Arbeit nach Mutterschaft Ja oder nein?

2

Kommentare

  • Ah und also i muen ned schaffe zum kita zahle. Klar er gaht „nur“ 18h er wuche ed kita. Das kostet ca 1000fr. Ich verdiene met 70% aber ca 4000fr. Da bliibt also scho na was übrig. Wenine jetzt die volliziit bribge würd würis au „nur“ ca 1500 koste (70%)

    Und zuesötzlich zahli was ed ahv und Pensionskasse
  • findes no spannend, üsi beide kita-leiterinne (sie mache e co-leitig) hei ihri chind o ir kita wo sie schaffe. glaub es chunnt halt o druf a i welere kita mä schafft? und mir si denn öppe 7 kitas ga aluege - bi paarne ha i sofort gseit „hie würdi mis chind NIE häreschicke“. Dert wo üse Sohn iz geit si mir mega zfriede u di Mitarbeitende mache ganz e tolle Job. So machts mir o nüt us, we halt villech mal e Entwickligsschritt s erste Mal ir Kita gmacht wird. Grad so guet cha er dä am
    Papitag mache u i gsehs ja de o erst am Abe...
  • @ALOHA 😱😱 krass😰😰 da chani gar nüt dezue säge... sorry aber de muesch kei Chind uf d Welt setze🤔🤷‍♀️
    We viel Neugeboreni hend ihr denn ufs
    Mal betreut? Gids da au en Vorschrift we viel Chind das es pro Gruppe dörf ha?
  • @fuchs verdienid ned all mit 70% 4000.-🤔 gid au brüef wo ned mal 4000.- bi 100% verdiensch... also staht amu immer so ide medie (coiffeuse, verkauf usw.) bi ned us dem Gwärb😉
  • @ALOHA es liet doch i üchere händ en tolli kita druszmache oder ned? Hets de eifach e schlächti leitig ka? Mir händ vor 2 johr müesse d kita wächsle well dört wo de grösser gsi isch eschd leitig katastrophe gsi und dadurch het s personal durend geächslet und mi sohn isch nüme gern gange. Jetzt i de neue üse chli goht uh gern und het au en beste fründ dört. I muen aber säge bin uh froh das min maa 1 tag chan papitag mache i ha immer gseit i gibe mini chind ned meh als 1 tag ine främdbetreuig.
  • @Topolino, ich chans ned beurteile aber ich chan mir eifach guet vorstelle, dass grad uf de gruppe mit de ganz chline chasch du dene chinde niemals grecht werde. Sind doch z viel chinde und z wenig personal für die ufmerksamkeit wo so es chlises chind eigentli brüchti🤷🏼‍♀️
  • @nanu14do gibi dir völlig rächt die ufmerksamkeit wos dihei bechont chunts sicher ned über i de kita das esch sicher so.
  • 😳 bini die Einzigi hie wo 100% schaffet und ihre Job UND ihres Chind liebt?
  • @Topolino 😅 de isch guet - es liht ih oisene händ🤷🏼‍♀️ genau..

    Mir chönd doch als gruppeleiterin ned entscheide wieviel kind mer pro tag betreuue wend? Oder ab welem alter? Oder mal schnell de vorstand oder gschäftsleitig uswechsle?😅 entscheide was für lebesmittel ihkauft wärdet und wies glageret sind🤢😷 was für viecher im keller umechrüchet? Oder sooo viel mörge mit de eltere diskutiere wieso mer am kind ned eifach es zäpfli gä cha - dasmer go schaffe gah chan. Dases na anderi kinde git - wo eltere strikt dehei bliibet (👏🏻) Die ziit gaht immer weg vode ziit mit de kinde - aber es isch oise alltag. Aber mir sind KEI pflegefachfraue.
    Chönt hunderti sache ufzelle.

    Mir als gruppeleiterinne sind zueständig dasmer usem tag sbeschtmögliche machet und all kinde wider gsund heichönd. Für mich gäbts vieles meh woni als gruppeleiterin büte möcht - wo schlichtweg ned gaht. Gnau us dem grund hani mi au geg de job entschiede.
    Mer chönd NIE die liebe gä - wo kinde eigentlich bruchet. De soziali kontakt wird de kinde bote - das isch korrekt👍🏻 gahtmer mit de kinde privat ufen spielplatz, nimmt sich ziit fürs kind zum selbstständigkeit fördere oder gaht is muki-turne zum glichgwicht etc. fördere. Hetmer das ganzi effekt au😍

    Mir chönd s‘beschtmögliche versueche dases de kind guet gaht - ja. Aber wie wend 7 babys hesch und EIGENTLICH 3 persone sii musch und de PR ned bruche chasch wils die ganz nacht gamet oder suscht demotiviert sind?😅 d’eltere das ganze en schiessdreck interessiert.
    Oder de lehrling ide schuel isch und gnau ah dene täg wider eini/e krank isch? Ich chan als gruppeleiterin nöd bi 2-3 ne baby en pauseknopf drucke, nur will jetzt all ufs mal de shoppe bruchet😅 oder brüelet. Ja - sie münd lerne warte. Aber ischs ziel dass s’baby sich in schlaf schreit - nur wili jetzt die nöchi grad ned gä chan😢? Find ned.
    De vorstand wet ned meh personal ihstelle oder eh springerin etc. Geld spare - geld spare! Weischwie viel mal ghörtmer de satz vom vorstand, gschäftsleitig oder krippeleiterin?😅 und wie du seisch - isch krippeleiterin kake, gaht eini/e nachem andere. Kinde liidet drunder under dene ständige wechsel. Und wenn ihr eltere no de platz wechsle münd findis sowieso schlimm. Aber deltere gönd ned mal zude gschäftsleitig und hauet uf de tisch - mir FaBes hend kei chance.

    Wieso wend echt soviel FaBe-mamis kinde ned mitneh?😅 überleget oi das mal guet. Es git au gueti krippene - bestimmt. Und ihr eltere derfet au ned vergesse dass für ois fabes de krippeplatz teils fascht gratis isch (je nach krippe). Keine suscht wo uf kinde lueget. S’kind wemer glück het uf de gliche gruppe betreuue derf (de gsehtmer alles). De isch für teils klar dasmer skind mitnimmt. Oder die sind eifach so zfriede mit de krippe - was de hammer wär👌🏻😍

    Aber das gseht sicherlich jedi FaBe au anders - mer sött mal eh umfrag mache. Wieviel de job nach de lehr na mached oder skind ebe nie id krippe mitneh würed. Gnau den - würed vieli eltere so 😳😱 luege.

    Aber - es muss jede selber wüsse. Krippe wärdet danke de eltere nie ussterbe👍🏻 ende gut - alles gut.
  • Tanja87 schrieb: »
    @ALOHA 😱😱 krass😰😰 da chani gar nüt dezue säge... sorry aber de muesch kei Chind uf d Welt setze🤔🤷‍♀️
    We viel Neugeboreni hend ihr denn ufs
    Mal betreut? Gids da au en Vorschrift we viel Chind das es pro Gruppe dörf ha?

    Das isch karriere - sgfühl ha mer verlürt so schnell de ahschluss wider. Das mitm kei kind uf welt setze - chani ja de eltere ned sege😅Uf de babygruppe woni gsi bi hemer 7 (teils 8, wo ned erlaubt wer) babys gha. Es baby isch 1.5 kind. Und ja es gäbt vorschrift wieviel kinde pro person betreuut werdet. Aber es git lischtene - womer fälsche chan🤷🏼‍♀️ und krippeufsicht gaht nie go kinderahzahl zelle. Luegt lischtene ah. Sie meldet sich ja vorher ah🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ de schicket dich krippeleiterinne use mit de kinde.

    Schlussentli chan eifach fascht jede eh krippe ufmache..
  • Sunshinemom schrieb: »
    😳 bini die Einzigi hie wo 100% schaffet und ihre Job UND ihres Chind liebt?

    Obs da bisch weissi ned - aber ich ha vieli 5-täger kinde ide krippe gha.
  • @Sunshinemom
    ich glaub es isch i üsre gsellschaft v.a. ufm land scho no nöd so akzeptiert dass e muetter mit chind höch prozentig goht go schaffe..ich chum viel schockierti blick über wenni seg dassi wieder 60% nochem MuSchaft gang go schaffe. i find au es muess es jede selber wüsse..jedi familiesituation isch wieder andersch. und es hochprozentigs mami muess nöd grad heisse rabemuetter 😁
  • @ALOHAha das gar ned agriffig gschriebe sorry falls so überecho isch ha nur gfrogt. Ich träge i mim job sehr wohl dezuebie das klima stimmt darum hets mi verwunderet dasses immer am vorgsetzte liit🤷‍♀️ Danke für dini offnig meinig, das esch so mir gsänd nur bim bringe und hole chli id kita ine, aber i gseh au mis chind öbs gern goht oder ned und wie scho gseit i bin au froh muenis nur 1 tag bringe😅Und mir händ übrigens s muul ufgmacht bi de alte kita darum dörf si au kei kita me eröffne😉 aber jo händ ned all de mumm dezue...
  • Als Antwort uf die eigentlichi Frag und zum no es anders System vorzsteue: Ig bi nach 16 Wuche wider voll ga schaffe. Die Chlini geit 3 Täg zunere Tagesmueter (3-4 Chind, max 1 unter Jährig), ei Tag isch Omi-Tag, e haube Tag machi Home-Office und dr ander Haubtag isch zuesätzlichi Mami-Zyt. Ha bis jährig voll gstillt, bir TM wo 4min z Fuess vom Arbeitsplatz wäg isch und damit mir trotzdem müglichscht viu Zyt chöi mit üsere Chline verbringe hei mir e Putzfrou wo ou glettet. Und ja, mir si aui zfride dermit. ☺️
  • @Topolino nenei aber de satz ghöri da so viel😅 de fangts ah sprudle ih mir. Sorry😬 Mir FaBes sind au nur mensche und chönd ned de boss usehenke. Und, finds echt super hender öbis gseit👏🏻👏🏻. Es isch sooooo selte (has na nie mitbecho😅) will deltere den egoistisch denket. Ala: Ich gahn ja - selled all selber luege.
    Ich han au krippene gmulde, woni sehr schlechti sache erlebt han. Teilwiis hemer das au z3. Oder 4. gmacht. Aber obs kontrolliert worde sind? Keiii ahnig. Het na jedi einzelni krippe offe🤷🏼‍♀️ sogar die wo s’personal als usglernt dine hend (homepage, personalwand) - obwohls keis diplom hend. Kei ahnig wie die all immer durechömed🤷🏼‍♀️ bide einte hends de krippeleiterin kündet🙏🏻👌🏻 det ischs anschiinend zude gschäftsleitig gange.
    Das mit eim krippetag hender au glück👌🏻 machet vieli krippene gar ned.

    Ich han aber au scho ih sonere lässige krippe gschaffe - und würmer echt wünsche gäbts ganz vieli so cooli krippene😍👌🏻 aber etz bini happy als fotografin😅
  • Ich glaub egal wie mers dreht und wendet. Wennd schaffsch, bisch e rabemuetter wills Chind abgisch und wennd ganz dihei bisch, bisch zfuul zum go schaffe und verhätschlisch dis Chind 🙄🤷🏻‍♀️Mir macheds all eso richtig, wies für eim selber stimmt 😊🍀
  • @Sunshinemom i finde das doch d hauptsach dass all demit glücklich sind, i chönt au ned 24/7 „nur“ muetter si i han en bruef glern wo mi zfriede macht und ohni de usglich weti gar ned wüsse wieni dihei wär🤣🤪 uf di eint siite 100% wär mir zvill, finde aber ihr händ das super glöst.
  • @Nelia du seisches. Amen 😂
  • ALOHA schrieb: »
    @Tanja87 ja und etz muschder mal vorstelle dasi babys mit eim monet ha müsse ihgwöhne - wils ab 2mt fix id krippe cho sind😳

    Sorry aber vom Gesetz här, dörf Muetter gar nonig so frühe go schaffe. Jetzt säg mir doch bitte weli Krippe das bitte isch? Ich glaube du bisch eifach grundsätzlich so gäg die Krippe das du halt jetzt mit so sache füre chunsch zum de einte es schlächts Gwüsse zmache! Chan mir nöd vorstellä das da mit dene 2 Monet stimmt. Mir gaht das würkli fäng uf Nerve! Und nei, ich luege nöd Weg, mini Kind gönd au i Kita. Nachdem ich e längeri Usziit vom schaffe gno gha han, sprich halt länger unbezahlt nach dene 16 Wuche. Bin ganz viel mal au unagmäldet verbii gange, min Sohn verzellt au sehr viel und mini Arbetskollege händ Kind au det etc. Kita isch vis a vis vo mim Büro. Mer chan dini schlächt Erfahrig nöd uf jedi Kita bezieh! Und nei, ich gahn nöd 40% go schaffe dasi Kita chan zahle nacher. Han en guete Job wo ich me verdiene wie de Kita Pris und ich han sGlück das min Ma guet verdient. Ich gahn au nöd us finanzielle Gründ go schaffe sondern wells mer Spass macht. Ich glaub da chan mer echt säge, wenn mer öpis nöd weiss, frögt mer am bestä die kinderlose.🙄 Han scho paar mal vo dir zügs gläse woni ächt zum fröge find. Du muesch no sehr viel lernä!!
  • ALOHA schrieb: »
    @Topolino nenei aber de satz ghöri da so viel😅 de fangts ah sprudle ih mir. Sorry😬 Mir FaBes sind au nur mensche und chönd ned de boss usehenke. Und, finds echt super hender öbis gseit👏🏻👏🏻. Es isch sooooo selte (has na nie mitbecho😅) will deltere den egoistisch denket. Ala: Ich gahn ja - selled all selber luege.
    Ich han au krippene gmulde, woni sehr schlechti sache erlebt han. Teilwiis hemer das au z3. Oder 4. gmacht. Aber obs kontrolliert worde sind? Keiii ahnig. Het na jedi einzelni krippe offe🤷🏼‍♀️ sogar die wo s’personal als usglernt dine hend (homepage, personalwand) - obwohls keis diplom hend. Kei ahnig wie die all immer durechömed🤷🏼‍♀️ bide einte hends de krippeleiterin kündet🙏🏻👌🏻 det ischs anschiinend zude gschäftsleitig gange.
    Das mit eim krippetag hender au glück👌🏻 machet vieli krippene gar ned.

    Ich han aber au scho ih sonere lässige krippe gschaffe - und würmer echt wünsche gäbts ganz vieli so cooli krippene😍👌🏻 aber etz bini happy als fotografin😅

    Häsch nöd grad gester gschribe das du weder innere Kita schaffsch? Du bisch soo widersprüchlich eifach de Wahnsinn. Babygruppe bi eus händ 4 Babys und 3 Betreuuerinne. Aso ich find das ok. 1 Gruppeleiterin, 1 wo usglernt det schafft und 1 Lehrtochter. Bi mim Sohn de isch 3, i dere Gruppe sinds öpe 10 Kind mit 1 Gruppeleiterin und no 3 andere wo betreuuet. Aso bitte!
  • Lila schrieb: »
    Sorry aber vom Gesetz här, dörf Muetter gar nonig so frühe go schaffe. Jetzt säg mir doch bitte weli Krippe das bitte isch? Ich glaube du bisch eifach grundsätzlich so gäg die Krippe das du halt jetzt mit so sache füre chunsch zum de einte es schlächts Gwüsse zmache! Chan mir nöd vorstellä das da mit dene 2 Monet stimmt. Mir gaht das würkli fäng uf Nerve! Und nei, ich luege nöd Weg, mini Kind gönd au i Kita. Nachdem ich e längeri Usziit vom schaffe gno gha han, sprich halt länger unbezahlt nach dene 16 Wuche. Bin ganz viel mal au unagmäldet verbii gange, min Sohn verzellt au sehr viel und mini Arbetskollege händ Kind au det etc. Kita isch vis a vis vo mim Büro. Mer chan dini schlächt Erfahrig nöd uf

    Sicher darf e muetter nach 8 wuche wieder gah schaffe. 🤦🏼‍♀️
  • @Lila nur weil ein Kind in die Krippe geht, heisst das noch lange nicht, dass die Mutter in der Zeit arbeitet. Vielleicht geht sie in eine Therapie wegen psychischer Probleme, vielleicht erholt die sich weil sie nicht mehr kann oder sue kümmert sich um ein schwer krankes Familienmitglied...oder..oder, es gibt so viele Gründe die zutreffen können und nicht unbedingt verwerflich sind.
  • nanu14 schrieb: »
    Mer chan dini schlächt Erfahrig nöd uf

    und wie isches mit em zahle? Klär das ab!🙄 Selbst wennd selbstständig bisch muesch ufpasse! @sunshinemon, das isch mer klar! Han kei Ziit zum da jetzt non stop online zsi und mich rechtfertige. 🤷‍♀️
    nanu14 schrieb: »
    Sicher darf e muetter nach 8 wuche wieder gah schaffe. 🤦🏼‍♀️

  • @Lila, s beschäftigungsverbot gilted nur 8 wuche. Wenn du denn gahsch gah schaffe, gits eifach kei EO meh ab dem zitpunkt. Aber möglich isches
  • oh my dear god.
    ich muess mi jetz glaub definitiv lösche.

    ich schaff bi dr krippeufsicht.

    ich könnt euch sage, wie s lauft. was d grenze und möglichkeite vo der ufsicht sin.
    oder was es alles für studie gitt, wo zwige, dass d krippe für kinder alles in allem sehr entwickligsfördernd isch. aber ich glaub, die wo “gege” krippe sin, interessiert das gar nit. die hän ihri meinig gmacht, fremdbetreuig isch schlecht, nur bim mami nimmt s chind kei schade.

    am beshte sin no die, wo dehei e anderi sproch rede und denn meine, s chind lehri denn im chindgsi scho dütsch. obwohl si do gebore sin. die näme ihrne chind e riese chance weg. das hole d chind nie me uf. und d schuel dörf denn millione für daz usgeh, wo eigentlich z spot chunnt.

    ich finds halt krass, wie vil müettere überzügt sin, dass niemer ihres chind so guet wie si selber betreut, nit emol dr vater. ich find das ejrlichgseit amassend. es chind brucht aregig vo usse, lernt vo anderne bezugspersone. anderi mache gwüssi sachxe villicht au besser?! d muetter elei isch nit alles. das isch in dr gschicht e relativ neui erschinig, erst sitt de 1950er johr gits das “heimchen am herd” und die perfekti muetter, vorher hän alli arme fraue gschafft, buuret oder in dr fabrik, und die riche hän nannys gha. in anderne regione vo der welt wachse d kinder imene vil grössere familiäre rahme uf, werde au vo tantene gstillt zb.
    ich wehr mi eifach gege die verherrlichung vo der perfekte muetter, wo sich nur für ihri kind ufopferet. das schadet der glichberechtigung, dr stellig vo de moderne müettere (und vätere!) in dr gsellschaft und ere witerentwicklug, wo fraue meh chance gitt. und d schwiz isch do echt e entwickligsland.
    ciao zäme, ich ha fertig.

  • Sunshinemom schrieb: »
    Als Antwort uf die eigentlichi Frag und zum no es anders System vorzsteue: Ig bi nach 16 Wuche wider voll ga schaffe. Die Chlini geit 3 Täg zunere Tagesmueter (3-4 Chind, max 1 unter Jährig), ei Tag isch Omi-Tag, e haube Tag machi Home-Office und dr ander Haubtag isch zuesätzlichi Mami-Zyt. Ha bis jährig voll gstillt, bir TM wo 4min z Fuess vom Arbeitsplatz wäg isch und damit mir trotzdem müglichscht viu Zyt chöi mit üsere Chline verbringe hei mir e Putzfrou wo ou glettet. Und ja, mir si aui zfride dermit. ☺️

    Ich beniede dich grad es bitz Sunshinemom 🙈
  • nanu14 schrieb: »
    @Lila, s beschäftigungsverbot gilted nur 8 wuche. Wenn du denn gahsch gah schaffe, gits eifach kei EO meh ab dem zitpunkt. Aber möglich isches

    Hani mi falsch usdruckt? Sie het gschribe 1-2 Monet aso i dene 4-8 Wuche!! Aso hani recht!
  • Sue☀️ schrieb: »
    oh my dear god.
    ich muess mi jetz glaub definitiv lösche.

    ich schaff bi dr krippeufsicht.

    ich könnt euch sage, wie s lauft. was d grenze und möglichkeite vo der ufsicht sin.
    oder was es alles für studie gitt, wo zwige, dass d krippe für kinder alles in allem sehr entwickligsfördernd isch. aber ich glaub, die wo “gege” krippe sin, interessiert das gar nit. die hän ihri meinig gmacht, fremdbetreuig isch schlecht, nur bim mami nimmt s chind kei schade.

    am beshte sin no die, wo dehei e anderi sproch rede und denn meine, s chind lehri denn im chindgsi scho dütsch. obwohl si do gebore sin. die näme ihrne chind e riese chance weg. das hole d chind nie me uf. und d schuel dörf denn millione für daz usgeh, wo eigentlich z spot chunnt.

    ich finds halt krass, wie vil müettere überzügt sin, dass niemer ihres chind so guet wie si selber betreut, nit emol dr vater. ich find das ejrlichgseit amassend. es chind brucht aregig vo usse, lernt vo anderne bezugspersone. anderi mache gwüssi sachxe villicht au besser?! d muetter elei isch nit alles. das isch in dr gschicht e relativ neui erschinig, erst sitt de 1950er johr gits das “heimchen am herd” und die perfekti muetter, vorher hän alli arme fraue gschafft, buuret oder in dr fabrik, und die riche hän nannys gha. in anderne regione vo der welt wachse d kinder imene vil grössere familiäre rahme uf, werde au vo tantene gstillt zb.
    ich wehr mi eifach gege die verherrlichung vo der perfekte muetter, wo sich nur für ihri kind ufopferet. das schadet der glichberechtigung, dr stellig vo de moderne müettere (und vätere!) in dr gsellschaft und ere witerentwicklug, wo fraue meh chance gitt. und d schwiz isch do echt e entwickligsland.
    ciao zäme, ich ha fertig.

    Danke entlich mal öper wo Klarheit schafft!🙏🏻🤗
  • 👍, sue. meh gits nid z säge drzue.
  • Ihwöhnig findet vorem kita start statt. Also wenn es chind nach 8 wuche ed kita goht muess es vorherne igqöhnt werde
  • @Sue☀;️ din ernst grad?? Jedi frau wo dehei blibt wege de familie isch demfall es huscheli wo de glichberechtigung schadet?? Hammer ussag echt - bravo!! 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ finde gar kei wort für so e dummi ussag! Ich han au nüt gege die fraue wo gönd gah schaffe - es muess für jede selber stimme. Für mich persönlich würds ned stimme darum blib ich es paar jahr dehei. Het aber au niemert drüber z urteile genauso wenig wie ich über die wo gah schaffe gönd🤷🏼‍♀️
  • Sunshinemom schrieb: »
    @lunapiena warum denn?

    Ich wür gern mit dir tuusche 😊 ich han 1 Monet lang 100% dörfe go schaffe i mim damalige gschäft (do hani aber nur min Sohn ka) & ich bin so glücklich wie nie gsi 😊 ich weiss natürlich nöd wies wär mit 2 kids aber ich wür wenni chönnt au 100% schaffe 🙈
  • Staht sogar uf swissmom - aber es isch ja nur e behauptig. Genau👏🏻🤦🏼‍♀️

    65030640-3f63-11e9-8195-ed31309209df.jpeg

    Die wo kinde fremdbetreuue lönd sölled glücklich si und die wo mit de kinde dehei sind au👌🏻 somit sind all happy👏🏻 voila.
  • Liss was ich gschribe han! Wer läse chan isch klar im Vorteil! 🙄 Aber ebe, du muesch no viel lernä!
  • Hey Fraue chilleds!! das artet jo grad chli us..🙄 Wuuuzzzaaaa!!
  • sooooo, nid persönlich wärde, das nützt nüt...
  • Jede so wies für sie passt 👍🏻🤷🏻‍♀️ spielt doch kei Rolle ob schaffe oder nid es muess für eu passe🙂
  • jo, es ish min ernst. hart und högst undiplomatisch, aber miner meinig noch stimmts.
    ich find, wenn me si kind nit fremdbetreue loht, well me findet, dass me suscht jo gar kei kinder mache sott/dass es anderi nit guet gnueg mache/dass me jede schritt vom chind will drby si etc., denn isch das e tief konservativi haltig. so tickt die schweiz..
    es isch mer glich, wenn ich agriffe wird wege dem, mit dem chani umgoh. 😉
  • ALOHA schrieb: »
    Das isch karriere - sgfühl ha mer verlürt so schnell de ahschluss wider. Das mitm kei kind uf welt setze - chani ja de eltere ned sege😅Uf de babygruppe woni gsi bi hemer 7 (teils 8, wo ned erlaubt wer) babys gha. Es baby isch 1.5 kind. Und ja es gäbt vorschrift wieviel kinde pro person betreuut werdet. Aber es git lischtene - womer fälsche chan🤷🏼‍♀️ und krippeufsicht gaht nie go kinderahzahl zelle. Luegt lischtene ah. Sie meldet sich ja vorher ah🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ de schicket dich krippeleiterinne use mit de kinde.

    Schlussentli chan eifach fascht jede eh krippe ufmache..

    @ALOHA sorry chli spat dra mit de Antwort🙈Findes wirklich erschrekend so öbbis z ghöre😱 ich mein es isch ja hützutags fasch üblich das überall Personalmangel herrscht... aber mann das sind wehrlosi chlini chind...!!! Ich mache niemmertem en Vorwurf wo sini chind id kita gid oder inere kita schaffet.. bin eifach nume sooo froh chani mini chind bide grossis und am maa lah und weiss sie sind guet ufghobe☺️🥰 susch chönnti nie miteme guete gfühl go schaffe🤔🤔
  • Ich habe bei beiden Kindern ca. 6 Monate pausiert und arbeite seit dem ersten Kind 80%. Ich liebe wie sunshinemom meinen Job und meine Familie und bin überzeugt, dass beides möglich ist (Kind und Karriere). Mein Mann arbeitet 70% (in einer Branche, von der oft behauptet wird, dass dies nicht geht. Deshalb bin ich überzeugt, dass es oft eine Ausrede ist).
    Ansonsten unterschreibe ich bei Sue.👍
  • @lunapiena dann los, wo ein Wille ist ein Weg 💪🏼
  • Ich hab nach 6monsten wieder 40% mit Arbeit angefangen und meine Mutter hat auf den kleinen geschaut. Ich hätte ihn nicht in die Kita bringen könnest da er sooo extrem ängstlich und anhänglich war. Nun mit 2 Kindern arbeite ich noch 20 % und meine Mutter übernimmt den Tag.
    Ich finde Kita eine super Sache und hatte immer etwas angst dass mein Sohn im nachteil wäre da er nie ging. Aber jetzt ist er im Kindergarten und machts super, aber auch jetzt wär der hort für ihn ein Riesen Stress (ich würde es toll finden für ihn aber ich will ihn nicht zwingen)
    Damit will ich eigentlich nur sagen ich glaub die Kita ist eine grosse bereicherung für die kinder auch wenn meine nie da waren. Ist doch alles immer eine frage des Masses 🤷🏻‍♀️ und ihr macht das alle genau so richtig wie ihr es macht!!! Leben und leben lassen... 😘
  • Genau.... alles was @ALOHA über kita gschriebe hät.... genau so hani es au erlebt ide kitas und han i 5kitas gschaffed. Und mir als gruppeleiterine chönnt nix dagege mache. Kita findi no ok wenns chind ha nacher sho rede und dihei erzähle aber es baby würi freiwilig nöd abghe. Wie @ALOHA seit mir gseht de ganz tag ,wüssef wies lauft und nöd nur bim abhole/bringe. Und das mit krippeufsicht kenni au so wie obe beschribe.... klar gits au gueti kitas aber nöd viel.
  • die mutter einer kollegin leitet eine kita und die kolkegin bringt ihr kind trotzdem in eine kita... und das voller überzeugung. es ist also nicht alles so schlimm, wie es nun hier dargestellt wird.
  • mir in dr ufsicht wüsse scho, weli kitas die schwarze schof sind...
    me muess au gseh, dass e kita meist nur knapp schwarzi zahle schribt, vili hän extrem müeh, sich z finanziere. au, well dr staat so wenig biidreit. und d elterebiträg sin scho hoch gnueg.
    leidr sin die gsetzliche grundlage (pavo) schwach, es brucht relativ vil, und vor allem vil bewis, bis me ere kita d bewilligung cha entzieh.
    (aber so lang mir sone konservativ regierts land bliebe, wo d mehrheit findet, kinderbetreuuig isch privatsach, wird sich dodra nit vil ändere. die zämehäng muess me au gseh.)
    becor me ere kita d bewilligung cha entzieh, bechöme si uflage und d chance, sich z verbessere. es gitt denn au vermehrt unangseiti bsüech und d kita musss zb wüchentlich präsenz- und personallistene ireiche und s wird denn au vor ort kontrolliert, ob die stimme.

    d eltere sin aber vor allem au selber in der pflicht, in dem si vil froge, verbi göhn, genau aneluege und missständ sofort de behörde melde.

    oft sin au die mit de fancy internet-sitte und de schlau klingende konzept die, wo bim personal an dr basis spare (s geld bruche si fuer ihre massive overhead).
    alarmzeiche sin vil wechselnds personal, meh praktikante als lehrstelle. sottigi sache sin nit guet.
    wer s interessiert, söll sich mol in d richtlinie vom verband ilese (kibesuisse.ch).
    es isch scho so, dass e qualitativ schlechti betreeuig nit so das wahre isch. es bruucht qualität, das heisst, gnüegend konstants, guet usbildets personal mit herz.
    und, e kita isch für chind us schwierige verhältnis, zb armuetsbetroffene familie, traumatisierte familie, oder suscht sozial belastete familie (zb wege erkrankige) e mega entwickligschance (sofern d qualität in dr kita stimmt), wells dört aregig, struktur und vor allem anerkennig bechunnt, wos dehei nit hett.
    kinder us belastete familie profitiere sehr.

  • Ojeh wemer kei Argument het und mers gfühl het nur sini Meinig isch richtig wird mer eifach mal beleidigend und usfallend... Das seit scho alles...
    Ich ghöre au zu dene zruggblibene, Fraue wo lieber unterdrückt am Herd stönd. Und ich bin stolz druf. 😎💪🤜
    Und uups Aja nebed bi hani no en Hof, Stall, Garte, Schaffe 10% und han no meh... Aber ja ich hocke nur de ganz Tag mit mine Chind vor em Fernseh/Natel. Deswege simer asozial und dumm... 😂😂🤣😂🤦‍♀️
    Und ja ich würd miis Kind nur im üsserste Notfall ine Kita geh. Min Maa oder mini Familie isch es anders Thema. Aber die hend den ja au ned no 5 anderi fremdi Chind zum betreue....
  • Ich finds eifach schad das mer eh huushalt / koche alles etc nöd als „schaffe“ ahluegt? Ich find ich ha so viel ztue, ich ha gar kei ziit no wo anderst au no go zschaffe 🤷🏻‍♀️ 🙄 hehe also jedem das seine aber eh huusfrau schiebt sicher kei ruhgi chuggele und isch zfuul zum schaffä 😅
  • ähm, also bir sue gsehni nüt beleidigends und usfallends?! wär sich agriffe fühlt, het wohl ihre usssage nid verstande.

    bawa, da bini absolut diner meinig. i finds dehei definitiv stränger als im gschäft. i hole mir bim schaffe dr usglich, zum a de frei täg wider möge voll und ganz für mis kind (und hushalt) da z si.
  • Avenira: erstaunlich, was du da alles hineininterpretierst... vielleicht solltest du die Beiträge nochmals lesen. 🤷‍♀️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum