Milchpumpe đŸŒđŸŒ

Sali zemme!

Ich wĂŒr gern e Milchpumpi chaufe, chan mich aber nöd entscheide.. (weiss nöd was dunterschied isch und was besser wĂ€r)
Ich interessiere mich im moment fĂŒr die

Philips AVENT Ultra

Komfort

..
Was seget ihr zu dem? Welle bruchet ihr?
Elektrischi oder doch handpumpi? Einzel oder doch doppelt?
Danke scho mal im vorus fĂŒr eui tipps ❀

Kommentare

  • Ich ha eh Medela Freestyle gha .. bin zfride demit gsi ...
    Han sie sogar zahlt becho vo de KKasse... wĂŒrd zerscht das mal nafröge wie das wĂ€ri..
    Und sust gits grad aktione im Babywalz uf Phillips 20%
  • Heyhey. Ich wĂŒrd nu warte mit chaufe. Wennt muesch pumpe, cha dier dini hebamma en pumpi bringe.
    Ich ha mini eigendi kauft gha (vorgĂ€ngig) und han denn mit der pumpi fa der hebamma agfange pumpe. Leider isch mer das system gar nit guet gange, denn hani erst mini usprobiert (ich han en medela freestyle) und mit dere is denn besser gange. Sie si nit grat gĂŒnschtig, darum vili zersch zmodell fa der hebamma ĂŒsteste 😉d37f3b50-5427-11ea-84bb-0391b1fbd15d.jpeg
  • Ah und mini KK het m 200.- a der pumpi uberno (si het glaubi 360.- choschtet mit chuelbeutel, ersatzteili, milchufbewahrigsbeutel, zuesatzflĂ€schli)
  • 03bef850-542d-11ea-84bb-0391b1fbd15d.jpeg03dfc6c0-542d-11ea-84bb-0391b1fbd15d.jpeg i hĂ€t sĂŒsch die zum verchouffe fĂŒr 50.- 😊. Si isch nur ca 2-3 wuche in gebruch gsi.
  • Nöd jedi Pumpi isch fĂŒr jedi Brust geignet...Grössi beachte đŸ€—
  • Ich han en MAM 2in1 Einzelnilchpumpe. Bin super z'friede demit, well sie en Akku het und dur das mega handlich isch.
    I wörd au erst spöter eini chaufe und zerst mal luege öb alles guet klappt. :)
  • Ich han e Pumpi brucht gha, will mini Tochter 5 Wuche z frĂŒeh cho isch und z schwach gsi isch zum Trinke am Ahfang. Han die vollautomatisch vo Medela gha, usglehnt ide Apothek (chan mer nöd chaufe). Bi mir hĂ€ts relativ guet funktioniert; ich han aber befrĂŒndeti Mamis, bi dene isch bim Abpumpe meistens gar nix usecho. Also wĂŒrd ich der au ahrate, zersch mal z luege, wies mit em Stille klappt und denn spöter dini Hebamme fröge, was sie dir empfehle chönt.. sie chan der denn au grad sĂ€ge, weli Trichtergrössi dassd bruchsch.. das isch zimli wichtig, will mer sich dur en zchline Trichter e BrustentzĂŒndig cha hole, wenns blöd gaht.. oder wundi Brustwarze und das chan höllisch wehtue.
  • Ich han eini vo MAM 2in1 Einzelmilchpumpi und bi au zfriede mit dere. Han die au vo mine Hebamme becho. I wörd weni du wĂ€r warte, hesch ja schnell eini kauft.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum