Baselland

24

Kommentare

  • Jo i duen stille. Du?
    I bin zrhyfelde im spital gsi. Du zliestel?
  • Ja dehei dueni stille und für unterwecks dueni abpumpe :)

    Jop bi z liestel gsi.

    Wie schwer und gross isch dini jetz?
  • ach i hät au gern gstillt...
    I bi zbasel im spital gsi.
  • Wieso bisch den uf basel? Liestel wer jo au nöcher gsi oder?
  • I still au unterwegs. Si nimmt de schoppe nid wenn i umme bin :-(
    Si isch 47cm und 3020gr gsi. Din bolle?

    @schWubi
    Hesch zweni milch gha?
  • Er isch bi dr Geburt 3870g und 52 cm gsi und am Fritig isch er 5000g und 55cm gsi :)
  • i bi jo eifach scho zbasel gsi für d'kontrollene wil i mi ss so spot gmerkt ha und liestel het mer nit gfalle, isch mer zklei gsi...

    Nei, dr klei het nach dr geburt uf d'neonatologie müeße und dört hen sem dr shope ge, und denn het er trotz stillhilfe und so nit welle suge...
  • @Tattoo
    Sie isch am frytig in dr müetteteberotig 52, 5cm und 4420g gsi :)

    @schWubi
    Ah ok. Wiso het er de uf dneo miese? Duesch abpumpe odr gisch pulver?
  • Jööö sone kleins :) oder han ich eifach e rise baby???
  • Nee si isch scho zimli "chlei"gsi, do si 9täg vorem termin cho isch. Und i han nid würkli en grosse buch gha und de het si gege schluss kei platz meh ghs.
  • geburt isch vor erste wehe ah nur 40 min gange und dàrzt sege, das isch en zgroße streß für ihn gsi no isch er kollabiert und het 4 täg s'eße nit könne phalte no het er e magesonde und infußion ka. I ha den abpumpt jo, aber nach 4 mönet ke milch me ka, no het er aptamil überko...
    Jetz isch er jo scho 18 monet alt und ißt alles vom tisch!
  • Das glaub i, dass das en stress für de chlei gsi isch. Do muesch jo bim 2.chind de pressiere dasses dr no ins spital langet.

    Ah isch er bereits 18mönet, zyt isch sichr schnell glofe...
  • jo, i weiß eh no nit recht, i glaub i hät am liebste e wunsch ks... I ha au komplikatione ka vor geburt und ha fast e johr nit könne hocke...
    Jo seg nüt, all paar täg kasch wiedr dr kleidrkaste umrume wil d'größi enderet und jedä tag lerne sie neui sache <3
  • Das glaub i, wenn eso öpis passiert isch.
    Mini muus isch jetzt 7 1/2 wuche alt, zyt rennt...
  • D zit vergoht sooo schnell... Endi ss isch si fast stoh blibe und jetz weissi gar nid wo die 5 e halb wuche ane sind....

    Sone schnelli Geburt het am Gweb sicher au nid guet do....
  • genau drum. I ha NUR für s'neihe e pda brucht, wills mir alles verriße het was ka riße und drum hanis au no so lang gspürrt. :((
  • Aber i cha di tröste, au nach 22h Wehe hets mir inne alles geisse und was nid isch den gschnitte worde.... Bin e halbi ewigkeit gneiht worde...
    I ha jetz keini schmerze me aber i würd sage au nüm das gfühl und kontrolle drüber...
  • Mini KS-Narbe isch drfür sehr empfindlich und oberhalb vo de narbe, öpe guet 3cm hani gar kei gfühl mehr.
  • Ja das macht au lang weh gäll?
    E geburt isch egal uf weli art s kind chunt seeeeehr schmerzhaft und goht mega lang bis alles wider guet und schmerzfrei isch....
  • Es isch schmerzhaft und vor allem set me 6wuche nid würkli lüpfe...
    Es chind chunt immr irgendwie use und das isch halt während odr nach dr geburt schmerzhaft. Abr i glaub das nähme mir fraue "gern"uf uns.
  • Ja weni mi prinz jetz ahlueg weissi das ganze het sich glohnt :)

    Machsch du scho rückbildig?
  • Nee i set noni. De arzt het gseit, i set mind.10-12wuche warte nachem ks. Han mi fürem oktober ahgmolde bi miner hebamme und im november gön mer ins babyschwimme :D
    Und dz?
  • Ah so lang warte??
    I fang die wuche ah mit dr rückbildig :)
    Cool wo gosch ins babyschwümme?
    Han jetz grad au gluegt weg me Kurs in Liestel im schwümmbi... Ändi oktober würd ein afo aber i weiss nonig wenn ich jewils wird schaffe....
  • Jo anschiinen weg de narbe, damit si au inne komplett verheilt isch. Abr weiss es au nid genau, i folg eifach ;)
    I gange zrhyfelde in de reha ins babyschwimme, die biete au ein am samstig ah, de chan i odr mi maa go jenachdem :D
  • Hehe jaa den chame nix falsch mache :)

    Ah das isch no guet am samstig... I möcht hald gern do z liestel go do mir grad näbe dra wohne wers praktisch....

    So und was machet ihr hüd no so?
  • Jo das glaub i, würd i au mache. Mir hend au nur knapp 7min für in dreha.

    Zmittag gön mer villicht chli go laufe, wenns nid zheiss isch und zobe het kollegin e abschiedsapero, si wanderet morn uf LA us. Mi maa isch sit hüt 3wuche im wk...
    Und ihr?
  • Mir werde spöter au no go laufe.... Möcht chli ans bächli mit de Hünd und uf die 5i hämer Babymassage in Birsfelde :) nachdam sötte mir no ins dütsche go ikaufe...

    Ou cool... Das isch au e grosse schritte uswandere :)

    Ohh das heisst du bisch au znacht elei?
  • Heit jo am nomi e richtigs programm :)
    I chönt das nid eso wit wäg vo miner family de si, abr si goht zu ihrem fründ.si isch 21gi, finde das muetig.

    Jo i bin jetzte 3wuche komplett elei usser an de wucheendi, sofern er nid wach het :(

    Als was schaffsch de du und ab wenn wieder?
  • Sry das mitm schaffe hani jo schomol gfrogt. Stilldemenz und chli wenig schlof chunt nie guet :D
  • Jaa i muess immer chli öbis mache :)

    Ja i müesst jetz au nid weg... Mit händ do alles was mir bruche :)

    Wow das isch au no viel ztue... I bi froh weni mim maa dr klei mol cha geh wen er zobe dehei isch...

    Ebe tierarztghilfin in rhyfelde und afange dueni im oktober wider
  • Hehe hani mir denkt :) kenne mir jo :)
  • I bin au froh wenn er sie zobe amigs het chöne neh. Mol luege wies wird. Wird alwe nachher zimli ko si, si chan jo nid neume elei si möcht immr nöchi ha...

    Wenn erfahrsch weli täg de schaffsch?
  • Das glaubi....
    Isch sicher au für di maa nid toll so lang vo euch trennt zsi...

    I wird nöchst wuche mol dr chefin ahlüte und e termin abmache... Den werde mir das bespräche...

    Vellicht hesch jo mol lust öbis zämme zmache!?
  • Jo er het au kei luftsprung gno. Er cha zwar alwe besser schlofe abr vermisse wird er uns scho vorallem die chlei.

    Vo mir us chön mer gern emol öpis mache :)
  • Das chani mir vorstelle....

    Wende lust hesch chöne mir au bi Facebook witer schribe!?
  • Jo chön mer au. I heisse jetzt melanie schlienger.du?
  • so, i bi au wiedr zha;) ha müße schaffe. Isch eini gstorbe, hens recht streng ka...

    Oje, das keni mit em allei si, i bewundere die alleinerziehende mamis...

    Aso fals dr intereße hend, i heiß sandra baumgartner (azeigebild mit mim fründ), au wenn mi sohn nit im alter vo euchne isch.
  • Ohje, das glaubi dass de viel zdue isch.

    Bisch au scho länger elei gsi mit dim chleine?
    I bewundere die alleierziehende au...
  • jo, zwar nur e wuche, er isch als leiter ime lager gsi
  • 1wuche würdi mer vorig lange.
    Do i bereits sit 7 1/2wuche chum no znacht schlofe bini jetzte scho uf de wegge...
  • isch no öber neus däzue ko?
  • Hallo Zämme
    Ich chum au usem Baselland, us Oberwil.
    Het wohl nid so viel Basler-Mamis umme?
  • @zappeli
    Es goht eso.
    I han znunnige gschafft gha ;-)
  • hehe wie cha mr den z nunninge schaffe? :)
  • Hehe, das hani mi nachher au zfrogt ;-)
  • Hallo, bin aus Reinach. Bekomme mein Mädchen anfangs Februar
  • Ohh wow gits doch noch es par vo de Umgäbig :)
    Wer jo schön wen me mol chli e Unterhaltig hätte do
  • Hallo zusammen
    Bin aus Zwingen, BL.
    Unsere Prinzessin kommt in etwa 14 Tage zur Welt. :-)
  • Hallo baby_girl
    Demfall viel Geduld in de nächste Täg und alles gueti
  • Merci viel mol.
    Und bi Dir?
    :-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum