FA Termine ab 30. SSW

bearbeitet 28. 06. 2019, 14:03 in Schwangerschaft
Hello zäme

I lise viel das in Dütschland nach dr 30 ssw au 2 Wuche ä Untersuechig asteit. Isch das ir Schwiiz au so? Und wird bi üs de jewiils ä Ultraschall gmacht? Und wenn de zerste CTG?

Merciiiiii

Kommentare

  • Hoi. Auso i bi jetzt i der 36 ssw und ha nid regumässiger kontrolle. Bim erste scho, da ha i würklech au 2 wuche när e termin gha, einisch isch es CTG gmacht worde und z andere mau när ultraschall. Und ja hie ir schwiz wärde aui ungersuechige zaut. 😊. Ah u jetzt bim zwöite ha i nechst wuche z erste mau es CTG u de steit de ou 2-3 wuche speter der KS a 😍😍😍
  • Hoi @SarahGiulia

    Es sind all Ärzt echli anders igstellt. Ich Han die ganz Ssw all 6 Wuche en Termin gha. Immer mit US. Mis erste Ctg hani ersch im letste Monet vo de Ssw gha. Und denn au insgesamt nur 3mal. Denke es chund au uf d Ssw drufah. Wenn sie komplikationslos isch wirsch au ned meh untersüech und Ctg gha.
    En Guete Endspurt 😉👍
    Liebs Grüessli

  • Danke euch! Also demfall leider nid meh untersuechige 🙈🙈 @Tanja87 bi erst ir 23 ssw also nonid grad dr endspurt. Aber het mi eifach wunger gno, da me soviel list vo dütschland 😁
  • ich han bi beidne ss all 4 wuche ultraschalluntersuechig gha und im letste untersuech no es ctg....
  • Ich han 32ssw den 36ssw und den 38ssw im Spital mit em erste CTG. Han vorher nur US gha. Wen nüt speziels isch, isch ned nötig meh zgah.
    Vorher hani 5-6 Wuche Rythmus gha, je nach dem wies passt het.
  • Aso i han au bim fa au nie es ctg gha erst bim iitritt is spital..bi ez ide 31ssw und ha all 3 wuche kontrolle
  • Han am afang bis ca ssw 30 all 5 wuche fa gha jetzt all 4 wuche... Han jetzt morn ide ssw37 s erst mal es ctg..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum