Baselland

124»

Kommentare

  • Jetzt hets aifach abgschickt 😅 im mom lauft d ziht iwie überhaupt nid und ich ha doch so gar Kai Geduld 😁 am mäntig hani min nexte FA Termin - bin so gspannt und freu mi sooo🥰 was wird’s denn bi dir?😊
  • jo sags net ich denke ebe au so..zyt lauft eifach net bi au mega en ungeduldigi. leider weisis nonig😩...er/sie hets nit zeigt es es keis outing gäh...nöchschte termin isch afangs februar ich hoffs denne gsehnis erfahris entlich☺️...! möchtisches du au erfahre?
  • Hehe binni nid ellai mit miner Ungeduld 😅 aber ish Joh aau normal wenn mr sich soooo sehr uf öbbis freut 🥰😍Ja hoffs au dasses denn erfahrsch 😊 jaa ich möchts unbedingt aau wüsse☺️Bin so neugierig uf das kleine würmli😊Aber Ebbe es goht sooolang..
  • @fabienne91 Ich bi zwar us BS; abr glaub mir d zyyt verfliegt plôtzli ganz schnell!! Ich ha au die erste paar wuche als eeewigs empfunde, also bis in d Halbzyyt 20.ssw. Ab denn isches mega schnell gange und denn die letzte 2 wuuche wieder eeewigs🙈 do mini e wuuche speeter ko isch, isch das die läääängsti wuuche in mim Lebe gsy🤪😂
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 10. 01. 2020, 09:37
    ☺️...! i welem spital wend ihr entbinde oder hend ihr entbunde? i bi so überfrogt und überforderet mit dem..! bethesta? uni? oder für mi sogar rhyfde? i weises neeet😩😩..ha so schlechts glese vo allne spitals, die wend so schnell wie möglich immer entbinde wel si unter zytdruck ect. sind schinz und vieles meh...und de hanis mim arzt gseit und er hets mr bestätiget dases leider tatsächlich e so isch...! i würd gern de buchnabel uspulsiere loh und denne loh schnide isch mer wichtig,und das isch öpis sehr guets fürs baby.
  • @Jeaninne Hehe ich bi in BS ufgwaggse in Kleihynige😅 hehe okay Joh im mom shiint d Zyht ächt still zstoh😃🙈
    Aber ich dänk nachm nexte Termin wird’s denn aau widdr besser also hoffi wenni denn widdr s❤️li khört ha Schlooh und wenni das würmli seh, will letzt mol het meh noni wirklich öbbis erkennt. Hoff so sish alles guet😊 &‘ Joh glaubi dir sofort, dass es sich am Schluss nomol mega zieht 😀 dankeschööön mega lieb vo diir.
    Ich Probier Joh aau alli Geduld ufzbringe aber mit dere Freud im Buuch und Härz ish das so schwer 🤪 wie alt ish dini jetzt? :))
  • @Jeaninne Und dir natürlich aau herzliche Gratulation zu deiner kleinen☺️
  • @Nalan83 Überlegs dr und besprichs mit dim arzt! Viellicht ka är jo au d geburt mache resp schafft neume als Belegsarzt. Den hättisch sogar di „eigene“ Arzt drbi.

    Ich bi im Unispital gsy und bi seeeht zfriede gsy und super betreuut worde. Ka nyd achlechts saage.
  • @fabienne91 Hehe ok, ich bi in Rieche ufgwaggse und mittlerwile wieder dehaime. Isch jo nume dur d Lange Erle vo kleinünige trennt😉😉

    Unsi Muus wird am Sunndig 6 Monet alt, also im Juli ufd Welt ko🥰
  • @Jeaninne Joh voll Rieche khenni aau sehr guet 😊 ish ächt nid wiht vonenand.

    Sooo schöön😍 und ishs dis/euers erste gsi? Unsers wird vorrussichtlich Joh aau im Juli kho😊🥰
  • Joo isch unsers erste und bis jez au guet so🙈🙈 sie isch w zfriednigs abr sehr aktivs baby😜
    Oh scheen!! Denn muesch wenn hochschwanger bisch nyd no e extra jacke und so ha😉
  • Juuhuu bi vu Zunzge . 😊 aber mine isch 7Mönet 😊
  • Jasii be au vo dört 😁 U mini Chlini esch bald 7 Mönet ☺️
  • @passonita Schooo? bi neu doo
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum