Welchen Brei als nächstes?

fuchsfuchs

251

bearbeitet 2. 03. 2019, 11:53 in Babykost und Rezepte
So mein Sohn bekommt seit 1,5 Wochen Getreidebrei mit Apfelmuss weil er am Anfang fürchterliche Bauchschmerzen von Pastinaken oder Kürbis bekommen hat. Ich dachte er wäre noch nicht so weit und habe eine Zeit pause gemacht, bis mir der KiA gesagt hat ich solls mit Getreidebrei und Apfelmus probiere. So nun den „frisst“ er wie en gestörter, gebe ihm aber noch nicht all zu viel.
Nun habe ich wieder Padtinaken probiert, in der Hoffnung er wäre so weit. Also er hat immernoch Bauchweh davon.

Was soll ich ihm nun am besten als erstes Gemüse geben? Mir wurde ebe gesagt Pastinaken seien sehr bekömmlich 🤷‍♀️🤷‍♀️

Kommentare

  • Karotten 🥕?
  • Katotte stopfe doch oder?
  • Gut für den Magen ist zB Fenchel. Probieren könntest du auch Kohlrabi. Ich habe Gemüse immer mit Kartoffel gemischt. Sehr gut sättigend ist auch Süsskartoffel.
  • Kohlrabi wür ich nöd, allgemein kohlgmües. Das verträgeds nonif so guet. Aber fenchel isch e gueti idee.
  • Also mit stopfen meine ich verstopfungen. Wir haben eh schon ein baby mit empfindlichen magen. Er verträgt nir aptamil comfort 😅
  • Als Zusatztipp für alle die hier reinlesen. Breirezepte zum Download und Ausdrucken von uns:
    https://www.schwanger.at/beikostrezepte.html
  • Oops, danke Nathalie😊
  • Fänchel schmeckt aber ja mega 🤢
  • fuchs schrieb: »
    Fänchel schmeckt aber ja mega 🤢

    Mini hetts gern 😅 grad hüt süessherdöpfel-fenchel geh, hät sie sehr gern gha 🥰
  • Auso mir hei ou mit rüebli a gfange und das het si sehr guet gässe.
  • e stimm für süesshärdöpfel 👍
  • Süessherdöpfel het mine au super gfunde und brokkoli
  • Probiere hüt süesskartoffle 😂😂
  • Wird er sicher gern ha. Chline tipp: machs im bachofe. Süessherdöpfel paar mal mit de gable isteche und denn bi 250 grad ca. 50min ine. Es duet denn so caramelisiere und din sohn wirds sicher hammer finde wenns chli süesslich isch ☺️
  • Okay probieri uuuus :-)
    Er esch ebe na ned so de süessi hani sgfühl. Wel er aptamil comfort bechunt (esch eher bitter) heter na nie was süesses gha.
    De öpfelmues em getreidebrei esch au seinzige schmackhafte waser bes erzte gha het 😂
  • So er hats geliebt. Hat grad mal 100g verdrückt. Meine frage ist jetzt aber scho bissle weitreichender.
    Zählt die süsskartoffel jetzt als gemüse oder als kartoffel? 😂😂😂Weil man soll ja mit gemüse starten, dann ne woche später kartoffeln dazu und wieder ne woche später bissle fleisch dazu und dann iwann nudeln etc
  • Süesskartoffel isch e stärkebiilag. Also wie herdöpfel. Ich ha mich nöd dra ghalte mit was mer „sött“ starte und mit was nöd. Euse kia het gseit mer chan eigentlich scho alles geh. Eifach wichtig sobald din chline e ganzi mahlzit isst chli öl dri tue (1tl)
  • Jap han scho öl dri da :-) und wasser trenkt er au debi
    Aber 250grad esch gad es betzt zviel gsi für mini chline süesskartoffle😂 sie send schwarz worde... na s‘innelöbe hani zum glück na chöne bruche 😂Dene nemi nöchst wuche mil de fenchel dezue und dwuche druf de fleisch 🤢

    Wenn hend ehr abebrei gä?
    Also ich weiss ja daser getreidebrei met pumi guet verdreit (weler das ja jetzt e wuche zum zmittag becho het)

    Er werd ebe emmer so sauer wenn mer ässe und er darf ned.
    Er will de emmer uf mirer schoss sitze und luegt jedem löffel nache 😂 mettlerwile macht er scho smuul uf wenn de löffel a ehm verbi e mis muul gaht 🤦‍♂️
  • Ja ich has au so gmacht wie d natalie👍🏼 ha de amigs eifach no chli gmües dri gmischt nach lust und laune wasi grad gha ha🤷🏼‍♀️☺️ nuddlä hend bi mir immer de mixer verchläbt ich ha de eifach polenta, linse härdöpfel gold hirse und so züg dri ta
  • Üsi chlini isch jetz chlei meh aus 6 monet aut und si isst sit am 4 monet praktisch aues und ab den hei mir ihre ou abebrei gä.si wott aber scho jetze lieber vom tisch ässe,da darf si ab und zue chlei öpis probiere,ou mit chlinere weiche stückli hets si absolut keni problem.
  • Was hesch du für abebrei gä?
  • Ha mit däm vo nestle gstartet,ha jetz aber no e 2 vo Holle mit villkorn u d die isst si beidi guet.
  • fuchs schrieb: »
    Dene nemi nöchst wuche mil de fenchel dezue und dwuche druf de fleisch 🤢

    wenns dich imfall grused fleisch püriere MUESCH imfall ned. Ich ha das au ned chönne und de Kia gfragt ob me fleisch muss gä. Chasch au eifach es herts eigelb inedue. Und dame ja na mumi/pumi git hesch a Nährstoff e alles abdeckt...

    Nur so als Input. 😊
  • Mini het ersch Fleisch becho wosis au het chönne ässä/chätsche so met 8 Mönet.
  • Ah guet. Also uch härti höchstens das usem gläsli gna. Uch hab scho selber müeh fleisch zchoche wie selis dene püriere 🙈
  • Ich mach immer e schluck öpfelsaft oder schorle dri ine pfanne voll brei. Den god d vertauuig tip top👍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum