Geburtstermin Mai/Juni 2019

Hallöchen

Hat jemand auch dann Termin? Wenn ja wann und wie fühlt ihr euch so und in welcher Woche seit ihr grade ?

Liebe Grüsse Mary
11+4 Ssw
«1

Kommentare

  • Ich bin heute 15.ssw mitte Mai sollte es kommen. Mein zweites Kind.
    Mir gehts gut. Keine Übelkeit oder sonst was gehabt... Und du??
  • Hoi Sterndli
    Ich hab anfangs Juni Termin aber kann auch ende Mai schon kommen...man weiss ja so nie
  • Ah schön 🙃ja das ist so🤗🍀alles gute dir
  • Sorry meine Nachricht hats verschluckt. Dankeeee dir auch. Grüessli
  • Hoi zämä! I bin 32 und han im Juni 2019 Geburtstermin...
    Wie gehts Eu so?
    Liebi Grüäss Andy
  • Andy schrieb: »
    Hoi zämä! I bin 32 und han im Juni 2019 Geburtstermin...
    Wie gehts Eu so?
    Liebi Grüäss Andy


    Hey andy
    So coool wie ich au. Wellere wuche bisch etz gnau? ;) wann hesch de Termin und woher bisch? Mie gaz ziemli guät ussert d muedigkeit
    Wo mi plaget und mangischs ufstosse eifach. Bi dir ?
  • halli hallo
    ich bi 31 und ha Afangs Mai 2019 Geburtstermin.
    Ich ha bis jetzt e beschwerdefreii SS dörfe gnüsse.
    Wi gahts eui so?
    Grüessli Moni
  • Hallo zäme
    Geburtstermin mitti Juni 2019 :)
    Isch öper vo euch uf Facebook innere Gruppe vo Mai/Juni Babys ? Wo allefaus oh chönti gspräch gführt wärde ?
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 19. 12. 2018, 23:19
    @Jtyson: Hier im Forum sind mehr (werdende) Mamas die nicht so viel Werbung sehen wollen, anonym Themen diskustieren und auch nicht von Facebooks-Datenkrake verfolgt werden möchten. Und Facebook zahlt auch nicht ordentlich Steuern. Bitte keine Bewerbung von Gruppen außerhalbs.
  • @Admin Okeei hab ich nicht gewusst. Kein Problem.
  • Wie guet gspüüret ihr eui babys? Bin höt id 20ssw cho... Und gspüre nid immer was... Bi minere 1 ss hanis viel besser gspürt 🍀🎄
  • Ich bin 17+4 und spuet nume es blubbere ab und zue wie so luftblasli ansunste na nuet
  • Hallo zusammen
    Han au geburtstermin ende mai afangs juni 2019. :)
  • Maryon schrieb: »
    Andy schrieb: »
    Hoi zämä! I bin 32 und han im Juni 2019 Geburtstermin...
    Wie gehts Eu so?
    Liebi Grüäss Andy


    Hey andy
    So coool wie ich au. Wellere wuche bisch etz gnau? ;) wann hesch de Termin und woher bisch? Mie gaz ziemli guät ussert d muedigkeit
    Wo mi plaget und mangischs ufstosse eifach. Bi dir ?

    Hi Maryon!
    I bi jetzt i de 16 Wuche, han de Termin am 22. Juni und wohne in Züri. Und du? Mi hät dÜbelkeit fest im Griff gha, han 5kg abgnoh, wells mer gar nöd guet gange isch. Jetzt isch aber scho de vierti Tag wos guet isch, und i hoffe dass das Kapitel dure isch...
  • Hi zämä! I zell 33Johr und de Termin isch Mitti Juni 2019.
    Sind ihr alli fit?
    Lg
  • Hallo zäme
    habe Ende Mai 19 Termin.
    Wie gehts euch so?
  • Sililiva schrieb: »
    Hallo zäme
    habe Ende Mai 19 Termin.
    Wie gehts euch so?

    Hallo silva. Ich habe am 4.6.19 ET ;) mir gehts prima ausser das ich an schlimmer Schlafstoerung leide...schlafe kaum 3h und bin total kaputt bei der Arbeit. Und dir ?
  • huhu, ich han min ET afangs Juni🤗🤗
  • Jayy schrieb: »
    huhu, ich han min ET afangs Juni🤗🤗

    ja wie ich au :) cool. und laufts guät? bis etze?
  • Hoi
    Ha zwar de termin erst am 21.juni aber ha denkt i gsell mi trotzdem zu eu welli sünsch ke junigruppe gfunde ha😉
  • mariechäfer schrieb: »
    Hoi
    Ha zwar de termin erst am 21.juni aber ha denkt i gsell mi trotzdem zu eu welli sünsch ke junigruppe gfunde ha😉

    isch doch alles guet hesch ja im Juni Termin :) bisch also komplett richtig da :p
  • Han de Termin au anfangs Juni, wird aber eher Mai☺️
  • nanu14 schrieb: »
    Han de Termin au anfangs Juni, wird aber eher Mai☺️

    werum meinsch genau ? :) wann hesch en genau uf de tag berechnet?
  • ich han ET mitti Mai🤗
  • @Maryon, han de ET am 3.6. aber han scho sit de 15. wuche wehe und afangs mai werded d medis abgsetzt☺️
  • nanu14 schrieb: »
    @Maryon, han de ET am 3.6. aber han scho sit de 15. wuche wehe und afangs mai werded d medis abgsetzt☺️

    Hihi ich e tag spötr😁 ohhhh und wa sind de das für Gründ? Bisch na am schaffe ?
  • Siina schrieb: »
    ich han ET mitti Mai🤗

    Und laufts guat ?☺
  • @Maryon ah so guet😍 weisch was es git? Ischs s erste? Bin sit denn 100% chrank gschriebe, aber ich schaffe eh vo dehei und das chani au im liege mache. Han e Gebärmutterhalsschwächi, hani ide erste schwangerschaft scho gha, nur denn eifach spöter wie dasmal.
  • nanu14 schrieb: »
    @Maryon ah so guet😍 weisch was es git? Ischs s erste? Bin sit denn 100% chrank gschriebe, aber ich schaffe eh vo dehei und das chani au im liege mache. Han e Gebärmutterhalsschwächi, hani ide erste schwangerschaft scho gha, nur denn eifach spöter wie dasmal.

    @nanu14 joo es isch di 1.😘😍 und es git es meitli und bi dir ? 🤗
  • Yulia schrieb: »
    Hallo zämä! Ich heiße Yulia. Ich mache Neugeborene Photoshooting oder Babybauch Shooting, fast gratis oder gratis.
    Wenn Sie Interesse schreiben Sie mir auf meine Seite: juwelphoto.comAlles gute! 😊

    Was heisst fast gratis und wo isch de hagge?😅
  • Maryon schrieb: »
    joo es isch di 1.😘😍 und es git es meitli und bi dir ? 🤗

    So schön, gratuliere☺️ git au es meitli, mir hend scho en sohn
  • I ha ahfang Mai Termin wird wohl es Maitli 💖 de hani en Bueb u es Maitli 🤗🍀
  • nanu14 schrieb: »
    Maryon schrieb: »
    joo es isch di 1.😘😍 und es git es meitli und bi dir ? 🤗

    So schön, gratuliere☺️ git au es meitli, mir hend scho en sohn

    so guäääät :) bi mir ischs 1. meitli :) und de mal luege :) spöter de aber wott scho 2,5 - 3 jahr abstand loh :)
  • Hey fraue we gatz eu?
  • mariechäfer schrieb: »
    Hey fraue we gatz eu?

    32. Ssw fangts ah müehsam werdee..ha ischiasschmerze gsässschmerzeeee joo....und vorzitigi wehe au na..aber süs gaz am baby guet


    Und üch ???😁
  • @nanu14 @Jayy @Sililiva wie gaz üch? Schu azeiche ? 🌸
  • kämpfe dür die letschte wuche 😏 immer wieder wehe für 1-2h wo wieder ufhöre... aber dank mine 2kids hani nid zviel zit zum de ss wehwehli beachtig z schänke 😆und öich?
  • @Sililiva joooooo da glaubi diär. Ich ga na gfuehlti 2 wuchä😜🤗🤣 gaht sowiiit aber isch halt eifach gege de Shluss müehsaaam
  • Hallo zäme. Gsell mich da au mal dezue😉 bin ide 38. ssw und han sit zwei Wuche Ischiasschmerze und Beckeschmerze. Hoffe ned dasi no überträge🙈
  • Juuhuu, i ha morn ET und no aues ruehig🙄 ha aber scho immer wieder Senkwehe u ha gmeint göng los die Nacht. Was machet dir wehefördernds?
  • Uuuhh ich ha ke senkwehe..😑 mhhhh vlt litts au drah dassi steisslag haaa who knows. Ssw 36 1 hüt aso 37 ssw 😁
  • @sonnenblume81 Himbeerblättertee und Linsame hät mini Hebamme gmeint. Und ide 40 ssw dörfi denn de Tee mit Zimt und Ingwer trinke🤗 hoffe aber dases vorher chund.

    Bi eu no ruhig??
  • Guete Morge zämä
    I ha ET 11.Juni, bi itz ir 37.Ssw (36+2)
    Und mir geits körperlech no super. Einzige stressfaktor: dr partner....
    i möcht eigetlech scho lang alles parat ha, zimmer ready, bebechleider gwäsche, igrichtet si... aber bechume leider nume unvrständnis und wenig ungerstützig vo ihm. Är meint mir heige no sooo viu zyt... u dassi für nüt u widr nüt ihn und mi selber stresse... dassi äuä so überforderet bi, drbi geits mir no guet. Dassi ja no fit bi u dassi ono nach dr geburt ds zimmer chönnt irichte, dass ds baby ja eh di erste paar wuche/mönet i üsem zimmer pfuset... isches de so falsch dassme eifach itz im ändspurt doch dr. Hopf frei möcht ha u sich nümm um so sache wott müesse kümmere??? Är meint dass die, mit dene är das scho thematisiert het (är seit "vili" vättere) aui ersch um die zyt d sache erledigt oder agange si... bi bitz am
    Ändi vo mim Latein u ma moralisch nümm so dr ganz zyt um Ungerstützig bittibättle....
  • Baby isch zum glück in Position und ready... senkwehe oder herte buuch hani bis itz aber no nid einisch gha....
  • @Gecko84 bi mir immer no nix😢de trinki ab hüt o Tee mit Zimt u Ingwer u probiere no z Tonic Water. Wie geits dir?
    Wett hüt nomau wit go loufe... ev hilfts o

    @angelis i würd di partner nid stresse... spötistens we de im Spital bisch machter de vorwärts. D Manne bruche amigs chli lenger.... d Bebechleider chasch ja säuber wäsche, irichte o we mahsch eifach d Möbel ufboue sött er. Muessch luege plötzlech wirder de säuber närvös u macht virwärts😄
  • Angelis, es isch ganz natürlich dass du s bedürfnis hesch alles vorzbereite,das isch di instinkt als mami vor de geburt.
    Vilicht verstoht er das meh wends ihm erklärsch ❤️zum stress sets au nid füehre aber i ha nach diner schilderig sowieso eher chli s gfühl dass das wo dich stresst sini reaktion uf dis bedürfnis isch und nid dass du sgfühl hätsch alles müesse erledige. Was anderi vätere säge isch doch sowieso egal,do gots um euch.
  • @sonnenblume81 min ET isch am 23.5. und sage ned nei wenns chli früehner chund. Hoffe dass nüme zlang muesch warte🤗
  • @sonnenblume81
    Hesch nani müsse ileite? Hetsch scho e Termin oder wie lauft da denn? Denke wenns am ET ned
    kunnt mue mer sich melde gell em spital.?
  • Neenei igleitet wird ersch ab ET+10, dr et isch ja nur e schätzig. Fruchteasser u alles isch ok, ha am Mänti wieder e Kontrolle im Spital u wes bis am Mittwuch nid los geit duet mini Hebamme „d Eihüt strippe“
    Bi zuversichtlich
  • @sonnenblume81 erwartisch es meitli ? Ich wünsch dir vieel Glück und lah die melde wenns cho esch😀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum