Welchen Schwangerschafts-BH kaufen?

MarameMarame

3

bearbeitet 3. 03. 2020, 07:37 in Schwangerschaft
Heyhey
Ich bin das erste Mal schwanger 😍 (12 ssw) und unsicher wo ich geeignete BH‘s kaufen kann.... 😅 Wo habt Ihr eure BH‘s gekauft und wie zufrieden wart/seid ihr mit diesen?

Danke für die Rückmeldungen 😃

Kommentare

  • Huhu gratuliere erstmal. Ich hatte einfach Bügellose Bustiers an vom H&M und danach Stillbhs auch von dort, da würde ich aber warten bzw nur einer kaufen bisschen grösser. Denn du weisst nicht wie es nach dem Milcheinschuss ist 🥴😝
  • Ich ha im Zalando d noppies (stillbh)kauft gha und vom h&m stillshirts für diheime
  • Ich ha numme stilltops vom H&M brucht ... ha eh eh winterchind gha und de eh pulli drüber und guet isch 👌 im summer sind die au perfekt ... und eh stillihlag dri und nuppel sind au guet verdeckt und sie sind bequem 👌
  • Ech ha relativ grossi Brüscht gha ond be sehr zfrede gsi met dene vo Anita. Ha mer sogar nochdem ech nömme gstillt han, nomol en Still-BH vo Anita kauft 😂
  • I ha ebe fals grossi brüst ka u ha wie MixUp vo Anita vo zalando bhs kauft u super zfride gsi. Das sind so mitwachsen bhs heiset die.. I ha afang ss 75 F ka u am schluss mit Milch i Schuss 80 H ka. U die bhs sind guet mit gwachse i de ss.
  • Die vom h&m passt Fraue wo schlank sie aber grossi brüst händ nöd. I het s/m für de umfang/Körper brucht u bi de brüst heti xl/xxl brucht. Aber suscht werdets e gueti sach.
  • Ech ha mini BHs vom Beldona, send chli türer aber mega bequem ond super zom träge. Merksch haut qulität. Sie düend di ou guet berote.
  • Danke vielmals für eure Rückmeldungen 🙃
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum