August- oder Septemberbabys 2019

24

Kommentare

  • Ach soo. Danke fürd übersetzig😬 Ja das hends bi mir alles au gmacht gha👍🏻
  • @Yulia muss das ez i jedere gruppe si..?
  • Hey @ALOHAVe mir esch de termin öppe um de 20.8 ume aber so gnau chamer das ja eh nie säge ben jetzt bi 18+4☺️

    Mer gahts sowit guet emmer mal wedr ruggeweh und s zieh vo de bänder aber s chline merki schoo u guet☺️

    Mi negst termin isch de 5.4 und de hemmer de organscreen☺️
  • So schön😍 ich ha de negscht termin am 1.4😬👌🏻

    Fühled ihr oii mengisch au nüm so schwanger? Ha immer schiess dass mis baby gar nüm lebt😢 troim au alle scheiss zeme..
  • Troime tuni au wie wild wenni de ma cha schlafe😅 bi mir gseht de buch halt scho rächt da s mini zweiti ss isch und gspühre tunis au scho vo dem her fühli mi scho schwanger😄 aber vor es paar wuche hanis amig au vergäss😂😂
  • Ah ja?😅 ojeee.
    Jaa ich würmer wünsche dasis au gspüre. Also ha zwar sgfühl dasis scho 3-4 mal gspürt ha - aber chan au eh ihbildig si😅 wils anschiinend mega früeh seg für die 1. ss.
  • Aso ide erste ss hanis au scho ide 17. gspürt aber hend mi all chli belächlet🙄 eegal sind nu niidisch😜
  • ich hans ide 1.ss au ide 17.wuche gspüürt & jetzt ide 2.ssw au ab 16./17.wuche wieder 😉
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 9. 04. 2019, 20:20
    Hey ladys wie gahts oi so..?

    Ich ha im momänt immer soo hunger chönt de ganz tag nur ässe😩
  • @Mangoo Mir gahts scho die ganz ss so😅😂 bin nuuur am esse😊😅 min buuch isch scho sehr gross und s schlafe und s drehe im bett isch langsam echt nüm so agnehm.. Süscht aber sowit allesguet😍
  • Mir gahts guet. Das mit em esse hani au die letste 3wuche gha. Jetztisch grad wieder chli besser zum glück 😂Wie gahts dir süst ussett em hunger?
  • Haha de bini wenigstens ned elei😂 ja muess mi amig mega zämeriissä..hoffe au das sich das wieder chli leit😅 min buch gseht mer au scho guet aber ha zum glück kei beschwerde sust💪🏼und hüt het min maa di chli s erstmal gspürt🥳Wänn händ ihr wieder termin bim fa?
  • Hey ladys wie gahts euch so..? Hend ihr de grossi us scho gha?
  • Ruggweh, sodbrenne, erbräche alles woni die erste mönet ned gha han kriegi jetzt🤦‍♀️ gross undersuech alles super sie send mega z friede met de entwicklig
  • mir gahts guet ussert chli schmerze wegere symphyselockerig. momentan bini grad am zuckertest dra 🤢😂aber ziit lauft soooo schnell & am baby gahts super, das isch d‘hauptsach 🙏
  • Mangoo schrieb: »
    Hey ladys wie gahts euch so..? Hend ihr de grossi us scho gha?

    Mir gahts au guet danke diir/oii au?
    Ich han de gross ultraschall am 6. mai😍 heschen du scho guet?
  • @igeli19 oje du armi hoffe für dich das sich das schnell wieder leit..magebrenne hani amigs wenni im bett liege chunt aber immer drufah wasi gässe ha😅

    @ALOHA ich han en ebe au nonig gha han aber am 29.4 wieder termin bi ihre😍

    Inere wuche züglemer no isch biz stressig aber eigentlich sowiit alles organisiert zum glück☺️ ez simer eifach am chistene packe meh dörf ich ja e ned😉😬 freu mi aber scho soo uf die neu wohnig dasi amig chum pfuuse cha😂 1000sache im chopf🙈 aber sust gahts mer tiptop👍🏼👌🏼💪🏼
  • Min ET isch am 22.8. vo mine zwilling😍 bin jetzt 23+1 und ha min nächste US am 14.5. mitem Bluetzuckertest. Hoffe das de test denn au guet isch dasi glace saison gnüsse chan😂😂😃
  • @Mangoo ohh scho bald😍 brichtisch den🤗👍🏻 und guets zügle😅🙏🏻 hoffentlich hender schöns wetter.
  • @ALOHA Ja machi👍🏼 danke ja hoff au das es ned gad in ströme rägnet😅
  • Aalso ha gester de us gha und isch alles super🎉 die chli het aber so mega umeturnet das mini fa wüki mühe gha het zum alles zgseh😂
  • So schön😍😍😍 gspürschsi scho guet?
  • Ja meega🥰😍 mer gseht scho richtig bülene wenn sie los leit😂
  • Hello zäme hend ihr de zuckertest scho gha..?
  • Ich hanen am 29. und extrem schiess dasi diabetis han. Und du?
  • Hey hey ich han en gah und be uu froh das alles guet isch😳
  • Ich han en au hüt und gseht schlecht us. Bin scho siet 2 Stund da 🙈
  • Ich han en am mäntig😬 hoff chunt guet
  • Bi minere erste ss hani das gruusige gsöff müsse trinke😖 aber isch zum glück nacher nix gsi..
  • Hane am SA 😬😬
  • Wüsseder wies ablauft?
    Wir normal en fingerpiix gmacht und falls chli zhöch isch das zeugs trinke? Oder vo ahfang ah das trinke?
    Han gar ned gfrage😳🙊
  • Auso bi mir ischs so gsie.
    Zersch bluet gno usem arm adere. Den das gsöff müesse trinke den 1 std warte wieder bluet gä u no mau 1 std warte u no mau bluet gä zganze duret 2 std u du wirsch 3 x azapft liebi aloha🙈🙈
  • Ja musch nüchtern gah aso kei z morgä ässe wasser dörfsch trinke..mitternachtsnack au usslah😜 zerst mässets ohni das getränk das musch nur wenn de wert zknapp oder drüber isch
  • Ich ha denn de z morge eifach mitgnoh dasi nacher gad ha chöne öpis esse..use dörfsch ned wennd das musch trinke..ich ha müsse go liege isch mer garnüm wohl gsi nach dem getränk immer schwarz vor de auge worde😖aber da isch jede anderst
  • Whaaaaat? Das müssets ja sege dases 2h gaht😨 ui nei. Das mitm esse hendsmer gseit😅bitteri sach. Mir wirds am morge gaht schlecht weni ned sofoooort öbis iss. Und den 2h warte? Uiuiui
  • Aso bi mir goz 1h ... nüchtern am 7:45 dete sii. Wird bluet gno und den je nach wert getränk 🥤 und den is wartezimmer und zwischendurch US / Kontrolle denn nach 1h numol bluet neh... 😃 nach em termin den gad ab zum bäcker 🤣👌🏻
  • Also mine esch 30 min gange mitusnuntersuech.. bluet dür de arm geh.. us kontrolle und da be mir guet gsi esch hani nüt möse trinke
  • Okey😳dankeschön. Lah mich mal überrasche. Bi mir isch no praxis-hebamme dert. Mit ihre chamer schwätze und frage stelle👍🏻😅 hoffe dases guet isch👌🏻
  • Juhu ha kei Zucker 🙏🏻👌🏻
  • 1h bini dete gsi, miiich hets zwar fast glupft bi dem gsöff 😖
  • Supii👏🏼
  • Perfekt☺️
  • bi mir hends bluet gno und han grad gwüsst das alles guet isch... han den garnüd müesse trinke....
  • Was hesch füre wert kah bim erste blut neh?
  • Hallo zeme, stosse au mal dezue, han die app gad neu entdeckt und bi begeisteret :D Bin ez i de 29 wuche :)
  • Hii und herzlich willkommä💜
  • Hallo Zämä😀 ha mi iz o gad nöi registriert. Mi ET isch dr 13.09🥰 bi iz gad i di 25 Wuche cho🥰🤰🏼
  • Ig bi ou nöii da innä und ha et am 16.09. und es Isch Mini 2 ss🙃
  • Welcome 😃
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum