöch sind musch jo glaub au nĂŒt ne
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 1. 03. 2019, 09:39
    @Bawa: Ist gemacht. Wenn du es mal Àndern magst: Web > Profil > Profil bearbeiten > Einstellungen
  • @Adriana ja sie hend immer xseit liecht erhöht.. de letzt untersuech biim huusarzt hends ebe xseit segi nĂŒt. und den im spital bide Geburt hends gmeint sie seget erhöht xsi, sie mönd klĂ€re obs mir jetzt na eppis mĂŒend ge. Ich han den natĂŒrli andere sorge gha als nahfrege wie wo was. ha aber nĂŒt bechođŸ€·đŸŒâ€â™€ïž weisses imfall selber ned gnau. ich meinti aber sie seget wie be dir ehner niedrig.
  • JuNaJuNa

    114

    bearbeitet 1. 03. 2019, 10:41
    @Cucarachabumeli mini Chind hend das alli au. Bi dĂ€ Grosse hets frĂŒeh ahgfange und het sich mittlerwiile (sie isch 10ni) usegwachse. Mini Mittler chratzt sich au bluetig. Vorallem nochem bade😳 Was bi ĂŒs hilft isch
    - Nur 1xwĂŒchentlich bade, und immer mit Balmandol Badeöl im Badwasser , oder nochher uf di nass Huut iistriiche ( ischen rĂŒckfettende Badezuesatz). Au z.b nochem Gsichtli wĂ€sche mit dem iiriibe, well Wasser tröchnet wieder us, au wenns nur ufem Lumpe isch.
    - denn wenns akut isch (wundkratzt) hilft bi ĂŒs nur Fucicort -Kortisonsalbi. Die grosszĂŒgig uftrĂ€ge und e 1 x tĂ€glich ei Wuche so behandle, nochher mit Linolafett wiitermache.
    ( au weme kai Fan isch vo Kortison, ĂŒsi Ärztin hets ĂŒs so erklĂ€rt: wenn es Huus brennt, gohsch au nöd miteme SprĂŒtzchĂ€nntli go lösche! Me muess zersch dĂ€ ganz Brand lösche (kortison) das me nochher wieder e gsundi Huut chan ufbaue).

    Und gÀg sbisse Fenistiltröpfli, mir gÀbeds immer ufd Nacht und 1-2stund vorem Bade.

    Und wenn dHuut guet erholt isch tĂŒemer mit Dexerylcreme iicremele😊

    Isch chli lang worde, sorry🙈 da ish ez eifach ĂŒsi Routine vo ĂŒsere HuutĂ€rztin empfole. Git sicher au no anderi WĂ€g und Behandlige. Aber eifach als Biespiel😊
  • JuNaJuNa

    114

    bearbeitet 1. 03. 2019, 10:28
    ALOHA schrieb: »
    Mamiiiis, weni jetzt ide 14. ssw (13+4) bin. Seitmer den ich bin im 3. monet? Oder 4.?đŸ€š bin ja eich beides nödđŸ€Ș

    @Aloha Ich het au gseit bisch im 4. Monet.. me isch jo quasi immer 4 Wuche lang im gliiche monet! Ab dĂ€ 13. Wuche bisch denn 4 Wuche lang im 4. Monet und ab dĂ€ 17. Wuche fangt denn dĂ€ 5. Monet ah. đŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • Hoi zĂ€me

    Ha mega panik mim chef vo der neu schwangerschafts zverzelle... er het scho bim erste Mal mega schlĂ€cht druf reagiert... abrbeite im schichtbetrieb... und cha den nĂŒm nachtdienste mache was en grossĂ€ teil vo mim pensum usgmacht het.

    Mini frag cha er mi zwinge zreduziere?
    Oder statt ihr nacht am Tag zarbeite , was fĂŒr mi ja fasch nid möglich wĂ€ri mit mim erste kind.
    Oder mir gar mit der kĂŒndigung nach der schwabgerschaft drohĂ€?

    Ha gat panik...
  • Am afang chasch ja no Nachtschicht schafe.
    Ab den wod nĂŒme dörfsch muss dir de Chef e gliichwerigi arbet am Tag abĂŒte. Wener das ned chan den muss er dich bi 80% Lohn freistelle. Wen er dir aber e gliichwertigi arbet am Tag chan bĂŒĂŒte du die aber weg dim Sohn ned chasch ahneh den wirds schwierig. Den wirsch wĂŒki mir Lohnusfall mĂŒse rechne.
    Nach em Schwangerschafts Urlaub dörf er die natĂŒrlich chĂŒnde sowie du chasch chĂŒnde. Ab den isch de ChĂŒndigungsschutz ufghobe.


  • Muetterschaftsurlaub hani natĂŒrlich gmeint. 🙈😅
  • ALOHA schrieb: »
    Das staht ufem bild wod mina postet het. 13.-17. ssw isch de 3. monet und ab de 18.ssw isch de 4. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

    @ALOHA etz han echs au gseh... voll schrĂ€g đŸ€”
  • @Adriana @Nessa🌾 @JoeliDörf ech froge an wellem Wert sie be euch vo ned guet rede, bzw. Ihr mĂŒend Medis neh?

    Be mer eschs mega speziell... ha Hashimoto ond au nor no 1 SD... vor de 1. SS ben ech met de Wert för e SS scho a de Grenze gse ond wo ech frösch schwanger gse chorz schlechti Wert gha ond denn hÀt sechs agfange ipendle...
  • Sorry ned welle abschicke...

    Sither han ech i jedere SS besseri Wert de letscht gmessni esch be , 0.35 gse
  • ach mir hei scho wider magedarm😱 z zwöite mal innerhalb vo drĂŒ wuche.. es isch so schlimm..đŸ€ź
  • Oje...das mĂŒessdi auso nid si,wĂŒnsche öich aune ganz gueti besserig und dases schnĂ€u verbi geit.🐞🍀
  • Admin schrieb: »
    @Bawa: Ist gemacht. Wenn du es mal Àndern magst: Web > Profil > Profil bearbeiten > Einstellungen

    Merci đŸ™đŸ»
  • e7804ec0-3c1b-11e9-82fd-7bf8f4d93ab3.jpegFĂŒr was wĂŒred ihr eu entscheide als Kuschelecke/Leseecke?
    -„Betthimmel“-Vorhang mit kĂŒssi (links)
    -Kindersofa (obe)
    -Sitzsack (unde)

    S‘zimmer isch eher chli bzw. de ecke. Bim Bett hĂ€t sie scho en Vorhang. Ich han ebe s‘gfĂŒhl bimene „Betthimmel“ isch s‘zimmer den zu erdrĂŒckend mit no meh vorhang đŸ€·â€â™€ïž
    Sofa wĂŒr mir am beste gfalle, han au es mega herzigs gfunde. Und mini tochter liiiiebt bĂŒecher ĂŒber alles & isch sehr viel ide Stube ufem Sofa & luegt bĂŒechli ah...
    Bilder vo pinterest
  • tamtam86 schrieb: »
    Oje...das mĂŒessdi auso nid si,wĂŒnsche öich aune ganz gueti besserig und dases schnĂ€u verbi geit.🐞🍀

    merci liebi tamtam86!!!😊
  • @Ängeli ich wĂŒrd s sofa neh went bim bett en vorhang hesch. Mir hend im chinderzimmer zb eifach de ikea sessel wo er brucht zum bĂŒechli luegeâ˜ș
  • @nanu14: ja de sessel vo de ikea hani au ĂŒberleit. bim sofa chĂ€tt mer sicher z‘zweite druf & wĂ€r fast glich tĂŒĂŒr 👍😄
  • Wird Bryophyllum wenns de Arzt verschribt au vu de KK ĂŒberno?
  • @Ängeli i wĂŒrd o z sofa nĂ€h.. gseht super us😍
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum