SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1424345474895

Kommentare

• @Adriana die wo Jara gnennt hett sind super.. The Sinner oder Haus des Geldes liebi😍
  • super danke!!
    @jara ne wa isch da fĂŒr e doku? lueg eigentli nöd so dokus
  • hermine schrieb: »
    @Principessa ich darf trotzdem frage wasi schenke chan oder?? Oder darfi das nume im Juni🤷🏻‍♀️

Ich has gar nöd so gmeint. Ha nur welle säge wills lüt gä het wo gfragt hend ob de hüt isch. Schenke was heter den gern?
  • @Adriana das isch die doku vo dem
    Meitli wo i de ferie verschwunde isch & de hends plötzlich d eltere verdächtigt und so... isch dazumals mega krass ide medie gsi.. muesch mal google.. d doku isch meeeega spannend😅 wenn d föteli im
    Internet aluegsch, chasch di sicher grad wider a de fall erinnere
  • Was hend ihr für balkon garte stühl tisch? Euse wird immer rostig das nervt total. Hend ihr sottig wo nöd rostet?
  • @Principessa ich han epois bastlet miteme foti vo ihm und em chliine
  • @hermine das isch doch super, de wird er freud ha
  • @fuchs ist ja super, wenn sich der Weg nicht verlängert. Meine Toleranzgrenze liegt bei 20min Tür zu Tür.

@nanu14 weiss nur in der 32. ssw: 2.2kg

@Adriana pretty little liars, las chicas del cable, bodyguard

Ich war heute bei Kunden... nun soll ich noch an der GV teilnehmen und da auch etwas sagen. Hmm, das macht mich nervös
  • @Adriana oje das isch sicher nöd lässig sone migräne aber ich chönt imfall au ned nebet dir si wennd 🤮 de müsst i ja au grad🤭😅 hesch denn sust öpis gäge d schmerze gnoh? Im notfall chönds ja au nix anders mache und musch erstno meega lang warte🤷🏼‍♀️
  • Het mir öpper dr ultimativ tipp gäg hueschte? Mini 3,5j tochter cha nid schlafe vor luter hueschte.
    Füechti luft, inhaliere, hochlagere, honigwrap machi scho😬
  • anra schrieb: »
    Het mir öpper dr ultimativ tipp gäg hueschte? Mini 3,5j tochter cha nid schlafe vor luter hueschte.

41c35cf0-4a8c-11e9-95af-2f69a94b39ad.jpeg das hilft mim sohn mega!
    Het mir öpper dr ultimativ tipp gäg hueschte? Mini 3,5j tochter cha nid schlafe vor luter hueschte.

Herdöpfelwickel, öffnet d bronchie
  • @linaaa und @nanu14 merci die salbi und ou wickel mit härdöpfel hani ou gmacht😅 si het jetz ändlech chönne ipfuse🙏🏻

Bisolvon phyto het bi üs immer ghulfe
  • @Adriana Safe uf netflix isch au spannend
  • fuchsfuchs

251

bearbeitet 20. MĂ€rz, 06:30
    @klä;ffchen das wäri traumhaft, hend aber glaub die wenigste

Usserd me wott er stadt wohne und ich mags eher ruhig
  • Weiss eperd wo in winti dasmer günstig cha frontschiibene vomne iphone 8 ersetze la?
    Bi de swisscom zahlt mer sich ja dumm und dämdlich😱
  • Alina vo Hägedorf wo mal Fotoshootings gmacht hät.. Hät öper Kontakt mit ihre? Weiss öper ob sie no Shootings macht?
    Sie hät vor 2.5j es super Shooting mit eusem Baby gmacht gha & mir würed gern wieder eis mache
  • @mariechä;fer ide archhöf
  • @rosa weisch grad de name vom gschäft?
  • @mariechĂ€fer nebed en irish pub aber zahlsch su gnueg mösstisch vergliche
  • Hat von euch jemand einen 50% myBaby Coop Windel gutschein wo er nicht braucht
    danke im voraus
  • Weiss eperd wo in winti dasmer günstig cha frontschiibene vomne iphone 8 ersetze la?
    Bi de swisscom zahlt mer sich ja dumm und dämdlich😱

Min Maa bstellts uf Apfelkiste und wechsleds mit Youtube selber. Zahlt 55.- und funktioniert immer😄
  • @anra mini Chind hend au fescht hueschte gha, mini ärztin het denn gsait am beste nütz dunkle Bienehonig 3x täglich. Isch innert chürzister ziit guet gsi😊
  • @mrspfeffer ui ok,bi ebe chli en technikdubbel😄🙈Würdsch grad per zuefall i de nöchi vo winti wohne?😂
  • @mrspfeffer ah mega cool!!
  • Ja well sünsch zahlsch ja über 200.-😱
  • @mariechä;fer in Kilchberg ZH😅 isch ned grad um de ecke. Ja er machts immer selber
  • @fuchs für mich käme ein längerer Arbeitsweg nicht in Frage, habe aber auch Glück, dass die Nachfrage bei diesen Stellen viel grösser als das Angebot ist. Und in der Stadt wohnen wir auch, aber an einem ruhigen Fleckchen.
  • Klopf auf Holz, zum Glück ist mir noch nie mein Display kaputtgegangen. Mein Mann wollte seinen Display reparieren lassen und es wäre teuer gekommen. Deshalb hat er nur den Akku ersetzt - dabei ist der Servicestelle das Display zerbrochen und sie haben es gratis ersetzt 😂
  • Ebe... ich bin ein absolutes landei was wohnen anbelangt😂😂 am liebsten ganz einsam
  • @fuchs das wäre gar nichts für mich. Ich rege mich schon auf, dass viele Restaurants sonntags geschlossen haben 😂
  • weiss nomol öbbert wienich uf de homepage selber chan mini föteli z.b. bim flohmi lösche?
  • Nasenbluten bi Kind.
    Mini Tochter 2.5j gsii hät i de letste ziit ab & zue mal chli e bluetigi Nase gha. Mengmal isch es au wenn sie selber mit de finger i de nase umefingerlet & sich mit de nägel warschindli chli „verletzt“.
    aber vorher hät sie eifach kurz chli en täubeliafall gha wegem esse & wo sie den zu mir cho isch hani gseh dass sie blüetet im einte naseloch. aber nüt ade finger, also glaub würkli eifach so. gits da irgend en grund oder händ ihr au kind wo das eifach so ab & zue hend? süst isch sie au nöd krank oder so etc.
  • Huhu. Was meinet ihr drzue? Isch das gemein?
    Eis vo eusne Chinge het zur Wiehnacht sone elektrischs Fahrzüg becho, wome chad drisitze und Gas gä. Mir si beidi nit fan vo so Sache. Darum stohts au nur im Keller. Batterie leer, nur d Hupi goht. Äs nimmt mega viel Platz ä wäg. Ebä und zuedäm hei mir so Sache nit gärn. Isch das jetzt gemein, wenn mir das witerverchaufe? Also wäggäbe?
    Do mir halt 3 Chinge hei, si mir immer froh, wenn me eus frogt, was sich d Chinge wünsche, resp. sie hätte jo ä Wunschliste. Und das Fahrzüg isch halt eifach kauft worde. Eusi Chinge choi mit Trotti, Velo, Dreirad, rollschueh, etc. umekurve, sich bewege, isch eusi Meinig. Mh... bi hi und här grisse. 😏
  • @Vitele uii das wĂŒr mir gnau glich go..nei find so gschenk ganz schlimm..und jo ich wĂŒrds definitiv verkaufe..oder je noch dem was ihr fr es verhĂ€ltnis zu dene hfnd wo das gschenkt hend ev. halt das aspreche und froge obs ok seg wenn ihrs wĂŒrded wiiter ge..hmm..schwierig..
  • @Vitele nei wens üch nix bringt und ihr das nit heit welle. Würdis eu witer verkaufe, den gfinds ä platz wos brucht wird und ihr hent zGäld zum dä Wunsch erfülls wo üchi Kind hei. Wen frage git würdi säge: negscht mal fregä, den gits diä Situatione nimme.
  • @Vitele Ich würds verkaufen und der erlös dem kind, dem es gehört, ins kässeli geben! Finde es auch schade wen solche geschenke gemacht werden!
  • Vitele schrieb: »
    Huhu. Was meinet ihr drzue? Isch das gemein?
    Eis vo eusne Chinge het zur Wiehnacht sone elektrischs Fahrzüg becho, wome chad drisitze und Gas gä. Mir si beidi nit fan vo so Sache. Darum stohts au nur im Keller. Batterie leer, nur d Hupi goht. Äs nimmt mega viel Platz ä wäg. Ebä und zuedäm hei mir so Sache nit gärn. Isch das jetzt gemein, wenn mir das witerverchaufe? Also wäggäbe?
    Do mir halt 3 Chinge hei, si mir immer froh, wenn me eus frogt, was sich d Chinge wünsche, resp. sie hätte jo ä Wunschliste. Und das Fahrzüg isch halt eifach kauft worde. Eusi Chinge choi mit Trotti, Velo, Dreirad, rollschueh, etc. umekurve, sich bewege, isch eusi Meinig. Mh... bi hi und här grisse. 😏

Ich verchauf alles wo mer ned chönd bruche😬😬 ich duen s geld eifach ihm ufs konto oder chauf ihm öbis sinnvolls demit
  • Toll!!! Min Partner chan morn bir.letschte Ultraschallkontrolle nöd debi sii well en Notfallisatz im GschĂ€ft het...😢
  • ;ngeli cha vo trochne schliimhüt si das plötzlich eifach es äderli platzt.. chasch ja mau chli kochsalz dri due zum befüächte! Git vo emser ä gäbige wo wie ne gel isch äxtra für babys u chli chind!

@Adriana mi maa isch immer nume zum ETT mit cho u süsch nie🙈
  • @Adriana uii nei...wieso isch das scho din letschte ultraschall? Hesch nachher ke termine meh bim FA?
  • @jara und @Adriana bi ir SSW 36 u ha hüt au mini letschti Kontrolle gha. I 3 Wuche wirds per KS gholt 😳
  • @jara ko aso ich nimmes a das de letschti isch?! bin jo au scho 36 1 und denn mached doch ersch eine am ET wenns noni cho isch..aber villicht tĂŒschi mi au..mini kollegin isch glich wiit und sie goht is geb. hus und het det die letscht kontrolle ka gester
  • @Adriana aha.. hmm machsch de ab ez d kontrolle im spital? Well ich ha min ET am 11.4. . Ha hüt en untersuech gha und ha ez Afangs April namal en Termin bim FA wo mer d herztöndli und so loset😁

@schildchrö;tlimel gahsch de du i dene 3 wuche na im spital id kontrolle? Wenn hesch gnau de KS?
  • @jara ha de KS am 11.04. S‘wird ke Kontrolle meh gäh. Muess am 10.04. für d‘Vorbereitig is Spitau u det wird aues nomau kontrolliert
  • @schildchrö;tlimel so guet, de bechöme mer eusi babys vellech am gliche tag😂🎉👍🏻✨ falls mine pünktlich isch
  • @jara ich weiss nöd gnau wies greglet isch..isch mini erscht ss. werds morn erfahre..aber i glaub dass denn di negschti kontrolle am ET aso 17.4. im spitol isch woni gebĂ€r..so is mol bi minre kollegin gloffe..aber es chunt hoffentli frĂŒener 🙏
  • Samstig schwiegereltere, zistig schwiegereltere, mittwuch schwiegereltere, dunnstig schwiegereltere nd den wieder samstig usw 🔫🔫🔫🔫🔫🔫⛏⛏⛏⛏⛏⛏💣💣💣💣💣💣💣💣💣🔫🔫🔫🔫🔫🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨 sorry fraue het use müesse 😂😂😂
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Triff MĂŒtter aus der Schweiz ZĂŒrich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland