SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1394042444595

Kommentare

  • Mir hei Bsuech kha...
  • @Nuxli bi mir tuts es grad nĂŒme aktualisiere..
  • @Nuxli nei es god au nit
  • sorrisosorriso

    84

    bearbeitet 17. 03. 2019, 22:24
    Brucht öpper e Cameo Silhouette cameo 3 Flieder Plotter? Ich verkauf mine. Neu und mit garantie bis jan.20 es het no divÀrses zuebehör. NP 430.- VP 300.-
  • @Nuxli nei chan mich au nĂŒmĂ€ amelde
  • Stöpseli schrieb: »
    😂😂🙈 des ha i mer ou scho dĂ€nkt. Passend zu dĂ€m sch... wĂ€tter 🙈

    Bi ois im zĂŒri oberland isch mega schön gsi hĂŒt😳😳 um die 20 grad. Wo bisch den du dehei?
  • Ok Danke- de bini demfall nöd di einzig đŸ€Ș
  • het sich sApp ufghĂ€ngt? Oha..
  • Adriana schrieb: »
    het sich sApp ufghÀngt? Oha..

    Vilicht ĂŒbernimmt swissmom widerđŸ˜đŸ‘ŒđŸ»đŸ˜Ź
  • Brucht das nailart material öpper? Gege e batze ins kĂ€sseli? Ich chas leider nĂŒmi usĂŒebe willi ufs mol allergisch druf bi.c07a1be0-48d6-11e9-92b5-13292f61b6da.jpeg
  • ALOHA schrieb: »
    Bi ois im zĂŒri oberland isch mega schön gsi hĂŒt😳😳 um die 20 grad. Wo bisch den du dehei?

    Bi im bÀrner seeland daheime.
  • Eher es neus Update das vellecht d chat funktion de chond oder so.
  • Wie mached er das mit de nochrechte „Kopiere“? Ond den geziellt dert z antworte. Vormne johr hanis no gwösst đŸ™ˆđŸ€ŁđŸ€Ł
  • Ah jo zitiere đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïžDanke der
  • Kopiert hani teilt hani so das d app variante chömid hani gmacht 🙄😆
  • Gaht glaub erscht bim iPhone đŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • Oh sorry sött amel fertig lĂ€se đŸ’†đŸ»â€â™€ïž
  • Chil schrieb: »
    Gaht glaub erscht bim iPhone

    Erscht đŸ€” das hets vormne johr oder no lĂ€nger zrog scho geh 😬😬
  • DĂ€nn wĂ€nd dich mal am admin die sind super schnell da!
  • HĂ€... funktioniert ja bi dir 🧐
  • Chil schrieb: »
    admin

    Jo bi mer gohts. Drom sÀgi das hets au scho vormne jahr. Nor hani nöm gwösst wie as es gaht.Ih meine nor willt gseit hesch das es erscht fÀngs mit em iphone funktioniert. Denn fendis ned grad erscht wenn die funktion scho lÀnger in betrieb esch aber för android noni machbar.
    Hoffe chome me chont drus wasi will sĂ€ge đŸ€”đŸ€”
  • Hoi liebi Mamis🌾 hoffe ihr hend en schöne Sunntig gha?
    En Frag... ich han morn d einmonetskontrolle vo eusere chliine. Hend ihr scho es KK ChĂ€rtli gha fĂŒr euchi chliine SchĂ€tz?
  • Tanja87 schrieb: »
    Hoi liebi Mamis🌾 hoffe ihr hend en schöne Sunntig gha?
    En Frag... ich han morn d einmonetskontrolle vo eusere chliine. Hend ihr scho es KK ChĂ€rtli gha fĂŒr euchi chliine SchĂ€tz?

    Ja mir hend sie scho gha, hend sie irgendwie e Wuche nach de Geburt becho.
  • @mrspfeffer danke fĂŒr dini rasch Antwortâ˜șïžđŸ‘ han drum no kes.. agmeldet isch sie und prĂ€mie hends natĂŒrlich au scho verlangtđŸ€ŁđŸ€Ł die wird de scho no cho😉
  • Was för (Bade-)Schueh legged ihr euchne Chline a för an Strand? FlipFlops sind glaub no nĂŒt.
  • twilly schrieb: »
    Was för (Bade-)Schueh legged ihr euchne Chline a för an Strand? FlipFlops sind glaub no nĂŒt.

    Mir hend die vo Nike (sunray protect), find sie super.. sie tröchnet u schnell wieder und mini isch amigs is Wasser mitneh. Die Gummigi hett sie ned gern.
  • Halloooo 😀 wir waren heute vor allem am Morgen draussen. Dazwischen habe ich Buchhaltung und WĂ€sche gemacht. Am Nachmittag war ich im Fitness und habe mir ein RedBull gegönnt danach.
  • Ah und gestern habe ich noch eine voll gute Doku ĂŒber den Orient-Express gesehen, die war echt toll
  • Shira schrieb: »
    Eher es neus Update das vellecht d chat funktion de chond oder so.

    Wo denn wieder ned funktioniert 😂
  • Hallo liebi fraue, kollegin erwartet s drette bebe ond mer wend kes tĂ€feli stelle. Ah was hend ehr so freud gha of gebort? Es beschreftets stĂŒeli, e garderobe,... hender no anderi idee?
  • Hallo liebi fraue, kollegin erwartet s drette bebe ond mer wend kes tĂ€feli stelle. Ah was hend ehr so freud gha of gebort? Es beschreftets stĂŒeli, e garderobe,... hender no anderi idee?

    En beschrefteti Schmusedechi. Fendi höt no cool 😎.
  • @ülĂ€li mir hĂ€nd au die creme gha/immerno. isch ĂŒs vode apotheke empfohlĂ€ worde. mir sind zfriede. mir tĂŒend numĂ€ gad dĂ€ handruggĂ€ icreme vode hand.
  • ReSa schrieb: »
    @ülĂ€li mir hĂ€nd au die creme gha/immerno. isch ĂŒs vode apotheke empfohlĂ€ worde. mir sind zfriede. mir tĂŒend numĂ€ gad dĂ€ handruggĂ€ icreme vode hand.

    @ReSa supeeer danke die viel mal fĂŒrs feedback 😊 ich teschte die jez mal us und susch gits den eh anderi đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž die isch anschinend guet will sie nöd id huut inegoht 😌
  • twilly schrieb: »
    Bade-)Schueh

    @twillyMir hÀnd vo Crocs wie Sandale gha, wo me mir eme Klett het chönne zue tue. Die sind liecht und hÀnd au chönne nass wÀrde.
  • Hallo liebi Mamis💐 wĂŒssed ihr wo ich Mickey Mouse Deko, ballön finde?
  • Super, danke för Tipps @mrspfeffer und @alexandraB
  • spinnt s localfamily app wieder? cha mi nĂŒme ilogge...
  • @springflower: ich mich au nĂŒm
  • @Ängeli de mache sie wohl es update od so...?
  • @springflower: ich weiss es nöd đŸ€·â€â™€ïž chan scho sie. bin eh allgemein weniger online, darum störts mi nöd😄
  • Hans au na gschaft. đŸ’Ș
  • Het öper vo euch BrustgwĂ€b unter de Achsle wo jetz ide ss aschwillt und weh tuet? oder kennet er öper gits öpis wo mer cha mache?? dankeee
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 17. 03. 2019, 22:29
    Hallo alle,

    Verzeiht, dass ich ein paar Tage nicht geschrieben habe. Ich hab alle ÄnderungswĂŒnsche fĂŒr die Benachrichtigungen eingestellt. Danke fĂŒr die Infos.

    Wenn ihr mir etwas mitteilen wollt, bitte mich immer richtige markieren mit @Admin, dann sehe ich das auch. Und in meinem Fall, bitte, wenn geht immer hochdeutsch verwenden, da mir das Schweizerdeutsch dann doch manchmal etwas schwierig zum Lesen fÀllt. :)

    Zum Thema privater Bilder posten. In den versteckten Kategorien geht das und dann sind diese Themen auch nicht im Web zu finden. In einer nĂ€chsten Stufe, werden wir allen Nutzern die ĂŒber 250 Posts haben, einen eigenen Bereich schaffen, den diese nur sehen, wenn sie soviel Posts erreicht haben. Dass ist dann noch privater und nur fĂŒr vertrautere Nutzer untereinander die hier lĂ€ngerfristig aktiv sind. :)

    Danke euch.
  • @Admin vielen Dank! Ihr leistet echt tolle Arbeit đŸ‘đŸ»
  • Ladies bruche kurz ufklĂ€rig. TĂŒend ihr alles i dem chat ine wie bi swissmom oder eröffnet ihr jedes mal es thema bi e frag? Also separat? Chömeder drus was ich meine🙊😊
  • @chica.1 wenns nur es „chlises“ Aliege isch, de lĂ€ngts hie im „grosse“ Chat. Wenn mit viu Antworte rĂ€chnisch, wĂŒrdi es eigets Thema erstelle.
  • b7035f70-4900-11e9-92b5-13292f61b6da.jpeg eusi chli hed de Fleck sid 2 Tag nach de Geburt.. isch jetzt hĂŒt 4 wuche alt. mĂ€ngisch gsehd mer de guet mĂ€ngisch fasch ned. D hebame weiss ned was das chönnt sii, en chinderĂ€rztin hed au ned gwĂŒsst woher das chan cho oder was das isch (en bekannti vo eus) hed öbber sowas scho mal gseh? Isch das Ă€cht en art es Mal ( wie fĂŒrmal oder leberefleck)?
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum