SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1414244464795

Kommentare

  • krieg ich ja so oder so da ich nur noch 50% arbeite
  • darum wĂŒrde es doch sinn machen wenn sie mich 2 wochen vor et zu 100% krank schreibt
  • @kläffchenIm suter‘s Oberkirch 😬 dini BĂ€ckereisache gsĂ€nd emmer so guet us😋 chasch du sĂ€lber wĂ€hle?
  • Adriana schrieb: »
    darum wĂŒrde es doch sinn machen wenn sie mich 2 wochen vor et zu 100% krank schreibt

    Wenn du noch 50% zur Geburt weiter arbeitest, dann hast du 15 Wochen bezahlten Mutterschaftsurlaub. Bei 100% 14 Wochen. Bei mir war das auch so geregelt.
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 19. 03. 2019, 00:30
    Hi alle,

    Manchmal sehe ich hier zwei Posts von einem Nutzer schnell hintereinander. Ihr könnt dazu auch die "Bearbeiten" Funktion verwenden. Einfach auf euren Post 2-Sekunden drauftappen und dann Bearbeiten wÀhlen.
  • @Admin das geht leider bei Android nicht... đŸ€·â€â™€ïž
  • Ach fraue 😱 hatte so ne schlimme nacht mit einer massiven migrĂ€ne..war wirklich kurz davor aufn notfall zu gehn. und dann hab ich noch einen partner, der auch nicht sehr empathisch ist in solchen situationen. sagt dann einfach: was soll ich machen? sag wenn ich was machen kann. da hab ich dann schon ein bisschen bedenken wie er sich wĂ€hrend der geburt verhĂ€lt 😞
  • Wer hĂ€tti das denkt, ich han hĂŒt am arbeitgeber aglĂŒte zum froge ebi darf frĂŒehner afange schaffe 😂😂😂 jetzt muess is nur na met mirer schwimu abklĂ€re, da kita erst em mai startet😂😂Ich haltes diheime nĂŒme us...
    Und er schwangerschaft hani ghĂŒlt weli mis kind ed kita bringe muess😂😂
  • @Adriana Ich bin einen Monat vor ET 100% krank geschriben worden und hatte dann doch 16wochen Mutterschaftsurlaub
    aber du hast Mindesten 14 wochen
  • @fuchs wie viel Mutterschaftsurlaub hast du denn
  • Adriana schrieb: »
    Ach fraue 😱 hatte so ne schlimme nacht mit einer massiven migrĂ€ne..war wirklich kurz davor aufn notfall zu gehn. und dann hab ich noch einen partner, der auch nicht sehr empathisch ist in solchen situationen. sagt dann einfach: was soll ich machen? sag wenn ich was machen kann. da hab ich dann schon ein bisschen bedenken wie er sich wĂ€hrend der geburt verhĂ€lt 😞

    Das tuet mer leid, aber er hett ja gar ned meh chöne mache. Also weisch mis Mami hett jede Monet MigrĂ€ne und mir chönd au nie was mache ussert immer sege „meld dich wenn was bruchsch etc.“ min vater cha ihre au ned helfe ussert das er de huushalt denn macht und kocht und so.. aber ich wĂŒrs ned grad uf alles wird schlecht schiebe. Vilicht weiss er au ned wie schmerzhaft das isch.
  • fuchsfuchs

    251

    bearbeitet 19. 03. 2019, 07:56
    @chlini-90 Alles zusammen 6monate (ferien und 1 monat unbezahlt)
  • @Melanie ich konnte hier selbst wĂ€hlen. Einfach fĂŒr Warenwert 15.-

    @Adriana tut mir Leid fĂŒr dich, gute Besserung.

    @fuchs hihi, nicht schlecht. Wechselst du denn den AG, wenn du nach D umziehst?
  • schwanger is Hallebad/Thermalbad.
    TĂŒend ihr en Ob benutze? WĂŒr das öpis gege infektione helfe? Also das es chliners risiko bestaht fĂŒr e infektion ufzlĂ€se?
  • Morge liĂ€bi Mamis, kömmt schnĂ€ll Ă€ DĂ€nkastoss gĂ€h.
    Ich ha geschter bim ne KinderhĂŒti als Betreuigsperson gholfe. 2-5 JĂ€hrigi Kind, irgendwen het diĂ€ eu ufs WC mĂŒĂ€sse. Ha sie begleitet und jedes Kind gefragt ob ich die Hose darf uftua und ob ich darf pissi putze.
    Bi uberrascht gsi, dass fĂŒr Kind diĂ€ Frage föllig fremd gsi sind und fĂŒr sie „normal“ das Ă€ völlig Fremditante so noch kunt.
    Bitte fraget ĂŒchi Kind eu dĂ€heime, meh darf i da... is dir wohl weni creme... usw.
    Das Ă€ klie Bewusst si kunt, da alĂ€nge isch nit sebstverstĂ€ndlich und scho gar nit fĂŒr jede.
    Weiss wir Mamis wo jede Tag Windle wÀchsle, klini UnfÀll miÀsse putze usw. dÀnkt me vieli nit immer dra, geit miÀr ja eu so.
    WiÀ gseit, soll nur À DÀnkastoss si.
  • @kläffchen nein wir wohnen grenznah. Mein mann ist deutscher und wir ziehen in die nĂ€he seiner eltern. Arbeiten beide in basel. Trotz zwei schweizer löhne kommen wir in de besser weg und ein gaus können wir uns auch leisten
  • @Caramel danke mir macheds au immer so. Ich fröge immer obi sie dörf putze oder ebe mal iistriche wenns rot isch und so. Sie isch 4.5 jetz.. und sie seit amigs au nei ich machs und denn lahni sie.
  • @Caramel ich find din denkastoss nid schlechd,aber mini chli 21m gat etzt ab und zue uf de hafe und wenni sie fröge wĂŒrd derfti putze wĂŒrd sie nei sege well grad so vieles nei isch,und selber wĂŒrd sies nanid wĂŒki chene,finds na schwierig i dere situation mitem zerst fröge
😉
  • HĂŒt isch Ja Vatertag.
    Was schenkter so? Fiireters ĂŒberhaubt? Bin soo ideelos🙈
  • isch hĂŒt?!
  • Ja genau hĂŒt
  • @Caramel ich seg mim eifach immer, das da sies isch und wenn er ned will derfs niemert alange und wens öpert doch alangt obwohl er das ned will muess ers mir unbedingt sege
  • @mrspfeffer
    hmm..jo i bimis hald vum mami vu frĂŒener gwöhnt dass si bi mir gsi isch woni kotzt han..ich mein er isch eifach im bett bliibe..jo guet villicht isch das chli ĂŒbertriebe..aber es het am obed schi agfange bin frĂŒeh is bett isch mer beschisse gange und i frog ob er mer no chan dmedis (magnesium tbl) bringe..er wirtfts mer ufs bett und macht wiiter sis ding..hetter sgfĂŒhl i chan das ohni wasser schlucke?! eifach so sache..
  • CaramelCaramel

    215

    Symbol
    bearbeitet 19. 03. 2019, 10:59
    @mariechäfer das isch so, git Sitatione wo me eifach macht. Machs ja eu nit immer mini Muus ich 24Mt. Has wo sie Baby gsi isch scho gmacht, bi der Meinig Underbewusst sie nimmt alles uf wiĂ€ Ă€ Schwamm.
    Es isch eu nit so gmeint as Zeigfinger ihr mĂŒĂ€sst das mache🙈

    Git sicher X-WĂ€ge zum Kind vorbereite und zeige und jede wird richtig si.
  • stimmt das dass mer magnesium geg endi ss sett absetzte? wells dwehe sus chönted unterdrĂŒcke??
  • @Adriana es wird dr jedi person/arzt öppis anders sĂ€ge. mach was du fĂŒr guet haltisch. lut mire Ă€rztin gits kei
    studie derzue, has bis am endi gnoh.
  • @hermine Mine Kalender seid 2.6. isch VatertagđŸ€” hend die demfall zweimal😂
  • @Tanja87 ja also in Italie is immer de 19.3😬
  • Jo in italia und tessin isch hĂŒt vatertag. Bei eus ida dĂŒtschschwiz wia tanja87 seit am 2.6.
  • MelanieMelanie

    29

    bearbeitet 19. 03. 2019, 11:47
    @kläffchen das esch jo mega cool, wemer cha uslĂ€se😍 chamer ide Stadt öberall uslĂ€se? đŸ„ł

    @Adriana ech ha Magnesium au bes am Schloss gno, min Sohn esch 38+5 cho đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
  • Ja @Luna85Aber au ide dĂŒtschschwiiz darfmers hĂŒt fiire🙂
  • @hermine jo sicher. Das dörf jede fĂŒr sich entscheide wenn er was wot fiera. 😊
  • Adriana schrieb: »
    stimmt das dass mer magnesium geg endi ss sett absetzte? wells dwehe sus chönted unterdrĂŒcke

    Has au bis am schluss gno. Aso di richtige geburtswehe chan magnesium sicher nöd unterdrĂŒcke 😉😌
  • @natalie ebe gell glaubi au..
    DankÀ

  • @fuchs das ist ja schön, dass es fĂŒr euch besser passt. Wielange ist dann dein Arbeitsweg?

    @Melanie nein, kommt auch drauf an, wo... bei Sushi konnte ich auch schon auswÀhlen.
  • natalie schrieb: »
    Has au bis am schluss gno. Aso di richtige geburtswehe chan magnesium sicher nöd unterdrĂŒcke

    Genau so hets mir min Arzt au gseit👍
  • @kläffchen 30min mit dem auto, aber das ist er jetzt auch schon.
  • @Adriana ok das mitem magenisum isch scheisse da wĂ€ri au gnervt und verstahni dich.. has jetz meh uf migrĂ€ne bezoge will mir mim mami oder min vater ihre nĂŒt cha helfe ussert wenn sie medis brucht die hole. Meinsch ischer vilicht au nervös wills nĂŒm lang gaht?
  • Adriana schrieb: »
    stimmt das dass mer magnesium geg endi ss sett absetzte? wells dwehe sus chönted unterdrĂŒcke??

    Ich ha sau bis zum schluss gno und has brucht willi immer chrĂ mpf und am schluss verstopfige gha hanđŸ˜©
  • @mrspfeffer
    nei er hets gad huere streng im gschÀft und het en scheiss tag ka..aber weisch das isch nöd serste mol..aber ich werds inre ruhige mimute mol mit ihm aluege
  • Derf mer da folsĂŒri verkaufe?
    Hett 3 volli pack und eis agfange?6bd4d030-4a57-11e9-95af-2f69a94b39ad.jpeg
  • hermine schrieb: »
    HĂŒt isch Ja Vatertag.
    Was schenkter so? Fiireters ĂŒberhaubt? Bin soo ideelos🙈

    HĂŒt isch nur de vo italie de vo de schwiz isch im juni
  • @Principessa ich darf trotzdem frage wasi schenke chan oder?? Oder darfi das nume im JuniđŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • Wie schwer sind eui babys ide 30. ssw gsi?
  • Ca. 1.9 kg â˜ș
  • Ca. 1.9 kg â˜ș

    Ah wĂŒrkli?? Mini isch hĂŒt ebe 1.6 gsi und han z ghöre becho sie seg scho sehr schwer
  • So bruch es paar gueti Netflix idee: has gern spannend, komödie weniger und au kei schnulze..hender mer chli serievorschlĂ€g?
  • @Adriana hesch d doku vo madeleine mccann scho gseh? Oder dirty john ( sone stalker serie) .. you du wirst mich lieben ( isch au bez psycho) 😁
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum