Was essen eure 15 Monate alten Babys?

bearbeitet 14. 07. 2019, 08:37 in Ernährung
was essen eure 15monate alten babys, meine kleine isst immer noch brei/zerdrückte sachen!?
Sie verschluckt sich ab allem was etwas gröbere stücke hat, selber essen lassen geht auch nicht obschon sie möchte weil sie dann viel zu viel in den mund nimmt!!
Ist das eher normal oder was könnte ich versuchen?

Kommentare

  • Aso eusi esch jez 7.5mnt und isst vom Tisch mit eifach ungwürtt. Met 15mnt het die gross scho ganz normal gässä vom Tisch 🤷🏽‍♀️
    Ich wür eifach d Sache weich choche und anestelle, si münds ja lehre. D Mengi und au s ned verschlucke.
  • Ig dues immer extra weich choche, teigware göh grad so und gmües eh chline teil ou aber sobald mä ihre chli gschnitteni weichi melone stückli git oder so de geits wieder los und drbi het sie ei stockzahn scho dusse und dr anger chunnt grad auso bisse chönnt sie scho chli🙈vielläch passts ihre eifach nid🤷🏻‍♀️
  • Mine isst au vom tisch..isch 16mt..han am ahfang eifach stückli scho so portioniert das er ned z viel im muul gha het..aber er het mängischs ez au immerno sgfühl das er sichs muul muss voll stopfe😂 er merkts denn scho und lahts denn halt wieder use🙄🤷🏼‍♀️ irgendwie münds es ja lehre😉 sälber esse tuet er ned immer nur wenner luscht het sust laht er sich amig no gern bediene🙈🙄 chunt aber immer meh👌🏼
  • Ich denke sie muens erst lehre. Vll besch du chli ängstlech und hesch sie dene emmer unterbroche? Mine esch 8 mönet und esst au voll vom tisch. Am afang het er sich au oft verschluckt, aber nie so als das es gföhrlich gsi wöri. Babys hend de würgereflex sehr wiit vore.
    Was ned passt werd eifach weder usegwörgt. Mängisch au so starch daser gabz rot um dauge ume wird 🙈 aber de chunt gad snächste stück ine.
    Aver wie gseit er het sich na nie so verschluckt das me sech sorge mache müessti
  • Okey we das so isch lah ig sie mau mache🙈diä het mängisch so ume gwürgt das ig dänkt ha jetzt blibts stecke😯🤭und d‘chinderärztin het ou immer betont ufpasse wägem verschlücke🤷🏻‍♀️Ig versueches eifach wiiter...😃
  • Mini hett mit 8 Monet ide ferie alles vom tisch afange ässe und mittlerwiile isch sie 14 monet alt und ich tuen scho lang nüt meh zerchliinere. Wie die andere seged, sie hend de würgereflex u wiit vorne und ebe es chunt schnell wieder use.
    Mini hett jedoch scho 16 zäh also sie cha au alles ässe und ha gar kei angst.
  • Mini esch jetzt de 14mt alt. Sit guet 2 mt heds sie am morge (ca 5i) ond am obe no en schoppe ond söscht isst sie wie mir ond was mir essed. Ech mache nüt extra, osser de riis ond ebli ect tueni gnueg weich choche.
    Mini isst alles wie mir ond das mit zwöi zäh! 😳😄
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum