Einschlafen/Rituale

Bruche dringend chli tipps/ideeä

Min chliine isch am abig immer super und vorallem elei ohni gschrei nach sim schoppe ipfuuset..bis er 7mt worde isch (ez isch er 13mt). sit dete nur no ufem arm wo chli wippet egal ob mer laufet oder ufem stuhel chli schauklet es muss eifach bewege..er nimmt sit do au kein schoppe meh vorem schlafe oder allgemein am tag sondern nurno eine ide nacht..s problem isch min buch wird immer grösser bi ez ide 18ssw und ich mag eifach langsam aber sicher nüme und bequem ischs au ned wüki 😩 wenni ihn is bettli lege und usegah schreit er wie am spiess und i cha das eifach ned ignoriere! Es nützt aber au nüt wenni bi ihm bliibe und en streichle etc er macht denn party und staht immer wieder uf und schmeisst alles usem bett..aso so nuggis und sis kuscheltierli🙄🙄 i oisem bett gahts au ned det isch gnau sgliche😣🙈 wie machet ihr das oder wie chani ihn wieder drah gwöhne elei chöne ischlafe..?

Kommentare

  • Chasch ev i sis bettli sitze und in im arm schaukle? Villicht würd das ga🥴
  • Chasch ev i sis bettli sitze und in im arm schaukle? Villicht würd das ga🥴
  • Chasch ev i sis bettli sitze und in im arm schaukle? Villicht würd das ga🥴
  • Chasch ev i sis bettli sitze und in im arm schaukle? Villicht würd das ga🥴
  • Wer e idee..aber weiss ned ob das guet chunt er isch drum im gitterbett😅
  • Was isch wänn näb sis bett sitzisch und ihn sini party lah mache lahsch, ruhig blibsch, ihn immer wieder streichlisch und ev. e spieluhr laufe lahsch? Vilicht beruhigt er sich irgendwänn vo sälber? Euse isch im bett au immer topfit, brucht amigs 15-30 min bis er abecho isch und aneliit. Er schlaft irgendwänn sälber ii, mer muess eifach debii sii.
  • Jaa hani mal gmacht.. bis zunere stund is gange und de wird er knatschig und fangt a brüele😣Wenni ned schwanger weri würi au garnüt wele ändere aber es nimmt mi doch wunder wie anderi das so machet😬☺️
  • Chöntis zwar wieder mal probiere isch scho es ziitli her🤔
  • Mini het gnau i dem alter au e Phase gha....
    Ganz ehrli ich han irgendwenn nüme möge.
    Ben abe id stube mitere han xeid wenn du ned weetsch schlafe, chasch spile. ICH ligg ufs Sofa 🙈
    Denn het si gspilt bis si irgendwenn faschd i pennt isch und ich han si diskusionlos chönne is Bett due oder mer hend bed ufm Sofa gschlafe. Das ganze isch öppe 2 Wuche gange und den esch es gange wies cho isch 🤷🏽‍♀️😅
  • ps. weni schwanger wer, müssd min Maa das mache 😅🤭
  • Haha ja min maa hilft mer zum glück mega🙏🏼 hoffe er schlaft irgendwenn au wieder vonelei i i sim bettli..ev merkt er ez au d aspannig vo ois da mer villicht no züglet endi monet😅 nacher gömer id ferie de chunt wieder echli ruhe ine🤪
  • Hoi Mangoo
    Genau das Problem hämer auch kah. Euse het bis 4/5 Monat sehr guet und duregschlafe. Nachher uf eimal nüme. Er isch nach 30 min im Bett schreiend ufgewacht und het sich amig nur schwer beruhige lah. Am Stuck het er den amig nur na ca. 2 Stunde gschlafe. Es isch de Horror gsi. Mir hend den im Internet das gfunde: Wie ich meinem Baby in nur 7 Tagen das Ein- und Durchschlafen beigebracht habe. Bi eus hets was gnützt und euse schlaft wieder dure. De Link isch http://bit.ly/2WXqCU2 ich hoffe Links sind erlaubt da. Suscht eifach google mer findts grad. Es het au e Geld zurück Garantie.
  • @tagesapfel Ok danke für de tipp luege grad mal ine👌🏼
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum