SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1171820222395

Kommentare

  • @doni: Mini tochter hĂ€t ikea kuchi mit 1.5j becho & sie spielt wĂŒrklich tĂ€glich mehrmals demit. sie wird im summer 3j. 👍 s‘beste spielzĂŒg bi eus dihei. sie „kocht“ immer fĂŒr eus oder ihri plĂŒschtier etc. wie ne grossi. und da kuchi us holz isch & seehr stabil & robust findis nĂŒme so tĂŒĂŒr. chasch ja luege, git au occasion uf tutti, ricardo oder da oder swissmom/local family
  • doni schrieb: »
    Guete morge mamis
    Ech be au vo swissmom...
    Han en frog... lohnts sech en ikea spielkuchi kaufe ? Wörd gern mim chind eini chaufe ha nur chli bedenke das er die vlt schnell langwilig chönt fende ? Esch ja au ned grad "gĂŒnstig"đŸ€Ł

    mir hĂ€nd eini kauft zum 1 geburi vom grosse - sie isch tĂ€glich in gebruch. beidi chind liebets fĂŒr eus und ihri tierli zkoche
  • @doni das lohnt sich uf jedefall. Üsi Muus het sie mit JĂ€hrig bercho und diĂ€ isch jede Tag im Isatz. Eu wen wer Bsuch hent eis Kind kocht immer.
  • @ALOHA uuuuiii eichönli?! krass dass die nöd dĂ€vo hĂŒpfed😳 ja isch Ă€cht en heftige morge gsi wo 2 mĂŒĂŒs piips hĂ€nd und Ă€ halblĂ€bigi flĂ€dermuus und Ă€ toti halbi umgschwirrt sind.. all chatze hĂ€nd eis fĂ€scht gha und ich mich im schlafzimmer verstecktđŸ˜‚đŸ˜±đŸ™ˆ
  • Guten Morgen Miteinander. Leider fehlt die Sonne.

    Mein gestriges Training war fĂŒr die Katz. Die Damen, die mitgespielt haben, vermieden jeden zusĂ€tzlichen Schritt. Langsam ĂŒberlege ich mir wirklich aus dem Verein auszutreten. Ging es jemandem schon gleich?
  • đŸ™‹â€â™€ïžđŸ˜€
  • Aber chli mĂŒehsam isches ja scho, dasi da immer dött istiege, woni zletscht gsi bin. Was interesdiert mich das vo vorgescht hĂŒt nu? Denn muesi endöis scrolle. Und dasi nöd ufĂ€n Kommentar chsn antworte isch au nöd grad praktisch. Schiint nöd besser z si da. Im Gegeteil. Sitem letschtĂ€ Update isch local wieder guet. S springt nĂŒmĂ€ ufĂ€.
  • bearbeitet 2. 03. 2019, 09:24
    @softy und wie hast du es gemacht? Bist du geblieben oder nicht?
  • CaramelCaramel

    215

    Symbol
    bearbeitet 2. 03. 2019, 09:40
    1812 schrieb: »
    Schiint

    @1812 Klar isch nit alles Top aber hiĂ€ wird mitĂ€nad gredt, Ă€s git sehr viel interessanti Themene wo neu Sache erfahrsch. Äs lauft ebis👍 ich find schön springst a letscht ort und ich ha i alles nache lĂ€se. Kasch eberem Ă€ Pin mache usw. Aber wen me nur Negative wett gseh den isch das so.
  • 1812 isch Ă€uĂ€ so e AktionĂ€rin vo Local wo hie miteme „anonyme“ Name chli muess cho stĂ€nkere 😂. WĂ€ge dĂ€m isch es haut glich e Tatsach, dass viu Mitglieder sich vo Local verabschiedet hei đŸ€·â€â™€ïž. U tĂŒet doch eifach mau LEBEN UND LEBEN LASSEN.
  • Mues doch gar nöd stĂ€nkere und anonym bini nöd. Sit drĂŒ Jahr so bi local. Bin mir eifach beides am aluege, bevori mi entscheide. Finds halt eifach chli schwierig da anere Diskussion z folge. Mues mer alles zĂ€mĂ€ suechĂ€. Und irgendwiĂ€ sinder chli aggresdiv druf und nöd so hilfsbereit. WĂŒr mi zum bispiel interessiere mitem zitiere. Klappt nöd.
  • 1812 chasch ja obe de Balke schiebe... muesch ned scrolle. Verstah diis Problem ned. Und ja Local springt zwar nĂŒme ufe defĂŒr funktioniered die ganze Gruppe immer nonig und au sust sind vili Sache immerno mĂŒehsam... 😜 Perfekte Forum gits ned.
  • 3e39a8d0-3cc9-11e9-82fd-7bf8f4d93ab3.jpegText markiere (geit momentan nur mit Ios) u nĂ€r zitiere awĂ€hle
  • 1812 das mit em zittiere gaht erst ufem Iphone. Android sind es gad dra am iirichte.
  • @1812 wenn du zrĂŒgg geisch uf d Houptsite und die aktualisiersch dĂŒr abe zieh de chunnsch hie nĂ€r genau dert hĂ€re wo du geschter ufghört hesch. So verpassisch sicher nĂŒt. 😃
    Admin
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 2. 03. 2019, 10:26
    @Cucarachabumeli: Ja gerne da zu helfen. Wir werden die Apps nach euren BedĂŒrfnissen und unseren Erfahrungen so gut wie möglich fĂŒr euch machen.

    Wir haben hier zwei super Programmierer fĂŒr Android und iOS (Apple wollte uns den zweiteren schon abwerben). Es wird also definitiv einiges an neuen Funktionen kommen. Bitte gebt uns auch bescheid was ihr euch wĂŒnscht und sucht:
    https://babyforum.ch/discussion/3171/wuensche-und-ideen-fuer-die-app

    @1812: Du bist auch herzlich eingeladen. Die App merkt sich den letzten Post, den du gelesen hast und wenn du rausgehst siehst du auch welche Themen du schon komplett gelesen hast oder wo neue BeitrÀge dazugekommen sind (ist dann eine gelbe Zahl in der Themenliste). In einem Thema selbst kannst du mit dem Knopf oben links und rechts sliden und im Thema herumspringen. :)
  • Danke euch fraue för euchi antworte
    Poschte d spielkuchi grad am mÀntig :)
  • Ähhhh wiso ha i nur sooo mĂŒe mit mim konto bi localfamilie z lösche? 😞. Mi durets eifach mini aute bitrĂ€g u fragene ganz z lösche 😞. Nid wĂ€ge de lĂŒt, die gö mer dert am arsch verbi. Eifach nur wĂ€g mine aute posts 😞
  • @Stöpseli auso mir hets nid weh tah (ha wiit ĂŒber 1000 Kommis no vo SM hinder mir lah si 😂). Augen zu und durch đŸ˜‰đŸ„Ž
  • @schildchrötlimel ja hesch Ă€uĂ€ rĂ€cht. Die nĂ€rve mi nur no dert.
  • Wenn de sit am 5i wach bisch und beidi chiinder au und uf eimol mega hunger kriegsch und mit dene dinger nit ufhöre chasch🙈😂411edfb0-3ccf-11e9-82fd-7bf8f4d93ab3.jpeg
  • bearbeitet 2. 03. 2019, 12:37
    So i has glösche vou und ganz und fĂŒr immer 😭😊

  • Also ich find das app au nit nur s gĂ€le vom ei. Ufem local hani mi account no. Bi aber allgemein nĂŒm so viel drin, lauft nit viel und irgendwie isch de vibe chli tot. Schade.
  • Stöpseli schrieb: »
    Wiso isch jetzt mini schrift rot?

    I gseh dini Schrift in grĂŒen 😳😂
  • @sorriso i spinne wĂ€g de SS uf Kellogs Frosties (weisch die mitm Tiger) 🙈😬😂
  • MĂ€dels was chocheder hĂŒt so? Ich ha kein blasse schimmer đŸ˜« ich wĂŒr so gern e köchin istelleđŸ˜€
  • Mein gestriges Training war fĂŒr die Katz. Die Damen, die mitgespielt haben, vermieden jeden zusĂ€tzlichen Schritt. Langsam ĂŒberlege ich mir wirklich aus dem Verein auszutreten. Ging es jemandem schon gleich?

    Hat jemand mal Erfahrungen gemacht einen langjÀhrigen Verein zu verlassen?
  • potzdonner, isch das mĂŒehsam? da scrollt mer ja 5min, zum bi de aktuelle biitrĂ€g azcho? also bi mir merkt sich die app ned, woni z letscht gsi bi!!!
  • ah, wow, das mal bini immerhin ned ganz obe glandet 😂
  • @malguggn
    Wen du vorne bi de „houtsite“ abeziesch das es aktualisiert den zrug i die gruppe chunnsch wirsch automatisch dört anetah wo du am schluss gsie bisch😂ich hoff chunsch druss😂🙈 den musch ebe nöd vo zoberst abescrolle
  • @kläffchen, ja ich bin fasch 10 jahr im glichĂ€ verein gsi, bin allerdings ustrĂ€ttĂ€, wili umzogĂ€ bin. Mir isches aber im letschtĂ€ vereinsjahr glich gangĂ€ wie dir... d trainings sind nĂŒmm das wahre gsi und irgendwie immer s gliche (mĂ€ hĂ€t nur fĂŒr d fĂ€ldspier ĂŒĂ€bigĂ€ gmacht und ich als goalie han sĂ€lber chönĂ€ luĂ€gĂ€ dasi fit blibĂ€) wĂ€r also spötistens nach dĂ€ letschtĂ€ Saison ustrĂ€ttĂ€, wenns nöd en trainerwĂ€chsel geh hetti...
  • I schrieba miar selber a privati Nochricht zums Teschta und was stoht?! 😂😂19aa30d0-3cd7-11e9-82fd-7bf8f4d93ab3.jpeg
    Admin
  • bearbeitet 2. 03. 2019, 11:40
    @1812 ich findĂ€ da innĂ€ niemer agressiv... und wenn mi en kommentar nöd interessiert, denn ĂŒberflĂŒgen churz, merkĂ€, dasis nöd so spannend find und lisen denn au nöd đŸ€·đŸ»â€â™€ïž

    Ah und warum muĂ€ss mĂ€ sich denn fĂŒr eis App entscheidĂ€ und denn s andere schlĂ€cht redĂ€? Dörf doch jedĂ€ entscheidĂ€, ober eis löscht oder beidi phaltet. Hend beidi Apps dĂ€fĂŒr und dĂ€wieder... mĂ€ chan ja s beste us beidnĂ€ usĂ€ ziĂ€h. Es git doch au farbig und nöd nur schwarz und wiss
  • Finda guat wias @Rovardotter gschrieba hĂ€t. I bhalta beidi, muass mi jo nit entscheida. Babyforum isch jo nit glich Aloha und Localfamily glich conny85. LĂ€schtereia vertrĂ€gi sowieso nit und wenns denn aswo ĂŒberhand nimmt, klinki mi denn eifach fĂŒras Wiili us. Bi Localfamily hani mini Gruppa und das findi so au guat.
  • Etz im ernscht?! Chömed etz local fans da go hate - hasmer na denkt. Und das anonym! Da weissmer gnau wer dehinder stecktđŸ€ą
  • @Rovardotter ich bin bereits 11 Jahre dabei. Das Niveau ist sehr schlecht und von den anderen Spielern hat halt auch niemand nur das Geringste Interesse etwas besser zu werden. FĂŒr mich sind dann halt viele Spiele sehr uninteressant. Es spielt keine Rolle, wenn man nicht auf dem gleichen Level ist, aber die anderen Damen geben sich leider keinerlei MĂŒhe. Und damit habe ich ein Problem.
  • bearbeitet 2. 03. 2019, 12:10
    Ich geh mal 🍿 machen â˜ș
  • 1812 schrieb: »
    Aber chli mĂŒehsam isches ja scho, dasi da immer dött istiege, woni zletscht gsi bin. Was interesdiert mich das vo vorgescht hĂŒt nu? Denn muesi endöis scrolle. Und dasi nöd ufĂ€n Kommentar chsn antworte isch au nöd grad praktisch. Schiint nöd besser z si da. Im Gegeteil. Sitem letschtĂ€ Update isch local wieder guet. S springt nĂŒmĂ€ ufĂ€

    Aber @ALOHA, das isch jo wohl nit bös gschrieba. TĂŒand jetzt bitte nĂŒt ufbauscha. Du hĂ€sch din Unmuat au kund tua im Localfamily oder. Töff ma doch.
  • Ich verstahs ned, wills ja jetzt bi local blibe chönd und det mit de lĂŒĂŒt kommunizieređŸ€·đŸŒâ€â™€ïž han mi det glöscht will sich die app fĂŒr mi erledigt hetđŸ€·đŸŒâ€â™€ïžAber wenn du das wetschđŸ‘đŸ»đŸ‘ŒđŸ» das isch de ahfang - glaubsmer ;)
  • lunapiena schrieb: »
    MĂ€dels was chocheder hĂŒt so? Ich ha kein blasse schimmer đŸ˜« ich wĂŒr so gern e köchin istelleđŸ˜€

    Be eus gits zum zmittag curryris mit poulet und zum znach birchermĂŒesli😉
  • igeli19 schrieb: »
    MĂ€dels was chocheder hĂŒt so? Ich ha kein blasse schimmer đŸ˜« ich wĂŒr so gern e köchin istelleđŸ˜€Be eus gits zum zmittag curryris mit poulet und zum znach birchermĂŒesli😉

    Bi ois selbergmachti ravioli😋
  • Hat jemand mal Erfahrungen gemacht einen langjĂ€hrigen Verein zu verlassen?

    Jaa i ha min volleivwrein mach 15 jahr verlah weg gwĂŒsse verĂ€ndrige im team wo mer nömm passt het wa escb den dini frag?
  • @kläffchen und wennds ganz offĂ€ ahsprichsch?
  • lunapiena schrieb: »
    MĂ€dels was chocheder hĂŒt so? Ich ha kein blasse schimmer đŸ˜« ich wĂŒr so gern e köchin istelleđŸ˜€

    Bi ĂŒs gits Gerstesuppe 😊
  • @Valerie Danke, i versuechs
  • Weiss öber vo eu wen ida Ikea dia Spielkuchana amigs aktion sin? Vor Wiahnachta isch as glaub jo amigs hani mol ghört. Isch as sus underem johr au mol no?
  • Was wĂŒrdet ihr fĂŒr Ă€ Occassion KombichinderwagĂ€ mit Zuebehör zahlĂ€.
    Isch Ă€ Gesslein F4 Air hett nöi 1100 FrankĂ€ koschtet im 15 ni kouft u fĂŒr eis Chind brucht u isch no guet zwĂ€g.
    Wett nÀ verchoufÀ u weiss nid so rÀcht was À realistischÀ Priis isch.
  • @Mary Lou ich gang amigs uf Riccardo go luege wĂ€gem priis zum chli en ahaltspunkt ha... đŸ™‹đŸ»â€â™€ïž
  • Tanja-Shane schrieb: »
    Weiss öber vo eu wen ida Ikea dia Spielkuchana amigs aktion sin? Vor Wiahnachta isch as glaub jo amigs hani mol ghört. Isch as sus underem johr au mol no?

    mir hend eusi vo Aldi 69.- gsi oder so... dia Aktion chunnt immerwieder
  • Kommentar nr 1000 uf dĂ€ Swissmom party đŸ„ł đŸ’ȘđŸ»
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum