August- oder Septemberbabys 2019

124»

Kommentare

  • Geplante Kaiserschnitt i 24 Täg 🙈 Mag nüme warte. Mini zwei sind lut ärzt mit de entwicklig 3 wuche witer, ich hoffe sie chümed gli 🙄
  • Jö ja gäll am schluss mag mer eifach nüme🙈😅
  • Danke eu ! Guets warteeeeeeeen 😙😌
  • 🎉yee mir sind äntli au am schmüsele🥰 hüt morgä isch oisi indira gsund und munter uf dwält cho❤️
  • @mangoo wuhuuuu gratuliereee!!
  • Dankä ☺️
  • Gratulierä schöni kennelern zyt 😍🥰
  • Gratulieree...mini kollegin het am 3.9 gebore. Et isch am 12.9 ksi😁
  • Mercii oi🥰
  • Gratuliere :) alles guet gange?
  • Dankä ja isch churz aber heftig gsi😅 aber super gloffe alles und ganz liebi Hebamme gha🥰
  • @Mangoo we meinsch da ?🤣
  • Aso ich hetti am 8:45 im spital en kontrolltermin gha..de bini ufgstande u d ha am 7 gmerkt dasi wehe ha..ha mini spitaltäsche gad mitgnoh🙃 ha min sohn parat gmacht und mis mami go hole am achti de hani scho rächti wege gha..sind is spital gfahre und dete hends mi gad ufgnoh und ich bi ab in gebärsaal😅 d wehe sind scho mega stark gsi denn🙈 han denn sehr frühe scho de drang gha zum presse aber di chli isch nonig richtig im becki gsi und das het eifach uu weh ta bi jedere wehe..hend denn en us no gmacht und 3 ärzt sind go luege cho obs ned en ks git..bi denn mal ufs wc wills mer schlecht worde isch und mini blase go entlähre und erst denn hani blasesprung gha..denn is ratzfatz gange und nach 4wehe isch sie scho da gsi🥰 han recht viel bluet verlore bi dere geburt aber zum glück alles guet cho☺️ drum churz aber heftig😉
  • Isch so ruhig da ine..manis wie gahts oi so mit oine schnügis..?
    Und wie gahts dene wo no am warte sind..?
  • Sit hüt ide 36 ssw. Me seit Zwillinge chümed zu über 50% ide 36 ssw. Sit gester en sehr harte buch aber sust duet sich nüt 🤷‍♀️
  • @Mangoo be eus gaht alles guet userd kli im zügelchaos em moment well mer ebdi mobet zögled daher zwischen stille, windlewächsle und schlafe am packe und ufrume🤣🤣🙈
  • Üs goz guet :) nächt ufstoh isch chli gewöhnigsbedürftiig....und natürlich de Alltag mit mim Sohn 2.5j fordert und ich mag eifach nunig so sache mache als go spaziere / Spielplatz ...
    Aber am baby goz tiptop am DO 14Tage alt 😇
  • @dina uu 36ssw isch doch scho super mit zwilling👏🏼jede tag länger isch so guet..aber stell mers au u ahsträngend vor für dich😅magsch no?

    @igeli woow das ha zum glück no gmacht woni ahfangs ss gsi bi und has det scho sträng gfunde😅 wünsch oi uf allfäll e gueti züglete🍀

    @Bawa ou ja das glaubi dir..mine isch 1.5j und flitzt amig dur d wohnig wie de tasmanischeteufel😅 ich muss mitem use sust dräi ich su dure😂 mini chlii isch ez gnau 1w und bis ez gahts super mit ihre🙏🏼 die ziit vergaht soo schnell😲

    Wünsch oi allne alles gueti und phaltet ois ufem laufende😉
  • @Mangoo jaa mer hend ebe nur per zuefall die gseh und de kurzerhand entschlosse z zögle🤣🤣🙈 jäno es isch halt so derför hemmers nacher no vell schöner wie jezzt scho☺️
  • @mangoo Ich bi froh hanis so wit gschaft, sie sind je ca.2,7 kg schwer was mir sganze nöd eifach macht😅Ha sit gester de ganz zit en harte Buch und es liechtes zieh, hoffe gaht gli los.
  • @igeli aa ok solangs sich lohnt😉👍🏼

    @dina uu das isch e rächts gwicht🙈 ja mal luege isch demfall öpis im tue☺️
  • Bet Aloha s kind becho?!
  • Ja ich glaub am 23.8. en bueb..isch mal im local gstande
  • @Mangoo ghat bi eus Local App ? Soory fürs froge abee bi mie gaht gar nünt 🥴
  • Ja gaht bi mir
  • Bi mir au
  • juhuii mir dörfe o ändlech kuschle!🥰 Am Fritig isch üsi 💕Ayla 💕uf d Wält cho! Mir sind gsund und munter!😊
  • 🎉gratuliere oi ganz herzlich und viel vergnüege bim schmüsele 💕
  • Gratulierä 💜
  • Hets da au es 🍼 Mami dine???
  • Ich due stille und pumi geh
  • Bi mim erste hani gschöpeket und ez chani stille..hesch e frag..?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum