Wenn hend ihr das köfferli vom frauearzt becho? Hend am weekend wele id IKEA go schrank etc poschte. Aber kollegin het gmeint sölled na warte wills definitiv en IKEA-guetschi drin heg😅 sie heten ebe scho sehr früeh becho. Ich bi ide 19. ssw
Ich han en ersch ide 39.ssw becho, weli mi denn endlich getraut han z frage😂 sie het ebe vergässe mer eine metzgeh. Drom würdi imfall eifach frage, chasch au eze scho😊
I heten au bim Zuckertest becho ir 25 SSW u ha den aber direkt in Spitol müese go liege. U det ide Gebärabteilig hets haufenweise gha, den hani det gfroget u eine becho.
@ALOHA ich würd au froge..kollegin und ich sind ide gliche praxis (2 FAs) sie het en viel spöter übercho als ich..i hanen glaub au so um die 20. übercho..chönt mer au vorstelle dass das mol untergoht zum abge
Ich habe den nach der Ersttrimester Kontrolle bekommen. Würde den Arzt auch darauf ansprechen. Kannst ja sagen du wurdest von Kollegen gefragt, ob du den Mama Koffer schon bekommen hast, weil da nützliche Informationen drin sind 😉
Was für ne ikea-guetschin hetts de dinne? Üsi chlini isch zwar scho uf dr wäut, aber äs steit bi üs grossichouf a für nes familiebett 😍. Vilich würd mir ja mi FA no eine gä...
mir i de praxis gebeden bim 1. trimestertest. Also ca. um di 12. Wuche ume.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
73
1
781
0
61
57
57
906
@Cazzley das wär mega cool, wend na eine hetsch😅👌🏻 danke diir
0
1,306