Erster Ultraschall Zwillinge eine Fruchthülle leer, hatte das auch jemand?

Nalan83Nalan83

668

bearbeitet 30. 09. 2019, 21:18 in Schwangerschaft
Hallo Zäme☺️

ha hüt mi erschte ultraschall gha bi erscht i de 5w 4täg esch no sehr frühe..aber bim einte fruchthülle gseht me scho öpis und das andere isch leer im moment. nöchschtwuche hani weder e termin de gseht me villech öpis. het das öper au gha,das erscht leer gsi isch eintifruchthülle und den spöter het me den dich öpis gseh?

0e5d45d0-e3aa-11e9-8f77-490b52c08d91.jpeg

Kommentare

  • Ech ha ou 2 fruchthülle gha ond nor i eim esch öpis dinne gseh. Esch de ou so blobe ond die zwöiti fruchthülle esch bim nöchschte untersuech nömme sichtbar gseh
  • Ech ha das bi allne Schwangerschafte gha. Es hed jedesmol eis gäh ond die leer Fruchthöhli esch verschwonde oder chliiner worde...
  • hmm okey...zuerst war ich geschockt aber dann habe ich mich gefreut und jetzt hoffe ich das da doch was ist bei der nächsten untersuchung. der arzt meine das da doch was sein könnte nächste woche,mal schauen. und wenn nicht bin ich auch froh das ich überhaupt eins habe☺️

  • hä wiso hani jetzt eigentli hochdütsch gschrebe 🤣🤣..isch mr grad ufgfalle ahhaha...
  • Ich ha drü gha und amschluss isch de „nur“ eis blibe..aber mir sind zfruede und glücklich das mer e gsundi tochter becho hend🙏🏼
  • Also d röckmäldige esch eher so das die wo die erfahrig gmacht händ s leere, leer blobe esch. Aber es cha au sii das im leere enne no en eckehocker esch womer nid grad gseh het.
    Damit nid zu sehr enttosche bisch wenns wörkli leer bliebt stellsch die mol druf ih ond tuesch im hinderchöpfli glich druf hoffe.
    Drock dr dume.
  • ich stell mi au uf das i und wenns klappt het das die zweiti dich do isch den freu ich mi um so mehr. i bi au sehr glücklich mit eim☺️❤️...hauptsach es verhebt hnd wird gsund . ich gib den bscheid mal gucken was am mäntig use chunt👀 bi so gspannt.
  • Hallo nalan83 wen gesch dr termin?
  • ha hüt e termin gha...isch immer no leer und wird au nüt warschinli...aber einsch isch voll und s‘herzli schloht😍❤️
  • Oh ❤liche glück wunsch ... das isch bi mir au gsi .. jetzt hani eh süessi Tochter und bin überglücklich 😍 den chani de ih paar Jahr wider eh schöni schwengerschaft gnüssä wil es 2ts wämmer de sicher mal na ha 🤷‍♀️😁
  • Ich hatte nur eine Frucht Höhle und die war bei 6+ leer. Bei 7+ war etwas zu sehen. Nichts ist unmöglich. ❤️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum