Baby Passfoto für ID in Zürich

LallyLally

1

bearbeitet 13. 03. 2019, 08:41 in Allgemeine Themen
Hallo zusammen, weiss jemand von euch, wo man in Zürich günstige Passfotos für Babies machen kann? Habe Mal etwas im Internet geforscht aber die meisten Fotografen nehmen erst Kinder ab 1 Jahr oder sind massiv überteuert. Wir planen bereits im Juli nach Italien zu fahren und benötigen daher nach der Geburt im April ziemlich bald einen Pass/ eine ID.

Danke für eure Tipps.

Kommentare

  • Also im Passbüro macheds ja automatisch sFoti.
  • Ich han d‘Fotene für dä Chind ihri ID‘s sälber gmacht und per Mail chöne ufs Iwohnerkontrollamt schicke. Tip top gange und het kein Rappe kosted😉😊
  • Stadt Züri hends bi ois bi beidne au gseit mer münds für d ID selber bringe. Für de Pass wers doch es speziells, da muess mers doch döt mache 🤔Mir hend für d ID selber gmacht. Eifach uf de Tisch uf es wisses Tuech lege. 🙂 Oder vor d Wand hebe, je nah alter.
  • Anni schrieb: »
    Stadt Züri hends bi ois bi beidne au gseit mer münds für d ID selber bringe. Für de Pass wers doch es speziells, da muess mers doch döt mache 🤔Mir hend für d ID selber gmacht. Eifach uf de Tisch uf es wisses Tuech lege. 🙂 Oder vor d Wand hebe, je nah alter.

    Gnau so hendses minre schwe au gseit. Wiises tuech und auge müssed offe si. Rescht isch egal😅 sie het es nuschi gno, uf de bode da zägg gmacht und per mail gschickt👍🏻
  • Ja stimmt ID muess mer selber bringe und chas direkt bide Gmeind mache lah (in Züri ischs so)
  • Ich mach Fotis au für de Pass immer selber. Bin eimal tüür ukm Fotogeaph und den ischs ned guet gsi. 🙄😂 Mache es Foti und duens nocher mit em Fotoschop passend bearbeite. Grössi, Hintergrund ect. Siit do passts immer.
    Chind ufes wiises Nuschi lege, Handy füreneh und knipse. 🤗 Min Sohn het bereits mit 2 Wuche sini ID übercho will mir gad ade Grenze wohned.
  • mir hend ID & Pass gad chöne ufem Passbüro in ZH mache. Die hend en Ufsatz für Babys
  • Mir hend au gad pass und ID chönne dete d fotis mache...klappt tip top
  • Ich hans mitem Handy gmacht uf eh site ufeglade und 5 täg spöter han ich Passfotos diehei ka
  • chlini-90 schrieb: »
    spöter

    uf was füre site häsch äs du drufglade?
  • Mir händ au ID und Pass direkt im Passbüro gmacht.
  • https://www.idphoto.ch/ mit dere site han ich gmacht ka
  • @chlini-90 super, danke für d‘info 👍🏻😘
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum