Schüssler Salze

bearbeitet 29. 03. 2019, 22:26 in Schwangerschaft
Het öper ir schwangerschaft schüssler salz gno?! Oder au die Lotion vo schüssler salz gege Dehnigssteife und cha mir vo sine erfahrige verzeu? 😁 wer super

Kommentare

  • Hallo ich benutze immer schüsslersalz und ich bi 👍🏼 zfriede 😊 si Lotion nimm
    Ich vo afang a vo de ss und sie isch de Hammer 😉
  • Ech benutze au scho immer die 1&11 Lotion! Find sie de Hammer! 👍🏻
  • Danke euch für eues Feedback. Bruchet ihr no angers, wie Öl oder nur die Body Lotion? Und Tablette bruchet ihr au? Nummer 1 isch ja super für dHuut, das si elastisch wird...
  • ich nimme s‘11 silizea. es stärkts bindegwäb - ha strafferi bei und bedütens weniger cellunite.
    gibe au dä chind schüssler salz. 2 bim zahne, 3 afangs vonre verkeltig, 5 ide trotzphase, 6 wänn d‘huut grötet isch
  • Ech bruuche au söscht viel schüsslersalz. Wie d Mirj scho gschriebe hed. Bi de kids för e wachstum, bi erkältige, schlofstörige... Ech bruuche för mich au immerwieder diversi schüsslersalz.
    För de buuch i de schwangerschaft hani nome d 1&11 lotion brucht.
  • Ech bruuche au söscht viel schüsslersalz. Wie d Mirj scho gschriebe hed. Bi de kids för e wachstum, bi erkältige, schlofstörige... Ech bruuche för mich au immerwieder diversi schüsslersalz.
    För de buuch i de schwangerschaft hani nome d 1&11 lotion brucht.
  • Ech bruuche au söscht viel schüsslersalz. Wie d Mirj scho gschriebe hed. Bi de kids för e wachstum, bi erkältige, schlofstörige... Ech bruuche för mich au immerwieder diversi schüsslersalz.
    För de buuch i de schwangerschaft hani nome d 1&11 lotion brucht.
  • Ech bruuche au söscht viel schüsslersalz. Wie d Mirj scho gschriebe hed. Bi de kids för e wachstum, bi erkältige, schlofstörige... Ech bruuche för mich au immerwieder diversi schüsslersalz.
    För de buuch i de schwangerschaft hani nome d 1&11 lotion brucht.
  • Ups sorry!! 😬🙈 Bi mer heds immer en fehlermeldig gäh! 🤔
  • Händ ihr es guets Buech zum empfehle? @Mirj weviel tablette sind das den pro Tag ? Und wie meindsch das mit em Trotze? 🙏🏻
  • Und ja i nimm au 1&11 für Buch und spöter denn für Damm Massage. Au zum empfehle due regelmässig mal es Base Bad zneh 😊 Fussbad got au...
  • Also i ha o die lotion 1d11 brucht, und ab und zuä das öl BiOil und i ha kei einzigä schwangerschaftsstreife obwohl mini mueter alles verrissä und es sehr schlächts bindägwäb het. ( weis nid obs würkli wäg dere lotion) 🙄😁 aber i gloubä scho dases sehr vil bringt u susch hets sicher o nid gschadet. Und mirö Tochter (6 Minate) gibi o schüsslersalz 7, magnesium das si besser cha verdouä
  • Danke euch !!! :) Bi jez ir 10 ssw und bi Buch spannt scho meeega, isch au recht ufbläiit. Hole mir hüt ir Drogerie die Creme und glaub Nr. 1.

    Ha nämlich au angst, dass mir alles verriist, ha scho paar Streife no vor Jugend :(
  • @Bawa ich ha keis buech, lah mi ide drogeri berate. ich gib minre tochter (schreikind) 3x2 tbl vom nr5. mim sohn wo eifach vollgas ide trotzphase isch 2x2tbl. ah ganz schlimme tage gibem 3x.
  • Dur de Tag verteilt? Oh supi ja direkt id Drogerie isch immer am beste 😊👍🏻😂
  • ja genau, 2 zum zmorge, zmittag und zum znacht... mini nämeds mega gern, sie düends verbissä. muen amel nur mit de büchs raschle chömeds grad ahgrännt wie hünd wo es guezli wänd😂
  • Ok ja mine hets au no gern 😀
  • Tönt spannend bi gad chli neugierig worde☺️ muss mi glaub au mal go berate lah🤔
  • Ech cha s app kächschüsslersalz empfähle. För so alltäglichi sache gids dete Antwort. För spezielli sache gangi au id Drogerie...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum