SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1222325272895

Kommentare

  • @Shira i han mol es mail gmacht, was los esch. i chom au nor no e wiise bildschirm öber
  • @Adrianawoni min FA gfrogt ha, weg dammmassage & co het er mer gseid. da seg humbuk. entweder seg sgweb stark gnue oder nid. i ha do eifach bi bedne himbeerblĂ€ttertee tronke. fazit: 1. geburt 3 stich mĂŒesse nĂ€ihe, 2. gebort nĂŒt
  • Naja de simmer mol gspannt was lauft. Finds nor scho mol guet hĂ€nd da problem alli ond ned nor ih 😂
  • Ohhh Danke @all fĂŒr oii beruhigende Antworte..bin grad chli ĂŒberrascht aber au grad biz entspannter. Ez luegi mol. Epino möchti sowieso nöd mache. Aber das mit de Linsame isch e gueti Idee. Danke oi!!!
  • @Adriana ha sehr pflicht bewusst diĂ€ Dammmassage gmacht. SchlussĂ€ndlich, Dammriss 2. Grad. Glaube kunnt sehr stark nacher uf Geburt a wo wirsch ha. Üssi Muus het sehr schnĂ€ll welle cho und den hents nu KIWI (klie Glogge) brucht. Das het mine Damm den nimme mit gmacht. Fazit vo miĂ€e wes risst de rissts, wen nit de nitđŸ€·â€â™€ïž
  • @Adriana also ich habe das nie gemacht, weil ich mich nicht dazu ĂŒberwinden konnte. Aber meine Hebamme meinte ein Sitzbad sei sonst auch noch gut.

    @kismet die grossen LÀden haben offen (Manor, Migros), aber die kleineren GeschÀfte (vor allem nicht Lebensmittel) haben zu.
  • @Adriana chasch ou ahfah linöl ufs brot oder mĂŒĂ€sli due, ds macht ds gweb weich! Ig ha bir erste mitem epino gschaffet und glich grisse u bir zwöite hanis la si.. isch chli weniger grisse gsi!
  • Liebi Frau han grad de Monsier Cuisine kauft, fĂŒr alli wo es Mamiköfferli becho hĂ€nd und no 20% Lidl guetschien hĂ€nd unbednegt de geh 🎉😁 Ben so Happy hani die 20% chöne geh 😊
  • Übrigens habe ich keine geburtsvorbereitenden Massnahmen gemacht, bis auf HimbeerblĂ€ttertee.
  • 9bf69a90-3e4b-11e9-a77d-73b4df2dac23.jpeg wauuu😍😍😍 sones schöns gfĂŒhl. Chas gar ned erwarte s‘chline mal z‘gsprĂŒre😍😍
  • ALOHA schrieb: »
    ïżŒ wauuu😍😍😍 sones schöns gfĂŒhl. Chas gar ned erwarte s‘chline mal z‘gsprĂŒre😍😍

    GnĂŒsssess lieebi frauâ™„ïžđŸ€—đŸ€—đŸ€—
  • HimberblĂ€ttertee isch sowieso s beste👍 also bin hell begeisterte gsi vo dem tee😍 bim erste chind hani de ned trunke und en langi und sehr strengi geburt gha... und jetzt bi de chli vor 2 Wuche hani alles i allem 2 Stund gha und sie isch uf de Welt gsiđŸ„° no fasch mĂŒesse pressiere das sie ned im Auto ufd Welt cho isch😅🙈
  • I möcht au no schnell mina Senf drzua geh 😂I han bi miner 1. Tochter au Dammmassage gmacht, SitzbĂ€der, Tee trunka und han au immer so angst drvo gha.
    Schlussendlich hetsmi ufwÀrts grissa und i han an Dammschnitt kriagt!! UND mini Tochter isch nur 2,5kg gsi bir Geburt!
    Also i denka wĂŒrklich au, wens nit got den gots nit... đŸ˜’đŸ€·đŸ»â€â™€ïžMach diar aber selber nit z viel angst, i han wĂ€hrend dr Geburt sicher schmerza gha (kei PDA) jo, aber nocher isch alles vergessa und as isch so schnell alles widr guat gsi! Miar sind fraua đŸ’ȘđŸ» super fraua!!! 😊Du, sie, miar alli, schaffend das!!! đŸ„°
  • Wenn ich das wort grisse lies😅 duetsmer nurscho weh.
    Merktmer s’ihriise wĂ€hrend de schmerze suscht?😳
  • Blödi frag ab wenn hend ihr himmbeerblĂ€ttertee trunke?
    Und weviel?
  • Gohts nur mir so oder isch nur min Maa so dumm und vergesslich đŸ˜«đŸ€Ż mir hend letscht wuche am fritig d‘wohnigĂŒbergab ka & er hett tatsĂ€chlich 2 stĂŒhel, de staubsuger & 2 lĂŒmpe dötte loh đŸ˜« & de sack mit ALLNE LĂŒmpe & putzmittel hetter im mobility auto vergesse đŸ˜€ ich reg mich soooo uf. Wie chamer nur so hohl sieh. Etz muen ich das usbade & muess mit 2 chlichind mitem ÖV da zĂŒg go hole đŸŽ‰đŸ‘đŸ»đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
  • @ALOHA, ich ha nix gmerkt. Ha dum Arzt nu gseit, het nit dĂ€nkt das es ohni Risse geit. Är het den glachet und gseit nei tĂŒĂ€t mer leid isch grisse.đŸ™ˆđŸ€Ł
  • @ALOHA also ich han vom riisse nĂŒt gmerkt... du hesch sowieso starki wehe... also ich han nix gmerkt gha... aber es hed au nur ganz minim grisse... vlt hend anderi mamis anderi erfahrige gmacht? WĂŒr mi au wunder nehâ˜șïžđŸ‘
  • Jetzt hani grad e frau mit ihrem baby gse, ide tragi, und s baby gseht reeelativ chli us, sicher kei 2 monet, de chopf lampet use und s het nöd mal es kĂ€ppli a bi dem wind😰 macht mer grad weh😔
  • @ALOHA nei i han definitiv au nĂŒt vom riisa gmerkt!
  • Aso i ha o scho ghört ds himbeerbletter tee z gwĂ€b so weich macht dses riist. I ha bir 1. Geburt dr tee trunkĂ€ und ab u zuĂ€ dammmassage gmacht u Ă€ Dammriss 3. Grad gha (wĂ€g pdasowiso nĂŒt gmerkt vo dĂ€m) bir 2. SS hani mitem epino trainiert aber obs gwĂŒrkt hĂ€tt chani nid sĂ€gĂ€ wöui de Ă€ Not-KS gha ha 🙄
  • @ALOHA stell dir ned so Sache vorđŸ€Ș Du bisch wahrschinli mit anderem beschĂ€ftigt i dem MomĂ€ntâ˜ș
  • @ALOHA, ih ha nĂŒt gmerkt au s nĂ€ie ned aso biz gstĂŒpft aber ned als schmerz ond nachher beni au grad normal gsĂ€sse also ohni schwömmreng ha eifach mĂ€ngisch chli mĂŒĂ€sse luege wie hesetze aber das esch schnĂ€ll weg gsi.

  • @IroL Danke fĂŒr dini Wort. Jo idemfall merki dass es wĂŒrkli eifach uf sooo viel verschiedeni Faktore drufab chunt. Aso HimbeerblĂ€tter bini ez scho flissig am trinke. Und Dammmassage werdi ez mol luege wohrschinlich noch Lust und Lune, aber nochdem ich all oii Antworte glese han werdis glaub au drufacho lo..
  • Danke oii fĂŒd feedbackđŸ˜…đŸ‘đŸ» und vergesse duetmers nacher sicher auđŸ˜đŸ€±đŸŒ
  • @ALOHA aso wennd en Ă€ngschtliche unsichere Mensch bisch wĂŒrdi do nöd zviel mitlese :p es paar Kolleginne vu mir wĂŒrded glaub nie i so Fore go lese wells denn zviel Infos ĂŒberchĂ€mtet..
  • @Adriana ne gar ned. Mer rechnet au demit. Aber ich finds au eifach na spannend😅 es isch so unterschiedlich😬
  • @lunapiena hihi..jo chamer vorstelle dass ez stink hĂ€ssig bisch...mir chunt das vu mir sehr bekannt vor..bin chli en Chaot..
  • đŸ˜±oh neeeei jetz hets grad mine ching ihre gliebte plastikgartehuus vor ĂŒsne ouge furtgluftet😬 drbi heimers Ă€xtra ufe gartesitzplatz i windschatte gsteut.... es het nid öpper grad im ruum bĂ€rn-thun eis nid auzu tĂŒr ds verchoufe😅 mir hei grad wĂ€utungergangsstimmig😱😱😱
  • @anra wenigstens sind Kind nöd dinne gsi :D has zersch so glese ka...
  • @AdrianađŸ˜±;đŸ˜±đŸ˜± Das wĂ€rs no😉 nenei mir hei vo dinne sm wind zueglueget😅
  • Also ich han gar nĂŒt gmacht und bin nöd grisse. Trotz ileite und Sugglocke bim 1. đŸ€— Au geg d Schwangerschaftsstreife hani nie cremeled und nĂŒt becho😏 En grosse teil isch sicher veralagig und s bindegwĂ€b.
  • @Dalipi, ha die zwar im andere APP scho gfroged aber machs doppelt 😜.
    Wo gits de (Lidel/ Aldi), was chammer mit dem alles machĂ€ ond wie tĂŒr esch de??
  • Hed öpper en Lidlguetschiin fĂŒr mich? 🙏Ha kes Mamiköfferli becho 😒
  • @Adriana: Zeigt an welche User gerade online sind.
  • I ha ir erste ss nĂŒd gmacht und extrem grisse gsi. 3 wuche nach de geburt no stark schmerze gha, und has no ewig gspĂŒrt. Bir 2. hani mit epino trainiert. Nur liecht grisse gsi und ke schmerze meh gha. Also d schmerze si erst weg mit de 2. geburt. Und nei das spĂŒrt me nid wĂ€hrend de geburt, da het me ganz anderi „problem“
  • Zom Thema risse ect., ech be au devo öberzoge das es sehr ufs bindegwĂ€b achond öbs risst oder ned. Das esch jo wie die dehnigsstreiffe am buuch... đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžMöchid uf was ihr luscht hend ond was euch guet tued. 😄
  • anra schrieb: »
    h neeeei jetz hets grad mine ching ihre gliebte plastikgartehuus vor ĂŒsne ouge furtgluftet😬 drbi heimers Ă€xtra ufe gartesitzplatz i windschatte gsteut.... es het nid öpper grad im ruum bĂ€rn-thun eis nid auzu tĂŒr ds verchoufe😅 mir hei grad wĂ€utungergangsstimmig😱😱😱

    Bi ĂŒs au alles davo gwindet gartehĂŒs stĂŒehl Tisch 🙈
  • @hihi ojeđŸ˜±đŸ˜Ż
  • @Adriana ich ha bi beidne keini gmacht đŸ€·đŸ»â€â™€ïž wenns dich stört unds dir ned passt wĂŒris eifach sii la 😊
  • ae785d10-3e6a-11e9-93ba-09167a2a3878.jpegmacht öpper vo eu so lĂ€ssigi activitybooks fĂŒr chliichind (12Mt+)
    Bild vo Google
  • Was machet dir hĂŒt? đŸ€”đŸ€·â€â™€ïž
  • Stöpseli schrieb: »
    Was machet dir hĂŒt

    Schaffe đŸ˜Ș
  • Stöpseli schrieb: »
    Was machet dir hĂŒt? đŸ€”đŸ€·â€â™€ïž

    HĂ€ttet welĂ€ a Fasnacht aber i der Sturm lömers đŸ˜«
  • Stöpseli schrieb: »
    Was machet dir hĂŒt? đŸ€”đŸ€·â€â™€ïž

    HĂ€ttet welĂ€ a Fasnacht aber i der Sturm lömers đŸ˜«
  • So fraua, wer macht miar bitte Muat?
    Unterschied vo 1 uf 2 Kind:
    In weniga stunda oder TĂ€g kunnt ĂŒsari zweiti Tochter uf d welt und as hört nit uf mit dena blöda SprĂŒch, du armi, mit zwei isches den ganz anders, viel Spass, wirsch scho no merka... đŸ„ș gnĂŒsses jetzt no...nocher isch alles fertig...
    ...isches so schlimm???? Sie sind 26Mt. usanand...
  • @JuNa lueg mol bi ere
    https://www.facebook.com/smartsewlab/
    Sie macht ganz tolli ond goht ufd Chondewönsch drufii. Cha sie nor empfÀhle au wenns nid ganz so gönschtig esch.
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum