SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

191012141531

Kommentare

  • @schaai danke dir. Keine Ahnung was bei mir nicht lĂ€uft
  • @kläffchen Be mer goht d Local Family App set gester Obe ou ned.
  • @kläffchen bei mir gehts seit gestern auch nicht mehr đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
  • @kläffchen hans glöscht und neu abe glade sither gahts wider.
  • Hett ĂŽper was. Vo de ALOHA ghĂŽrt? Het si bebe scho becho??đŸ€”
  • @Minifee nix ghört vo ihre, aber de Termin het sie ahfangs September... isch sie nĂŒme i dem Forum?
  • Het aloha nid am 2 september ET?
  • Ich habe es gelöscht und wieder installiert: es funktioniert wieder 😀 ich habe ein iPhone, vielleicht lag es ja daran?

    Wieso schreibt Aloha eigentlich nicht mehr?
  • Bei mir geht die localFamily App auch nichts mehr. đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
  • @Minifee neee has nanig ĂŒberchođŸ€— ha de termin am 7. 😬
  • @ALOHA Welcome back! Wie geht es dir und deinem kleinen?
  • @ALOHA jee schön vu dir z‘lese. Gahts dir guet? Ha scho bi swissmom viel mitgfieberet 😊
  • Ihr liebe danke fĂŒrd nachfragđŸ€— mir und am chline gahts wunderbar. Ich gnĂŒsses so de chlii chöne zgspĂŒređŸ„°đŸ„°Han zwar rechti senkwehe und ruggeweh😅 aber muss ja schomal es guets zeiche sii😬😍
  • @kläffchen ja ich han au es iphone. Denn liits vilicht wĂŒrklich a dem. Het ja es neus iphone update geh.
  • @Anni ich habe noch gar keine Benachrichtigung wegen einem update erhalten. Hach, das liebe iPhone... eigentlich wollte ich zu Huawei wechseln, aber weiss jetzt mit der aktuellen Lage nicht was machen
  • @ALOHA schĂŽn gots dir guetđŸ„° also 7.08.?? WĂŒnsch dir alles gueti fĂŒr de Endspurt🙏
  • @Minifee neneeii am 7.9. eich wers wied gĂ€nseblĂŒmchen gseit het am 2.9 gsi. Aber FA hets mal chli hindere verschobe wiler relativ chli und liecht seg😅
  • @kläffchen ich hab grad am Samstag mein neues iPhone bekommen. Da sagt mein Mann beim Back up "du hast ja gar nicht die aktuellste Version auf deinem alten iPhone!?" Ich hab das gar nicht gesehen dass da eins war. Bin froh war ich nicht die Einzige.

    Wollte auch ein Huawai aber eben đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž wenn man nicht weiss was da noch geht...
  • @ALOHA okee de wĂŒnschi dir no alles gueti fĂŒr de Endspurt und gaanz es schĂŽni Geburt wie du sie dir vorstellschđŸ„°đŸ‘
    WĂŒr mi freue vo dir zghĂŽre wennt am kuschele bisch🙏â˜ș
  • Oohh @ALOHA am 7.9.16 isch ĂŒse Sunneschiin uf d WĂ€ut cho. Aues Guete fĂŒr e Ändspurt.
  • Ich dreh am Rad 😬

    Hab es im April 18 geschafft, mit dem Rauchen aufzuhören. In der Zwischenzeit bin ich dann (ungeplant) schwanger geworden und hab wĂ€hrend der SS 21kg zugespeckt đŸ˜Ș. Meine Kleine ist jetzt 4 Monate alt und die letzten 10–12kg halten sich hartnĂ€ckig 😭. FĂŒhl mich echt pummelig und unwohl.

    Kommt dazu, dass ich seit ca. 3 Wochen eine unbĂ€ndige Lust auf Zigi hab 😬. Denke tĂ€glich daran. Und mein Kopf sagt; wĂŒrdest Du wieder rauchen, wĂŒrden die Kilos sicher purzeln 🙄

    Ich verzweifle bald đŸ˜„

    Musste es irgendwo deponieren âœđŸ»
  • wer ged der d‘sicherheit dass es so esch ? dass met rauche abnimmsch, meini 😁 ech weiss.... es wird emmer weder gseit, aber hesch denn das vorhĂ€r au scho so erlĂ€bt ?

    d‘frag esch halt, was der wichtiger esch, die alt figur weder zha oder de gsundheit und familie z‘lieb nömme z‘rauche.
  • @livjona war halt immer so, dass ich anstelle von SĂŒssigkeiten eine Zigi gedampft hab 🙈
  • @schildchrötlimel hesch mal a E Zigi dĂ€nkt? Isch logisch au ned gsund aber evt en alternative wenn gar ned verzichte chasch?
    (bin ned en BefĂŒrworterin fĂŒrs rauche und will au niemmert dezue ermunterte)
  • @Tanja87 E-Zigis si fĂŒr mi völlig „unsicher“... me kennt d‘FolgeschĂ€de noni đŸ€”
  • @schildchrötlimel ja das stimmtđŸ€”
  • Hed öber vo euch en YOYO Buggy ond chan mer chli brechte wie ehr z‘frede send?
  • MelĂ€, fang nĂŒm ah rouke😬 gwöhn dir doch ah wen öbis sĂŒĂ€sses wosch nĂ€h, nimmsch es zuckerfreis tĂ€feli oder es trubezucker! Ig ha mit ww guete erfolg gha! Aber chasch im prinzip jedes app zum kalorie zelle verwende und am abe haut eifach nume no gmĂŒĂ€s u eiwiss produkt esse! Keni kh uf d nacht! Schlafsch nĂ€hr ou 1000x besser! Du bissisch dir ih arsch, wen itz ume ahfasch rouke!
  • Ou Nei @schildchrötlimel!
    HĂ€b dĂŒrĂ€, wĂ€r ja voll doof wieder aazfah...
    Frucht, ChÀtschi, TÀfeli oder a ds verpufftÀ GÀld denkÀ.
    DrĂŒckĂ€ dr DuumĂ€!
  • Yoyo Buggy ist super!
  • NiciNici

    79

    bearbeitet 5. 08. 2019, 23:12
    @schildchrötlimel biss dich döre. Es wĂ€r mega schad wenn wieder wĂŒrsch afo. Ich han nach 4 johr ou leider wieder agfange. Bin jetzt ou weder rouchfrei siteme johr und bin so froh hanis nomol gschaft ufzhöre. Es geht so vell me lĂ€besqualitĂ€t.
  • Het öbber gĂŒnstig es pucktuech zum verchouffe?
  • @Tessi ich sehe immer noch kein Update, also mir zeigt es keines an...

    Ja, die Situation mit dem Huawei ist echt doof. Eigentlich bin ich zufrieden mit dem iPhone, finde aber die Kamera schlecht. Aber habe auch noch das 7er Modell. Trotzdem, die Kamera hinkt stÀndig hinterher und dann ist es auch noch teuer.

    @schildchrötlimel gutes Durchhalten!
  • @StöpseliIch hĂ€tti das Tuech do. Es esch es feschts gwĂ€b also ned dehnbar ond ned ganz 5m so ca 4.7m. Esch au es no name produkt und d mitti esch mitemne ufsticker markiert.

    Bi interÀssi, wörded mini kids sech öber es 20er Nötli is SparkÀsseli freue.20ffa680-b815-11e9-b4b9-9be758ef5be5.jpeg
  • @schildchrötlimel, biess wiiters dore au wenni nid weiss wie hĂ€rt da isch. Machs för dini Familie. Ond statt sĂŒĂ€sses chasch jo mol probiere das gĂ€ge öpfel, birre beeri etc usztusvhe oder dörti sache ond zwösch drin mol es schoggelĂ€dli dörf trotzdem au sii.
  • Danke euch fĂŒr die guten ZusprĂŒche. Hab mich jetzt mal fĂŒr 3mt bei WW abonniert. Pöggs zwar noch nicht so ganz 🙈

    Hoffe ich werde bisschen Erfolg haben đŸ™đŸ» und es lenkt mich von der 🚬 ab
  • Het Local Family wider mau Ă€ Usfall? Geit sit TagĂ€ nĂŒm bi mir đŸ„Ž
  • @Shira merci, aber des isch ender es trag tuech. Und i sueche ender so öbbis fb28e8d0-b81f-11e9-b4b9-9be758ef5be5.jpeg weisch eifach zum pucke 😊
  • @Sti auso bi mir geitsđŸ€·â€â™€ïž
  • OK, muess Ă€uĂ€ mau d'App neu installiere đŸ€·â€â™€ïž
  • @Stöpseli chasch au es grosses nuschi due wo glaub 120 uf 120 sind ne😉
  • Okey, merci de probier is so 😊😘
  • Dhebamme heds eus dazumol bi de erste so gmachd gha😉
  • Ou stöpseli falsch glĂ€se. Sorry 🙈
  • Ond jo ih has mit emne flanneltĂŒĂ€chli gmacht gha.
  • @Stöpseli da musst du nichts extra kaufen. Einfach ein grösseres Tuch nehmen und oben eine Ecke einschlagen. Wichtig ist ganz fest binden. Sonst frag doch deine Hebamme: die kann es dir zeigen.
  • @schildchrötlimel besser paar kilo z‘viel als lungĂ€chrebs😉
  • Hallo mamis. Gits hie öbber wo mit der Kupferspirale duet verhĂŒete und mer es paar frage chönt beantworte? Merci 😘
  • Spielt hier jemand auch das Grill-Game der Migros? Ich frage mich immer wieder, wie Leute auf einen Punktescore von Millionen kommen đŸ˜łđŸ€” - haben die nebenbei noch ein Leben? 🙈😂
  • @schildchrötlimel das hani mer letschti o weder dĂ€nkt😂😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum