Magnesium

Hoi zäme

I bi jez ir 14 ssw und nimme eigentlich sit am Afang Magnesium jede Tag, scho nur wege de Schmerze im UL. Langsam hani aber kes meh und isch glich relativ tüür. Sötme Magnesium die ganzi Schwangerschaft näh?

I nimme zurzyt no Vitamintablette.... Länge die echt?

Kommentare

  • Ich nimms jetzt na (22.ssw) wils ohni ned gaht. S‘zieh vode muetterbänder wird ned weniger, drum denki muschs probiere obs ohni gaht. Merke dueschs den schnell.
    Ich kauf mini im DM. Koschtet glaub 3€ und sind super😅👌🏻
  • Also i has vo de ärztin verschribe becho den zahlts d kk
  • Also mir git min FA Diasporal.. die werdet vo minere Krankekasse übernoh!😊 chume amel es riesigs Päckli über.. das langet mir uu lang..
  • igeli19 schrieb: »
    Also i has vo de ärztin verschribe becho den zahlts d kk

    Stimmt - das hetsi mir au gä. Sones pulver. Das hani ned abebracht😅🤢 hesch du tbl becho? Falls ja weli? Wär na cool😅
  • Ja i nimmes teilwis am wucheend scho nüme aber merke de scho schnell, dasi schmerze berchume. De wird das demfall nid besser mite Muetterbänder? :smile:

    Ahhhh a das hani nid denkt, mi FA het mi letscht mau nüt gfragt betreffend Magnesium. Aber de luegi das bim nöchst Termin no a, isch erst i 3 wuche aber gange jez eh 2 wuche id ferie und luege mal obs besser geit RELAX :smiley:
  • @ALOHA also i han zerst es magnesium diaporal gah mit zitrone das hani au nie abebbracht de beni id apotheke es andrs go hole i be grad ned dihei und cha ned gnau sehe wies heisst aber es het en orange grüeni verpackig und es isch es biz weniger dine als bim diaproral i nime eifach gad 2 im tag.. das schmekt wie fanta ohni kohlesüüri aber du chasch es au guet in en saft odr epis ine tue das esch keis problem ☺️ und es wird vo de kk zahlt

    @SarahGiulia lüt doch eifach kurz id praxis ah sie seled der das gad id apotheke faxe set eigentli keis problem si und denne chasch es eifach dert go abhole wörd ned z lang warte magnesium hilft gege so vell muetterbänder verstopfige etc.. lüt eifach schnell a
  • @igeli19 genau das diaporal hani au übercho. Übel😅Wer cool wensmer de schnell fötele chöntsch oder schriebe weles🤗 fanta hani gern😬😋 danke viel mal
  • 404f0430-6b40-11e9-996f-45e339310829.jpeg@ALOHA das wärs wono han aber ebe i neme eifach 2 dasi die mengi han wo s diapsoral hätti aber sether hani ke problem meh mengisch nemis nor mit wasser und amigs dueni is caprisonne ine🙈 und ebe as fata chunnts wörkli nöch here eifach kohlesüri wo fehlt🙈
  • @igeli19 ahhh das👍🏻 Danke diir.
    Das hani ganz am ahfang chöne neh. Gaht plötzlich nüme🤢 id caprisonne😂 so guet👌🏻 uf die idee weri nie cho🙊
  • @ALOHA ahh seich🙈 jaa probiers mit caprisonne de schmöcks es wörkli ned imfall wenn i müeh han gahts au den abe☺️ i find das vell besser wie da mit zitronegschmack.. und de gäbits ja na die sticks wöd direckt chasch i neh aber das wird ebe ned vo de kk übernoh😳
  • @ALOHA id caprisonne 😂😂😂 uiii no süesser..ich hans au irgendwenn nüm chöne trinke..bin denn uf grapefruit aroma umgstige und am schluss uf tablette..
  • @igeli19 machi😂😂 bin ja gspannt🙊Ja ich finds au so kompliziert mit de KK. Ha au gfrage weli magnesiumtbl si übernämed - aber das chönds ned sege🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤨 ich müssi eifach mal verschiedeni poschte und den ihschicke. So dumm🤦🏼‍♀️
  • @schaai isch grapfruit ned mega bitter? Bi dem het fraueärztin scho gseit dass sie das ned empfehle cha😂 drum nimi etz au tbl.
  • @ALOHA neeii überhaupt nöd isch au recht süess aber weniger als orange
  • Magnesiocard Grapefruit hani ide Ss super guet chöne trinke. 😊
  • De mussi das mal probiere😅 danke oii🤗
  • s git au tabl. vom magnesiocard. ich vrtrag numme die
  • Ich has andreamag sind brausetablette und ich finds super..ha ez himbeergschmack☺️ wird au vode kk zahlt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum