SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1192022242595

Kommentare

  • @Admin bitte bi mir d Benachrichtigunge abschalte. Das wör meeega
  • @Cucarachabumeli und @nanu14: Hab ich euch gemacht. Geht momentan ĂŒber die Webversion. Bald in der App direkt.
  • Wir suchen Pyjama hosen in gr 98 🌾
  • Jupii..meine erste Bestellung bei @Tanja-Shane ich freu mich auf dad armband 😍
  • @Fiosmama87i nĂ€ihe hösli uf wunsch.
    dafsch mer gern schribe
  • @regi suche eigentlich gĂŒnstig welche
  • Fori bim znacht:đŸ‘ŠđŸŒ papa(pascal) da schnĂ€bi đŸ˜ŠđŸ‘±đŸŒâ€â™‚ïž ja genau du hesch da z schnĂ€biđŸ‘ŠđŸŒ papi grosses schnĂ€biđŸ‘±đŸŒâ€â™‚ïž ja genauđŸ‘ŠđŸŒ papi mami ou schnĂ€bi chouffeđŸ‘©đŸŒ 😂😂😂😂😂😂😂Soo schlustig was me bim znacht fĂŒr nes thema het 😊. Und des mit 2 1/2 jĂ€hrig đŸ˜±
  • JuNa schrieb: »
    sölli mache? DĂ€ Ă€rzte-Hotline ahlĂŒĂŒte? Oder mol wiiter beobachte? Isch s‘erste mol wo eis vo mine Chind so fescht fiebered😔

    Wie isch den de allgm zuestand?
  • Medis senket fieber nur kurz, fiebere loh wenn normalfall alles io usgsed. Nöd zviel medis bringt nöd viel....
  • Mamis, hett vo ĂŒch au mal eper en uffahrtsunfall cha?
  • Jep ich. Wege?
  • Mila schrieb: »
    Mamis, hett vo ĂŒch au mal eper en uffahrtsunfall cha?

    scho meh als eine đŸ™ˆđŸ€ŠđŸœâ€â™€ïžđŸ€ŠđŸœâ€â™€ïž
  • Hallo frouĂ€ ig bi o da... bi vo Thun und ha Ă€ 3,5 jĂ€hrigibTochter und Ă€ Sonhn wo gli 2 wird... fröiĂ€ mi ufnĂ€nregĂ€ ustuusch
  • regiregi

    65

    bearbeitet 2. 03. 2019, 22:27
    @Fiosmama87 kei problem
  • JuNa schrieb: »
    Ihr Liebe, mini Tochter het immerno Fieber... irgendwie bringemer s‘Fieber au nöd rĂ€cht abe. Sie het ca am 17:00 es 500mg dafalgan gnoh, denn isch s‘Fieber churz abe, ez het sie schowieder 39.8😳 was sölli mache? DĂ€ Ă€rzte-Hotline ahlĂŒĂŒte? Oder mol wiiter beobachte? Isch s‘erste mol wo eis vo mine Chind so fescht fiebered😔

    Du kannst Dafalgan und Ibuprofen alternierend geben. Ich hatte das bei meinen Kindern auch schon, dass ihr Ihnen nach jeweils 3 Stunden was abwechselnd geben musste, weil das Fieber nicht runter ging. Plus klassische Methode Wadenwickel halfen zusĂ€tzlich. Ach ja: ibu Basis wĂ€re Algifor Sirup (sofern sie das nimmt) oder Mefenacid ZĂ€pfchen. Glaube das sind die gĂ€ngigsten zwei Mittel, die man fĂŒr Kinder bekommt.

    Gute Besserung.
  • @ALOHA @LoSoHender schlĂŒdertrauma cha? Mir isch es jetzt 3 tĂ€g spöter schwindelig. Was hend ihr fĂŒr Symptom cha?
  • Guete Morge liebi Mamis ubd Papis! Eusi Chli (7 Mönet) isch sit öbbe 2 Wuche jedi Nacht mehreri Stund wach! Mir mĂŒnd sie den hĂŒfig id Tragi neh, demit sie wieder chan ischlafe! Was hĂ€t bi eu ghulfe? Gits Tipps? ischs eifach e phase? wie lang hĂ€ts bi eu duret? Danke fĂŒr eui Hilf!
  • @Mila ha zwar ds schlöidertroma nid vom ne uffahr unfall gha sondern vom stĂ€ge abe gheie! Ha aber erst 2-3 wuche nachem sturz beschwĂ€rde gha! Schwindel, starchi schmerze im nacke, musku verspannige.. ig wĂŒrds ga abklĂ€re u am beste bim ne arzt wo schmerztherapeut isch! Bi erst viu ds spĂ€t zum spezialischt gange! Ha schlussendlich 3 mt morphium mĂŒĂ€sse nĂ€h u ha nĂ€hr d nerve ufem c3,4,5 la veröde damit ds ganze es endi het! Mittlerwile bini beschwerde frei! weni aber öbis mache wo d Ă€ckemuskulatur beahsprucht chunnt ds schmerzgedĂ€chnis fĂŒre und d schmerze si vorĂŒbergehend ume da! Darum nimmi bim chlinste ahzeiche des mefenacid u de geits meistens grad ume weg! Isch vor 17 jahr gsi ds ganze😏
  • GuĂ€tĂ€ morgĂ€ iz geit ja gad d mĂ€ldig umĂ€ ds chinderfilmli bi youtube nid sicher sii. Mini Tochter darf bi ihrem Grosi aubes chli youtube luĂ€gĂ€ ufem handy. Aber ds ischmer iz gad chli z gfĂ€hrlech... giz angeri apps wosi chöi filmli luĂ€gĂ€?
  • @sumsumMir hĂ€nd immerwieder so phasene gha wo nach 2-4 wuche wieder so plötzlich wies da gsie sind, wieder weg gsie sind
  • @Ohana mir hei no KidsTube ufem handy, dört hets eigetlich ke werbi druf!
  • JuNa schrieb: »
    sölli

    Wie alt isch denn dini Tochter? HĂ€sch de Ärzte-Hotline aglĂŒtet? HĂ€nds der chönĂ€ helfĂ€?
  • Wieso gaht das zittieren nöd? Aso es gaht scho aber de Text staht denn nöd vo dem wo ich beantworte obwohl ich szittieren uf dere Frag mach.
  • @Ohana mir hend Netflix, zahlt mer zwar aber es hett def. Kei Werbig und dFilm sind prĂŒeft. Hend extta en Account gmacht und mine Eltere au installiert.
  • mrspfeffer schrieb: »
    mir hend Netflix, zahlt mer zwar aber es hett def. Kei Werbig und dFilm sind prĂŒeft. Hend extta en Account gmacht und mine Eltere au installiert

    Mir au und das chasch au ufs Handy ladĂ€ fĂŒr unterwĂ€gs
  • Hoi fraue ich chume hine und vore ned drus mit dene kindersitz im auto. Ab wenn brucht es kind nur no en sitzerhöhig,?
  • Lila schrieb: »
    Wieso gaht das zittieren nöd? Aso es gaht scho aber de Text staht denn nöd vo dem wo ich beantworte obwohl ich szittieren uf dere Frag mach.

    Du muesch denn na schnell de text wondu wetsch zittiere markiere susch nimmts nur das wort wo du druckt hÀsch also eifach die balke uf de siite wos blau fertig isch wiiters zieh
  • I bi ou lieber hie😁
  • @Lila mini Tochter isch 10ni. D‘Ärzthotline het ĂŒs denn in notfall gschickt well sie so iischnuuf und ruggeschmerze gha het. Eifach zum e LungeentzĂŒndig uszschlĂŒsse.Und well sie allgemein sehr schlĂ€cht zwĂ€g gsi isch. Sie het en grippevirus. Ez mömer eifach beobachte und wenns wieder schlimmer wird mĂŒemer sie nomol go zeige.
  • @Ohana mir hei ou netflix het ou netflixeigeproduktione wo ou hĂ€rzig si👍
  • @Ohana anschinend sind das nur fakenews. Aber sind jetzt au biz vorsichtiger
  • Mein mann sagte auch das es nur fakenews sind
  • Guete morge mitenand
    het öpert scho mal de swissmom chueche inere andere version versuecht? also irgendwie no chli schoggipulver odr stĂŒckli dri tua?
  • @nori oh jaaaa. SchoggistĂŒckli, verschiedenii beeri, nur mit schoggi, mit schoggi und frĂŒcht. Alles hammer😅😋 het gad luscht druf😅
  • @nori derfsch srezept sus gern id rezeptesammelsurium kategorie ine tue 😋
  • @sumsum miin GrossĂ€ hat das immer wieder gha, immer genau 2h wach🙈 ich han usegfunde das das bim zahne isch. Er hĂ€t ez all zĂ€h und das isch nie me vorcho. Mache chan mer glaub nöd viel, mal mit Homöopathische mittel, vibrucol probiere. Han au scho algifor.
  • @JuNa hesch eher e de letschte Tag Algifor ghĂ€ gege s‘Fieber? Da cha de Mage sehr agriffe... Ha selber mol vo Algifor binere Grippe en Gastritis becho. Ha mega Schmerze und Ruggeweh bim I- und Usschnuffe becho.
  • @Evinai, sie nimmt mer dĂ€ Sirup nöd. han ihre Dafalgan in Tabletteform geh. Es goht ihre aber scho chli besser. 😊 ui,wĂŒrkli?? Jo gĂ€ll, isch so underschiedlich wiemer uf medis reagiert😳 was hesch denn mĂŒesse mache ?
  • @JuNa kei Burfen und chli mageschonendi Kost. Aber set do ben i sehr zurhaltend mit Ibuprofen, lieber Dafalgan und Novalgin. Guet Besserig dinere Tochter
  • Guete morge ihr liebe, ha mol e frog het öber scho e polyp gha in dr gebĂ€rmuetter? Wenn jo was isch gmacht worde? I bi geschdr wĂ€gĂ€ rĂ€cht starke bluetige im notfall gsi. Und sie hĂ€nd gseit es chönnt das si abr i muess am zieschdig nomol go und en spezielle ultraschall mache au zum anders usschliesse. Danke😘
  • Idch scho mol öbbert Hochschwanger ufs Hörnli gloffe? Min Partner het sgfĂŒhl ich schaff das nöd wells zviel höhemeter sind..und ich will aber unbedingt mol uf das hörnli i dem schöne wetter vor de geburt..gĂ€bts e alternative mit chli easy spaziergang und denn eis trinke ime resti wos schön isch rum zĂŒrich winti
  • Guten Mooooorgen 😀 ich habe bis 10 Uhr geschlafen 😀 war aber an der Fasnacht.
  • igeli19 schrieb: »
    szittieren uf dere Frag mach.

    Du muesch denn na schnell de text wondu wetsch zittiere markiere susch nimmts nur das wort wo du druckt hÀsch also eifach die balke uf de siite wos blau fertig isch wiiters zieh

    A super so doof😂. Dasi nöd selber druf cho bin😂🙈. Danke dir😊
  • @Rovardotter ich habe es auch am Fr kurz angesprochen. Als Antwort kam „es ist zu spĂ€t abends um etwas Neues zu lernen“.
  • @kläffchen oh dann hast du wohl eine ganz motivierte truppe... schade...
  • So ist es... es ist so, seitdem ein paar neue vor ein paar Jahren gekommen sind... und davon ist jemand nun PrĂ€si (weil es sonst niemand machen wollte)
  • Hallo zĂ€međŸ™‹đŸŒâ€â™€ïžI hamer dĂ€nkt, i luegemi iz hie o mal biz ume😊HĂ€bet alli no e schöne Nami☀
  • bearbeitet 3. 03. 2019, 15:19
    Het öper as Absperrgitter wo mind 1 m breit isch vo geuther zum gĂŒnstig abzge? Bitte nu vo Geuther!
  • Wie sind HĂ€ngematte fĂŒr de Thule chariot veloahĂ€nger kompatibel? ich chume vume bekannte sin ahĂ€nger ĂŒber ez weiss i nöd wie mit de babyhĂ€ngematte isch?
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum