Geburtstermin Mai/Juni 2019

2»

Kommentare

  • Weisses nid, löh üs lo überrasche😄
  • @sonnenblume81 aaah soooo au ned schlecht. De simmer gspannt 😍😉
  • @angelis chasch de ni säuber zämeboue? Ha e wuche nach dir et u bi eismau ir ikea gsi u ha es möbeli säuber ghot/ zämebout 🤷🏼‍♀️
  • Na isch was gange bi üch? Es bebeli gebore ? 😍😍😍😍
  • Neiii leider nonid😏 hüt et+8
  • @sonnenblume81 mhhhh demfall i 2 täg am 20.5 ? Sowiit? 😊
  • Jap☺️ eusi Tochter isch am 13.5. ufd welt chi
  • @nanu14. GRATULIERE....alles güat bis etze? NORMALGEBURT ?....wie sind die erste Tage so ergange ?
  • Mau luege ha morn besprächig wie witers
    Nanu14: ganz härzlechi Gratulation zur Tochter💞😄
  • Ladies na öppert gebore...wie gaz üch?
  • Jeep i ha gester gebore💙 e chline wurm. Geit ganz guet, si no im Spital u dr chli het viu Fruchtwasser gschlückt. Wie gsehts bi euch us?
  • @sonnenblume81 gratuliere zume büäbäli 😍😊 hesch e kaiserschnitt gha aber da mitm fruchtwasser isch ned schlimm odr ? Ich bi au demnächst a dr reiheee 😍
  • @Maryon: zum Glück ke ks, ha ganz e schnäui Wassergeburt gha😄 nee nei nid schlimm aber duret eim wesne so ploget u muess bräche
  • Danke viel mal ☺️ @Maryon nei en kaiserschnitt, hend sie 3 wuche z früeh müesse hole aber jetzt gahts ihre guet zum glück🥰

    @sonnenblume81 gratuliere ganz herzlich
  • @sonnenblume81 ET 4.6 kaiserschnitt planet na bis endi mai 😍
  • @nanu14 haschs guet gha mitm ks? Mich erwartets au....😑
  • @Maryon es isch super gsi. Han bi beidne müesse en kaiserschnitt mache und beides mal es schöns geburtserlebnis gha obwohls jetzt bi ihre hend müesse pressiere. Au nachher ischs mer würkli guet gange, klar schmerze sind da es isch halt glich w grossi op, das dörf mer ned vergesse, aber total ushaltbar. Bin au sitem mäntig scho wieder allei dehei miteme chlichind und de chline, gaht tiptop ☺️Went en planete kaiserschnitt hesch, red mit dim baby - verzehll was passiert und das alles ok isch und ihr eu freued etc. Öbs würkli nützt 🤷🏼‍♀️ aber schade duets sicher ned
  • Ja🤗 euse Sohn isch am 17.5. uf dWelt cho🤗
  • Hallo. Heute 24.5.19 ist unsere Tochter per KS geboren. Mama und Papas ganzer Stolz ❤🌸😍
  • @Maryon @Gecko84 Gratulier euch vo Härze! 😍 schöni Kuschelzyt!@Maryon wie gohts dir nach em KS? Ich hanen no vor mir... bald... aber ich ha scho e unplante gha bim erschte Sohn und das isch döt sehr guet gange!🍀
  • @Maryongratuliere herzlich. Wie gahts dir
  • Mini Muus isch per KS am 10.5.19 cho🐞😍🍀 3550g 50cm 12.51h
    Mir stille viel am Tag und ide nacht schloft sie wie en Engel, aber stille macht so müed, mi Junior findets nöme so lustig 😅🤷‍♀️
  • @sandra💕; @sterndli vieeele dank üch. D wunde isch super am heile ...de ks super gange....halt eifach gall bisch igschrankt nach de geburt und ned so wie bi nere normal geburt...aber ebe super sus glofe
  • @angelis
    bin chli am mitlese..i han vor 6 wuche gebore..und bezüglich em nestbautrieb chanibdir es liedli singe..mir isch GENAU glich gange mitm partner wie bi dir..hend weg de ständig diskussione ka..wenn du no guet zwäg bisch..musch halt i dem punkt eifach selber dis ding durezie und selber vorbereite..mönner chönd das eifach nöd verstoh..i han nöd mol über de name chöne diskutiere het jo no ziit und wartemer zersch was es git..und sust frogsch e gueti fründin ob sumie dir chli hilft mit zimmer striche irichte was au immer vorhesch..
  • @schaaiHey there! Ja i has letschtändlech so gmacht, dassi eifach d baby-sache (leider) zum gröschte teil säuber apackt ha. (Gstriche worde isch zum
    Glück vomene maler!) ha mim fründ eifach de no paar Artiku per whatsapp gschickt zum thema "nestbautrieb" und de heter de mitem "ah, itz weissi ämu was i dir vorgeit"-kommentar druf gantwortet 🥴 aber wäg däm heter de nid meh ungerstützig abote, sondern het mi eifach la mache u la si...
    i sta e wuche vorem ET u bi innerlech bitz ruhiger, ha aber trotzdem no so einiges uf mire "to do"-liste woni möcht erledigt ha... aber das betrifft itz nümm di gmeinsami vorbereitig ufs bebe, sondern de no eher administrativi arbeit... 🤪
  • Allgemein chani säge, dasses mir sehr ghulfe het mi a mini engste Fründinne und mini Mom z wände... sigs zum rede, zum sache vorbereite, zum sorge oder Ängst loswärde, oder eifach zum widr bitz humorvolli Energie tanke.... ja, dr Partner isch o wichtig (je nach Empathie vom Partner) aber i ha vor allem itz ir SS gmerkt, wi wichtig und kostbar gueti Fründinne si, u dass die wiiblechi Energie und dä Zämähaut unger Froue eifach sooooo wärtvou isch!! E Ma, siger no so vrständnisvou, cha eifach glich nie so nache- und
    Mitfüehle wine Frou. Das ligt haut eifach scho bitz ir Natur vo de Gschlächter...
  • @angelis perfekt dini wort! chani nur bestätige..min partner isch au nöd de empatischst mensch vu dere kuglä..defür isch geburt umso emotionaler gsi und er hets u guet gmacht und isch ez voll de papi..hetti nie denkt..
  • Oh bi gspanne we langs na gat bis de chli definitiv chund,ha sid es paar nechd immer wieder buchweh und hüd hed de fa gmeind i segi 2cm offe und de eipohl hegi sich au scho glöst,et weri i zwei wuche😍😊Kenn das mit de vor/senkwehe vo de erste gar nid,somit isch die geburt au wieder neuland für mich😂🙈
  • Ig ha i 4 Täg ET und ha bis itz weder Sänk- no Üebigswehe gha... bi o sehr gspannt wenns los geit!! 🙈🙈🙈 hoffe aber dasser no bitz drin blibt, da ig die Zyt extrem für mi am
    Gniesse bi! @mariechäfer aues Guete!!! 🤗🤗🤗🤗
  • Mir hends am 13 mitere wassergeburt ohni pda au gschafft,bi so happy hanis gschafft zums dure zieh😊Heds sünsch na neui erdebürger ge die letzte täg?😍❣️9e707340-8e23-11e9-afd4-75664fa5c886.jpeg
  • @mariechäfer heeyy gratuliere!! wau mega cool..gnüsseds kennelerne und kuschelziit 😍
  • @mariechäfer ❤️licha Glückwunsch und alles Guati und Schöni für euri Kennalernziit. Schöns Kuschla ❤️❤️🌺
  • @mariechäfer härzliche Glückwunsch! Super isch es so guet gange.
    Mis büebli isch am 5.6.19 uf d wält cho. Het e KS gä wäge steisslag (präziser: unvollkommeni steiss-fuess-lag, müend mol google😳)
    Ihm gohts super, nur ich ha chli lang schmärze gha. Sit hüt isch aber guet💪
  • so mir händs au gschafft, hüt am 5.50Uhr isch eusi Prinzessin nach 4h ( insgesamt) da gsi😍😍
  • Hey mamis
    We gatz eu und mit de babys?
    We laufts mit de grosse gschwüsterte und de babys bi dene wo scho hend?😉
  • Hallo zame. Mini isch 2 moenet etze und bi zfriede...git mal phasene aber süs isch sie e liebi und e zfriedeni 😍 und bi üch so ????
  • @sonnenblume81 wie gaz dir mitem chline so ? Wie entwicklet sichs? ;-)😁
  • Guete morge, es wird besser, er chötzlet viu u wot viu ghäbbelet wärde. Da i no e euteri Tochter ha ischer viu im Tragtuech. Derfür si d Nächt super😄wie geits bi euch?
  • Hallo zäme! Üsi chlini Muus isch am 24.Juni uf dWelt cho. Isch alles guet gange und sie isch eifach en Sunneschii... A de ganz heisse Täg hend mer üs chli de hei verschanzt, gnüsseds aber de Summer mit vielne Spaziergäng und endlich wieder emene Glace😁 (han Schwangerschaftsdiabetes gha)
  • Hoi zâme. Am 8.Juni isch euse Sohn ufd Welt cho. Wie gahts eu mit de Juni Babys? Isch öpper vom züri Unterland debi?
  • @ElasticHeart ich ha em Mai 19 gebore...et am 4.6 gha. D ZIT vergaht soo schnell. Wie gaz dir mit dim Sohn? Schloft er guet? Stillsch du na?
  • huhu maryon
    du seisches! euse chli kerl isch scho 3 mönet. ja mit em stille klappts zum glück wunderbar. schlafe nöd immer glich aber cha mi nöd gross beklage😄
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum