SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1505153555695

Kommentare

  • @Stöpseli ĂŒsi tochter heisst annika❀
  • @Stöpseli mini heisst aleyna ♄ find no schö: sophia, leonie, melina, amelie, alyssa đŸ’đŸŒâ€â™€ïž
  • Mini heisse Elissa und Liara
  • @Stöpseli mir hend e Sophie und Hana ❀
  • @stöpsel: Eusi heisst noemi leonie

  • mini heisst aleyna ♄ find no schö: sophia, leonie, melina, amelie, alyssa đŸ’đŸŒâ€â™€ïž

    Mega schöne name😍
  • linaaa schrieb: »
    Mega schöne name😍

    @linaaa dankeschön 🙊
  • öisie heisse melina & ylenia đŸ„°
  • Hi alle, heute Nacht gibt es ev. kurz eine Server-Downtime. Wir spielen ein kleines Update ein um kommende Woche Verbesserungen an der App vorzunehmen. :)
  • Stöpseli schrieb: »
    Hallo mamis. I bi uf der suechi nach scgöne meitli nĂ€me. Einzigi bedinig es mĂŒesse 6 buechstabe si 🙈😍

    Mir hĂ€nd Ă€ Svenja 😊
  • hat jemand ein kinderpamir gĂŒnstig zu verkaufen (kind 6 monatig)
  • @Adriana ir Landi verchaufi si priiswĂ€rti Pamier đŸ‘ŒđŸ»
  • funktioniert local family wieder mal nicht?!
  • Doooondolooo😬😬😳😳Hend de vom kollegepaar becho - chamer de ring wegneh? Oder mussi das mit dem ding wĂ€sche😯?39e07820-52d3-11e9-ac30-3def3a68b153.jpeg
  • @Adriana has vorher ned brucht, aber bi jetz inecho
  • wo kriegt man diese fĂ€hnli fĂŒr an den veloanhĂ€nger?
  • 0ec77bc0-530f-11e9-b396-cfd05ec08b8f.jpeg viiiiel Freude!! 😃 Dabei war ich immer der Meinung, dass ich keinen Sandkasten will. đŸ€Ł
  • Uups...sorry fĂŒr den Mehrfach-Post. @Admin ĂŒber die App habe ich eine Fehlermeldung beim posten erhalten und erst ĂŒbers Web gesehen, dass es doch geklappt hat.
  • 719dd7b0-5311-11e9-9e6e-1904d8b3cdea.jpeg lĂ€nge Ă€cht die Ă€rbeeri fĂŒr mi sohnemann?? đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ˜đŸ˜‚đŸ™ˆ
  • Mama‘s; könnt ihr mir berichten, wie sich Senkwehen anfĂŒhlen (inkl. Nebenwirkungen)? Meine 1. SS liegt zu lange zurĂŒck, kann mich nicht erinnern 🙈
  • Kennt öpert mail addy no vo de Martina vo glariis wo OsternĂ€scht neihe tuet?? 😬 ich warte scho mega lang uf die und zahlt hanis au scho 😳 hoffe öpert vo eu weis wer ich meine.....
  • Sorry 😅 ha zviel drufdruckt😂
  • @Bawa ich schick der e PN. Han au uuuuu lang uf mini Nuggichetti gwartet..
  • Sunshinemom schrieb: »
    ïżŒ viiiiel Freude!! 😃 Dabei war ich immer der Meinung, dass ich keinen Sandkasten will.

    Haha mein mann ist den gerade fluchend am
    Aufbauen đŸ€ŁđŸ™ˆ
  • @momoftwo meiner hats hinter sich. Er hat gemeint er freue sich wenn die Kleine am Mittag schlafe, dann könne er basteln und fluchen dabei đŸ˜‚đŸ€Ł
  • @Stöpseli mir hĂ€n au soviel pflanzt und nomol soviel himmbeeri😂
  • @schildchrötlimel ig ha eifach immer ume Ă€ herte buch gha u es ziehe gĂ€ge abe! Aber nie lang... bi beidne hani ds um di 33-34 wuche gha! Mit magnesium und bade isches aube weg gange..
  • @Admin guten morgen
    es scheint als gibt es ein problem mit senden von eintrĂ€gen...wenn man was schreibt und auf senden klickt passiert nichts..viele drĂŒcken dann mehrmals und es erscheint dann mehrmals. es sendet die nachricht erst wenn man wieder zurĂŒck geht
  • c94591c0-53b0-11e9-a92e-5fb8e50a8e3a.jpegwĂ€r het daheime so vorhangschine wo die normale klipp nit ine gön? Ich ha kei ahnig was das fĂŒrtigi sötte si ich ha an allne die normale klick riegeli🙈
  • @Bawa meinsch du martinibi? wenn ja, die isch glaub am kuschele
  • @Bawa ds mail wĂ€r contactpipapo@gmail.com @lyamatra het sis Ă€ch de eher bercho? WĂŒ termin hĂ€t si erst ahfangs mai..
  • Hallo, wie chammer sis konto wieder lösche?
  • @vane muesch am Admin schriebe, sie löscheds der denn.
  • Martina het siich gmulde... sind lang krank gsi mit grippe đŸ€’bechumes die Woche sie seget fertig. âœŒđŸŒđŸ˜Š
  • Danke mrspfeffer đŸ‘đŸ»
  • Poah.. ih mir sprudlets. Mini agressione.. huiuiuiiiiii. Min mah schnarchlet als mĂŒsster en wettbewerb gĂŒnne. Ha schön krösst - zĂ€gg wach. Cha ned eifach wider ihschlafe. Das wird eh lĂ€ssigi nacht ufm sofađŸ˜« dreij echt dure. Jedi verdammti nacht ischs etz.
  • @ALOHA denn wĂŒrd ich glaub em Maa sĂ€ge, er mĂŒssi uf em Sofa oder GĂ€schtebett go pfuse! Schliesslich bisch du schwanger😉Ich hoff, du hesch glich no chli chönne schlofe?!
  • @ALOHA mi Maa pfuset seeehr oft ufm Sofa (wĂ€ge dĂ€m 😂). U di schlaflose NĂ€cht wirsch leider no es Ziitli ha 😭 (bi 38 SSW u jedi Nacht mehreri Stund hellwach - u ab nĂ€chschter Wuche hautet mi de s‘BB wach 🙈)

    Toi toi toi 🍀😉
  • @ALOHA ds wird im fall nid besser! HĂ€t mi maa ihr ss chönne erschlah⚒ er schnarchlet itz zwar immer no aber itz störts mi nĂŒm sođŸ€Ș u ja ig wĂŒrd ihn ou usquartiere wen es gĂ€stezimmer hesch dört dri wĂŒ uf duur ufem sofa isch Ă€uĂ€ ou ke lösig🙈
  • Übertrib ich ???
    Mis chind esch 2
    mer wend set lÀngerem weder es chind und wenn öper frogt sÀge mer das au so
    Mini Schwimu scho mehrmals adĂŒtige gmacht met bloss ned jetzt scho weder schwanger werde. De best het sie gseit hoffentlich besch ned schwanger. Chönt raste. Schwögeri hets de probiert guet rede ud gmeint ja sie well nur ned das du den metem ganze stress nur liedisch.
    Ha letscht jahr e fehlgeburt gah und das weiss niemmert nur min mah und ich..drum rasti natĂŒrli be so ussage no meh us. Aber nichts desto trotz verstohni ned wie mer so en ussag cha mache, anstatt sĂ€ge ja hoffentli klappets wörds euch gönne oder so öpis..scho bem erste hemmer gmerkt das sie ned erfreut gse esch well mer ja zjung send ud kei ahnig hend vom lĂ€be (30gi)
  • Guete morge

    Chome jetzt do au no go inegĂŒxle, bi local chont me fast kei antwortete me öber well fast all do ine zöglet send🙈

    wönsche allne en schöne und sonnige wochestart☀
  • 😂 aber jetzt chönti na schlafeđŸ€Ș drum wetis au usnĂŒtzeđŸ€—đŸ˜Bin den am 3 is bett - bi so mĂŒed gsi dasi den ihgschlafe biđŸ€—
  • doni schrieb: »
    Übertrib ich ???
    Mis chind esch 2
    mer wend set lÀngerem weder es chind und wenn öper frogt sÀge mer das au so
    Mini Schwimu scho mehrmals adĂŒtige gmacht met bloss ned jetzt scho weder schwanger werde. De best het sie gseit hoffentlich besch ned schwanger. Chönt raste. Schwögeri hets de probiert guet rede ud gmeint ja sie well nur ned das du den metem ganze stress nur liedisch.
    Ha letscht jahr e fehlgeburt gah und das weiss niemmert nur min mah und ich..drum rasti natĂŒrli be so ussage no meh us. Aber nichts desto trotz verstohni ned wie mer so en ussag cha mache, anstatt sĂ€ge ja hoffentli klappets wörds euch gönne oder so öpis..scho bem erste hemmer gmerkt das sie ned erfreut gse esch well mer ja zjung send ud kei ahnig hend vom lĂ€be (30gi)

    Mega frech. Vorallem isch dis kind ja scho 2 und ned 6mönet oder jĂŒnger. WĂŒri ignoriere und sege passt so wies fĂŒr eus passt punkt
  • finde zwar bi local chunnsch widr recht vil antworte ĂŒber... was hettisch de welle wĂŒsse, isa?
  • finde zwar bi local chunnsch widr recht vil antworte ĂŒber... was hettisch de welle wĂŒsse, isa?
  • finde auch das bei local mehr antworten bekommst, vorallem ist da wieder mehrlos als hier
  • doni schrieb: »
    Übertrib ich ???
    Mis chind esch 2
    mer wend set lÀngerem weder es chind und wenn öper frogt sÀge mer das au so
    Mini Schwimu scho mehrmals adĂŒtige gmacht met bloss ned jetzt scho weder schwanger werde. De best het sie gseit hoffentlich besch ned schwanger. Chönt raste. Schwögeri hets de probiert guet rede ud gmeint ja sie well nur ned das du den metem ganze stress nur liedisch.
    Ha letscht jahr e fehlgeburt gah und das weiss niemmert nur min mah und ich..drum rasti natĂŒrli be so ussage no meh us. Aber nichts desto trotz verstohni ned wie mer so en ussag cha mache, anstatt sĂ€ge ja hoffentli klappets wörds euch gönne oder so öpis..scho bem erste hemmer gmerkt das sie ned erfreut gse esch well mer ja zjung send ud kei ahnig hend vom lĂ€be (30gi)

    😳😳gaht garned! Gaht niemert öis a wenn ihr es zweits chind wennd! Er isch ja scho zwei also bitte. Mine wird 18mt alt sie wenn sis schwösterli ufd wĂ€lt chunt da het mer eine mĂŒsse cho mit sonere antwort heđŸ˜” und mit 30gi no unerfahre fundi gad de negsti hammerđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž wĂ€nn het denn sie ihres ersti becho frĂŒhener isch mer ja mit 30 scho ultra spat drah gsi da isch mer eher 20gi gsi oder
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum