Schüchterne / vorsichtige Kinder
Bawa
237
Hallo 
Hets da au Mamis vo eher schüchterne Kind wo chli möget rede i Situatione wos echt streng isch mit dem umsgo?! Freu mi ufe Ustusch 🙃✌🏼
Hets da au Mamis vo eher schüchterne Kind wo chli möget rede i Situatione wos echt streng isch mit dem umsgo?! Freu mi ufe Ustusch 🙃✌🏼
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
161
249
237
161
42
237
Da bini no gspannt wies den mol bi ihm isch....er isch nu nöd inere Kita oder Spielgruppe, tue ihn im August 2020 den id Spielgruppe... klar isch ich gib ihm de Schutz und seg ihm au das alles ok und sicher isch. Das Wort Angst sprich ich nöme us... ich wandle Sätz nur is Positive....🙃 mir tuets eifach „weh“ wenn mer min Sohn nöd gad als erfreudiges kind gsed wenn ih zb id Beck go oder öpert bekannts triffe uf de stross.... er ignoriert die Persone völlig 🤪 und denn heisst immer oh ischer müed? 😏 jaja mittlerweile segi au ja isch scho früh wach gsi 😂 und dehei chan er so voll Glück umesprunge und fröhlich sii 😃 es isch siin Charakter und natürlich spiegelt er au miin Charakter, ich bin au eher schüchtern und nöd forsch im Alltag wenns um „fremdes“ got 😅
42
249
227
249
du machsch das scho richtig...ich seg allne wo blöd tönd oder irgendwas negatives seget...das sie für sich luege söllet....Schüüch sii isch nix negatives! und mer muess überhaupt nüüt dra ändere, sondern me sölls unterstütze...mit de unterstützig wirds denn spöter scho besser mitm schüüch sii!...;) @sArA91 ich bi au mega schüüch und mir het mer als Kind au immer ihhtrichteret das da schlecht isch...:) aber siiti ich d Kindererzieherin Usbildig als 2. Bildigsweg mache...weiss ich das das alles quatsch isch...chinder söll mer so loh wie s sind...me söll sie i allem eifach unterstütze!
Jede isch einzigartig und chunnt so use wie er use cho muess, wenn mer eifach hilft, motiviert und unterstützt
237
254
Wenn es anders Kind chunt, secklet er devo (wenns chli z schnell anelauft).
Chunt denn immer zu mir "Mama Mama Mama".
Letschti hane aber beobachtet, wie er amene Chind öpis weg het welle nä.. ich glaub er isch chli en heimlifeisse 🙈
Ich persönlich bi ganz en schüchi gsi. Bi immer am Erwachsnetisch ghöcklet und ha zueglost.
Bin de mit 25gi is Usland gange ga Sprach lerne. Sit da schisst mi niemert me vode Site a. Bi 360 Grad dreit ume retour cho. Finde mich so au super 🥳
161
Genau so isches 👏🏻 ich han nöd mit mim chind mühe sondern mit de gsellschaft wo eim de idruck gitt dass s‘eigete chind en schade hett.
237