Baby-Apothek

Hoi mitenand

Mir erwartet im September euises erste Wunder. So langsam sind mir chli am vorbereite und mich würd na wundernäh, was so alles id ‚Baby-Apothek‘ so fürs erste Jahr ghört. Was sind so eui must-haves? Egal öb für buuchweh, wundbehandlig, zahne, chranket etc.
Mir händ leider kei Apothek i de nöchi wo z.Bsp. am sunntig offe hät, drum wet ich gern s‘nötigste chli dihai ha.

Danke für eui Tipps 🤗

Kommentare

  • Also d Dafalgan Zäpfli, Hustensirup, Nasenschleim Absauger, Nase Salzlösung, Bepanthen und Zahnungsgel...da isch bisher s einzig wo mer jemals brucht hend...ahh und halt no Vitamin D3 und Eisentropfen
  • Also mir hend bi beidne Chind genau 2 Sache gha: Viburcol zäpfli und Osagel (s grûene). Und de Rest hemer bi Bedarf gholt. Wasi no cha empfehle, isch d Similasan Reiseapothek. Det hesch Globuli für Alles drin.
  • Ganz ähnlich wie Pinny seit. Kochsalzlösig för zum Äugli usewäsche oder Nase spüele, Zinksalbi und Bepanthen för wunds Füdli, Osa-Gel grüen und Osanit-Kügeli fürs Zahnen. Bi Buchweh es Wärmechüsseli. Spöter wenn’s afanged au mol umgheie isch mis meischtbruchte Mitteli wäge Büüle Arnicagel und Arnica-Kügeli😅 Schmerzzäpfli und Vitamin D-Tropfe gitts denn vom Kinderarzt.
  • Mier hend dafalgan- und bulboid zäpfli, sowie osa gel ☺️
  • ich würde noch engelwurzbalsam empfehlen. kann mann bei schnupfen auf die nasenflügel einreiben,wirkt super schleimlösend.
  • Mandelöl 👍
  • Danke eui vielmal für all die Inputs!
  • Mir hend no feniallerg, öpis geg durchfall, abschwellendi nasespray, itinerol zäpfli... aber nur für de notfall.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum