Mamis us Basel und Umgäbig

Hallo Mamis😊
Ich bi 23, wohn in Basel und ha e 7 Mönet alts Meitli👧🏻 Gits do suscht no welchi Fraue wo ebefalls in Basel oder Umgäbig wohne? Würd mich sehr freue, wenn me witeri Kontäkt knüpfe könnt🙏🏻🍀
«1

Kommentare

  • Sali, ich bi in Rieche dehaime und grad mit mim 1. Baby schwanger😊
  • @Jeaninne hoooi du🙋🏻‍♀️ wie alt bisch wenni froge dörf? so schön😍 wenn kunnt dies würmli?
  • Juhuu wohne en gelterkinde und han en bueb wo 4 minat alt esch. Ah ja und ben 27zgi (inem minet 28)
  • Mir sin us muttenz und ich ha 2 binggis 2.5 j und 4.5 monet
  • @Siaa ich bi 30 und unser würmli kunnt afangs juli, also ET isch am 4.7
  • oh so schön vo euch allne zläse und no viel schöner, dass ihr alli so kleini würmlis dehei hend😍
  • Hallo zämme, ich bin us Riehen und erwarte Endi Mai mis erste Chind 😊
    oktobermum2016
  • Sali Mamis, mol e froog ich sott e kinderarzt ha und ha kai ahnig woni ane soll...
    Was odr wär könnet ihr empfehle?? Mir wohne in Rieche und es wär natürli super wenns möglichst noch isch😉
  • Hi zämmä
    I wohn in Basel und bi 33. Min ET isch am 16.06.19. 😊
  • Hi zämmä
    I wohn in Basel und bi 33. Min ET isch am 16.06.19. 😊
  • @Winterkind85 willkomme 👋🏻
  • Hallo zämme,
    Viellicht könnet ihr mir jo paar tipps gä.
    Mini glai Muus isch 14 wuuche alt. Ich bi unter dr wuuche viel elai und wott nyd immernume dehaime sitze. Was könnti mache mit dr glaine? Ich bi Öv mobil und bruuch bitz abwechslig in mim alltag😉
  • Hallo Jeaninne,
    Meine Kleine ist 10 Wochen alt und da es mir genauso geht, könnte man sich ja zamme schliesse und mal gemeinsam etwas unternehmen. Ich bin auch 30 :)
  • @Kris Jo sehr gern😊
  • Hallo ihr liebe.
    Mi kleine isch 15 wuche alt, ich bi 30 und fänd e spaziergang mit gliichgsinnte sehr schön:) bi vo basel
  • Hey hey zäme
    Mir kömme us rynach unsere junior isch jetzt 14monet alt.
    Ich bi 33 😊
    Würd mi au mega über neui bekanntschafte freue mit zwerglis im ähnliche alter
  • Sali zämme🙋🏼‍♀️ ich lieg genau zwüsche euch😂
    Bi 31 und mini glai isch 6,5 Monet! Abr neui Bekanntschaft, ustisch, spaziergäng etc wurd ich mi au freue😊
  • Ahhh ich bi vo Rieche😉
  • Hämmer mol welle e datum abmache füre rhy-spaziergang oder ähnlichs, die wo wän und chönne sölle cho, alli andere klappts viellicht bime neue datum. Ich bi so frei und schloh mol 2 täg vor.
    Donnschtig dr 30.1.
    Mäntig dr 3.2.
    Muess au nit z basel am rhy si, isch nur e idee. Vorschäg sind willkomme;)
    De chliine duet jo früschi luft guet, sowohl no im buuch als au scho als ärdebürger:)
  • Findi e gueti idee!!
    Ich ka eigendli immer usser genau an dene 2 Date gohts mir nyd🙈🙈🙈
  • Denn vo mir us au 2 anderi date, denn wenn d mehrheit cha:)

  • Also in de negste beide wuuche goht mir immer usser ebe dr 30.1,3.2, am 7.2 wurdis mir eifach am morge go.
  • hallo zäme bi vu Zunzge :) und 25 :)min chline isch 7 mönet
  • Isch öber vo euch schomol in pratteln im kiekebu kinderstadt gsi?
  • Ha negst wuche dört mol welle go ine luege hätt öber interesse zum mitko?
  • Nei, kenni nit. Und mi zwärgli isch leider no chli z chlii für sone spielstadt. Aber heb spass:)

  • Hoi Zämme

    Da ihr alli us Basel und dr Umgäbig chömet hani churz welle froge ob öper vo euch velicht grat e gueti Hebamme weiss woni no froge chönt. Ha ebe über d site vo baslerhebammen.ch scho einigi agschriebe abr ebe leider bis jetzt nur Absage becho well keini meh Zyt het. Würd mi freue hätt mr öper e guete Tipp bi solangsam chli nervös dasi niemert meh find..

    Ganz liebi Grüessli
  • Lueg mol hebamme praxis Riehen; ich ha vo dert d Barbara loosli ka und d vanessa ille sin beidi sehr guet! Froog doch dert nol noche😊
  • @Jeaninne danke dir, due am Mäntig grat mol alüte 😊👍
  • @Happy2 Gern gschrh, sust kasch mol uf Family start no luege, dert findsxh glaub au no hebammene.
  • Ok supi messi 😊
  • Hallo zämme ich bi relativ no am Ahfang vodr Schwangerschaft, aber ich freu mi sehr uf mis würmli☺️☀️
  • @R.M.T ❤️lichi Gratulation und e gueti Schwangerschaft!!
  • @Jeaninne Viele dank☺️ ☀️
  • Wie gohts euch Fraue so? 🌸☀️💐
  • @ R.M.T gratulier dr und wünsche dr e ganz gueti Schwangerschaft 😊 ischs dis erste chind ? Mini 2 Schatzis sind am letste Mäntig uf d Wält cho und s isch eifach s allerschönste 🥰

  • @Happy2 Viele liebe Dank! Jä s isch unsers erste chind🌸
    Ohhh ich Gratuliere ganz ❤️-lich.
    Ich hoff s isch alles guet gange 💐☀️

  • @Happy2 ❤️lichi gratulation!!!

    @R.M.T Es goht so... unsi glai het dr RSV und e Harnwegsinfekt glychzyytig und dorum isch sie grad komplett kaputt. Schloofe dueni grad so guet wie nyd und au sust lauft alles grad gege uns🙈

  • @ Jeaninne danke dir😊
  • @Jeaninne Ohje denn hoffi dases euch so schnäll wie möglich wieder besser goht!🌸☀️
  • @R.M.T Dangge! Das hoffe mir au, abr iegwndwie gohts nyd so vorwärts😔

    Und ganz egoistisch, ich ha eigendli welle fasnacht mache, mir häns 100jöörige Jubiläum und es wäre die 1. 3 daag gsy woni voll fyr mi ka hätt und jez sehts eher drnoch us dassi dehaime bliebe wird😔
  • @Jeaninne Hoi gohts euch chli besser?
  • @R.M.T Jo es gohtere wieder guet. Syytem letzte zyschdig gohts ufwärts und syytem donnschdig isch eigendli wieder richtig guet. Bi froh😊
  • @Jeaninne Ah super das freut mi zköre dass alles wieder guet isch!🌸
  • @R.M.T Ohh jö, dangge!! Jo isch wieder alles guet😊 hoffe es bliebt e momentli so😉
  • @Jeaninne sehr gärn🌸
  • Hey zämme gohts euch allne guet?

    Mir hän hütt unsere erste Termin bidr FA ka. Und s isch alles guet 🥰
    Ich bi überglücklich sehr erlichteret jetzt chani bitz beruigter si☺️🌸
    oktobermum2016
  • Hallo ihr :-)

    Ich heisse Viviane, bin 22 Jahre und habe einen Sohn, er ist drei. Komme auch aus Riehen. Vielleicht hat jemand Lust etwas zu unternehmem? Ist in diesem alter leider schwer eine neue Freundin und dann auch noch mit Kind zu finden...
  • Sali👋🏻
    Ich bi vo rieche!! Mini glai isch allerdings „erst“ 10 Monet😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum