August- oder Septemberbabys 2019

13

Kommentare

  • 303b9bd0-81d9-11e9-a163-3dcb5c6a739b.jpeg guete morge und proscht😷 man han ich schiess...
  • Er isch perfekt🤗🤗 uhhh yes👍🏻👌🏻
  • Supiii☺️☺️👍
  • @igeli19 oh jaa🤗😍

    Wie gsehts bi oiii eich us? Wender all stationär gebäre oder au öber ambulant?😅
  • Auso ig wirde stationär ha iz aber ou es schöns Spital gfunde wo sehr heimälig und nid so Spital mässig Isch und das Mini 2 Geburt Isch bini froh weni mi no Chli cha usruhiä und Chli bedient wirde 🤪Daheime geits när wider vou los 😱🙈😊
  • Aso i mache stationär..bim erste heti mers au chöne vorstelle gad hei zgah aber wie blüemli89 scho schriebt ischs bim zweite doch schono kuul wennd biz bedient wirdsch☺️ vorallem mitem ässe😬 ich ha bim erste es riiiese zimmer für mich elei gha drum hani gfunde chöngi ja glich nochli bliibe😄
  • Huusgeburt oder ambulante Geburt ☺️☺️
  • Hii ladys wie gahts euch so..?
    Ich merk sit drü tag mini symphyse rächt😣 aber muess mi au chli selber ade nase neh und biz langsamer mache..de chopf isch noni so uf ss igstellt und de merkis spötistens am abig🙄🙈 s gaht ez halt langsam aber sicher alles biz länger😅🤣
  • Heyhey mer gshts sowit ganz guuet abr be jetzt scho total nervös🙈
  • @igeli19 wege de geburt meinsch? Ischs dis erste baby..?
  • @Mangoo ja voll weg de geburt☺️ jaa sisch s erste🥰
  • Oo so schön😍 ich bi amigs au chli nervös gsi bim erste und has chum chöne erwarte☺️ ha mir denn immer wieder gseit das es so chunt wies chunt chasch ned viel mache😅aber s chunt guet😉 gnüss d ziit mit dim schatz ez no! Gönd is resti go ässe, is kino, oder undernämet no sache woner gern machet..gönd no id ferie! Es säget ders warschindli alli aber isch wüki so😜 ziit vergaht so schnäll und dis chliine wunder isch bi oi..❤️
  • Mir goz au guet, bin jetzt gad retour cho vo 1 Woche Sonne strand und meer 😉😛✌🏼✌🏼☀️☀️☀️
  • @Mangoo hehe ja da hesch recht es chunnt wies mues ☺️ und es het bes jetzt ja no jedi gschaft☺️☺️ jaa em moment henmer nochli vill um d ohre aber ab em 7.7 chömmers chillig neh und gniessed no ☺️ kanns chum erwarte aber mer send mittlerwile au so wiit das mer nüt meh möbd mache d wösch esch gwäsche vo de kline zimmer esch parat☺️🥰
  • Das tönt doch super👍🏼👌🏼
  • Isch so ruhig da ine😅 wie gahts oi so..?
  • Guuuugus...ja mer mag nöm wüki iirgendwas zmache (huushalt kind) süsch goz tiptop 😜🙃 dir?
  • Haha jaa gaht mer gnau glich..bi froh wenni amigs 2min cha anesitze😅..chas aber amigs glich ned stah lah🙈 hend ihr scho alles parat..?
  • Hoi zämme ☀️. Bi neu do... es isch mini ärscht Schwangerschaft u üses Schätzi söt so um dä 14.08. cho 😍. LG
  • 💜lichi gratulation und willkommä🎉
  • @Mangoo am Fritig chund entlich de Kleiderschrank, denn chani de Wickeltisch au zügle vom andere zimmer wo ez min sohn drin isch. Denn mussi no de stunewage reise das hani nunig.... Spitaltäsche isch sowiit aber packt 😜👌🏻
    36ssw sind mer mol gspannt wers zerst bechunnd 😃😃😃😃🥰
  • Au ich ben na uf em ändspurt aber i mage nömm und die hu machts ned besser🥵 ständog chopfweh sänkwehe und eifach total unwohl🤷‍♀️🙈 jetzt simmer 36+2🥵
  • Ich muss auno de stubewage hole bi mim onkel und paar chleider sortiere..bi aber erst 34+5☺️ spitaltäsche hani nonig packt eifach en liste gmacht de chanis nume inetue und lis gahts😉 schaffe ez negst wuche no und de isch bi mir de au fertig💪🏼 hoff bis di chli chunt isch nüm gar so heiss😅
  • Sorry vertippet 33+5
  • Schön das es allne guet ghat ich han endgültig geduld verlorä 😂😩 und fühl mich wie en gstrandetä 🐳 ganz schlimm. Mini füss sind so ahgschwullä und mir dut alles weh aber bin so froh wenni bald mis baby dörf in arm neh 😍😍♥️ ich bin ih dä 37 ssw 😊
  • Ou zehra das chunt bi mir denn warschindli auno😂🙈 hani ide erste ss am schluss au gha🙄😀 zum glück gahts verbii😉
  • Gstrandätä 🐳... do bisch ned allei. I bi fängs ou richtig ungeduldig (SW 38) u jetzt chunnt derzueh dass i zwar nur bitz gschwulleni Füäss han, aber mini Händ jäde Morge halb ☠️ sind u i Geduld muess ufbringä bis i mini Finger wieder ganz cha bewäge 😳. Aber anschienend sig da jo “normau“ u söt sech nach de Geburt wieder legge. Freue mi sooooo uf üses chlinä Würmli 😍.
  • S isch so still i dere gruppe..gahts oi allne guet..?
  • Geit guet eifach Mani langsam Nüme 🤪🙄🙈und bi Dir?
  • Haha ja gaht mer glich..bi am abig immer nuddelfertig😅 denn merki au min rugge und ha sgfühl lauf wie en pingu😂
  • No bi aunä ruhig🙈???
  • Ich maaag nümä sind scho 4 Täg über em ET und nünt los bi eu?
  • Huhuu mini Ungeduld geit ou langsam z'änd 🙈 ha am 29.08. ET, dr Chlii het sich aber no nidemau gsenkt 🤔 jetz gangi gaaaanz viu go spaziere. Wie loufts bi euch jetz de witer ab? Ha am ET wieder CTG bim FA, u ner wär au 2-3 Täg es CTG ahgseit, ohni süschtigi Untersuechig. Isch das normal?
  • ET 27.8 und au no ruhig 😛
  • Ich ha am 6.9. et und au no ruhig..han am 2.9. wieder Kontrolle..
    Aso bi mim erste chind hani erst im spital es ctg gha vorher nie🤷🏼‍♀️ machets glaub alli chli anderst..
  • Oke ja das isch so, ghört ging verschiednigs. Finges nur chli komisch, dass sie ab ET anschinend kes US u ke Vaginaluntersuechig mache..? 🤔
  • Mhh ja würi sie mal fröge wieso🧐
  • Vor ET macht nöd jede es ctg wenn kei nötigkeit bestaht.....
  • Waitiiiiing ;)) wie goz eu?
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 2. 09. 2019, 12:28
    Ha ez grad kontrolle gha..aber sie hets anschienend ned pressant🙈

    Und du @Bawa
  • Wenn bis am Fritig nüt got, den ihleite 😏 aber ok mag au nüme 😫 ez bini ET+6 🤨 wenn hesch du?
  • @Bawa hesch du a Buäb?:) wann düents ileite nach 7 täg odr 10 14? Chunt na nach spital druf ah ?....
  • Ja, han bereits eh bueb:) Ja ab Tag 10...aber wenn alles no ok isch cha mer vorzue luege, ich persönlich has aber für mich so entschiede, wills mir körperlich nöm guet got mitm ss buch und de „beschwerde“
  • Mi FA het hüt gseit sie würde am Mänti ihleite, denn wäri ET 11... Hoffe es wird nid nötig sii 😬
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 2. 09. 2019, 22:56
    Ich ha „erst“ am fritig et..vo dem her het mini no biz ziit☺️hoff aber das es de glich öpe vorwärts gaht😬 drucke euch fest de duume das es glich no vonelei los gaht🐞🍀
  • Ja hoffes au :) han nöd so tolli erfahrig gmacht letzt mol mit einleiten...und chönd im strahl kotze wenns wider so wird ende 😑
  • Mir hends gschafft 🤗 Sind total happy und glücklich und stolz über Geburt vo üsem Sohn wo dihei uf Welt het döfe cho 🙌🏽
  • bearbeitet 5. 09. 2019, 19:47
    gratuliere ganz härzlech liebi Bawa!🎉🧸 so schön het di Sohn deheim chönne uf d Wält cho❤️! ganz e schöni Kuschelzyt!🥰
  • @Bawa 🎉👏🏼jee gratuliere oi herzlich zum schätzi💜 schön isch alles guet gange👍🏼 viel vergnüege bim schmüsele😍
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 5. 09. 2019, 19:47
    Ich wett auuu😩

    Wer isch au no am warte..?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum