September 2020 💗💜💙

2

Kommentare

  • Ou neiii 😖 wönsche der ond dinem Partner vell kraft ond alles gueti för Zuekonft đŸ˜¶
  • Alles Gueti fĂŒr eu, *sporty* und es duet mir sehr leid! Ich hoffe, es klappt bald wieder bi eu 💗
  • Hallo zĂ€me!
    I hoffe darfmi euch ono aschliesse... han ET am 25.9.20 bi somit ir 11ssw.
    I gratuliere aune zur schwangerschaft, u mier tuez fĂŒr alli sehr leid, wes nid klappet het...

    Freuemi ife Ustuusch!
  • bearbeitet 16. 03. 2020, 12:18
    Ebefalls am 18.September sowit 😊 allerdings ĂŒses 1.te :))
  • Schön!!! (Sit i vor 2 wuche ha gschribe het niemer meh gantwortetđŸ€Ș) gratuliere !
  • Wie gahts eu allne? ich han gester de ETT gha unf me het alles so schön gseh im USđŸ„° sogar wies sich gstreckt het und umezapplet😍 D ziit vergaht so schnell... und ich freu mich mega uf di erste trittliđŸ˜đŸ„°
    annirichti
  • Hi Ladies
    Bin seit heute neu hier und will bissl Kontakte knĂŒpfen, durch corona ist es eher schwierig laufende Schwangerschaftskurse zu finden... suche eigentlich auch nicht, da es irgendwie klar ist. Wenn jemand von euch mehr weiß sagt gern Bescheid - bin 32, zum ersten Mal schwanger und wohne in Richterswil Zh - kommt jemand aus der NĂ€he? ❣

    Lg anika
  • Hallo allne Neue! Herzlich willkomme. Ich hoffe, es gaht eu allne guet und ihr bliibed gsund đŸ’—đŸ€đŸ€—
  • Hallo a alli. Geburtstermin 16. September, i bin s erschte mol schwanger đŸ„°
    annirichti
  • Ich am 14.9 :) habe heute Schwangerschaftsmode anprobiert und bissl was gekauft von einer Kollegin - hey ist noch voll schwierig zu sagen wie viel man zulegen wird ... wie sieht es bei euch aus? Kauft ihr auch schon?
  • @annirichti Ich han bis ez no nĂŒt kauft. Was hesch den du scho alles postet? I ha meistens leggins ah, i jeans chumi scho lang nĂŒm ine 😂
  • stephanie33 schrieb: »
    @annirichti Ich han bis ez no nĂŒt kauft. Was hesch den du scho alles postet? I ha meistens leggins ah, i jeans chumi scho lang nĂŒm ine 😂
    Ja Leggins sind super oder chino stoffhosen- die drĂŒcken sich nicht am Bauch
    Hab nun 2thsirts 2 Blusen (sehr sommerlich luftig) und 2 longsleeves und eine kurze Sommer Hose.
    Freu mich eigentlich sooo sehr auf den Sommer ... mal schauen ob wir auch raus dĂŒrfen oder in der Wohnung sitzen mĂŒssen
    Will nicht negativ malen - deswegen Kauf ich mir jetzt schon sommerklamotten ❣
  • Ich ha au meistens Leggins ah. Ansonsten SS-Jeans us de 1. SS. Bin jetzt ide 18. SSW und i normali Hose passi nĂŒmm ie 😅. De Bund gaht nöd zue. Freu mi au uf de Summer.. am schönste sind so BĂŒĂŒch mit Summerchleidli 😍
    annirichti
  • Die Sonne tut so gut oder? Ich finde es toll dass seit der 15. Woche (bin nun 16.) die MĂŒdigkeit vergangen scheint und die BrĂŒste auch nicht mehr so spannen :) wĂŒnsche euch einen herrlichen Tag!
  • Thea schrieb: »
    Ich ha au meistens Leggins ah. Ansonsten SS-Jeans us de 1. SS. Bin jetzt ide 18. SSW und i normali Hose passi nĂŒmm ie 😅. De Bund gaht nöd zue. Freu mi au uf de Summer.. am schönste sind so BĂŒĂŒch mit Summerchleidli 😍

    Wie alt ist dein erstes Kind? Liebe GrĂŒĂŸe
  • Mein Kind ist fast 13 Monate alt und sie wird 18 Monate sein, wenn das Baby kommt. Wir wollten immer einen kleinen Abstand und es hat zum GlĂŒck geklappt 😊
  • @thea jööö das klingt toll. Und Respekt an deine körperliche Leistung! Machst du Sport wĂ€hrend der Schwangerschaft? Schönen Abend allen!
  • Oh danke! 😃 Ja, ich mache Sport - so wie vor den Schwangerschaften auch - aber natĂŒrlich angepasst. Man ist ja auch etwas kurzatmiger. Und momentan gehe ich zu Randzeiten eine Stunde in den Wald mit erhöhtem Marschtempo (kein Joggen) und dem Kinderwagen. Das ist super. Sport aber momentan sonst nur zu Hause đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Wie machst es Du? Habt alle einen schönen Tag! đŸ€—
  • Ja joggen ohne Druck - gehe dabei auch viel und komme tatsĂ€chlich schneller außer Atem :)
    Übungen zu Hause mache ich sonst immer aber kann mich momentan nicht so motivieren obwohl ich merke dass meine Statik vom Körper langsam nach vorn kippt. WĂŒnsche ein schönes Wochenende!
    Aus welchem Kanton kommt ihr alle so?
    (Ich Grenze zu Kanton Schwyz sind noch ZH- Richterswil)
  • An alle
    Wer hatte von euch schon den 20. Monats organ Ultraschall? Und wollt ihr wissen ob es ein Junge oder MĂ€dchen wird?
    Bin gespannt - ich habe meinen erst in zwei Wochen ❣
  • Hallo
    Ich hatte bereits das Organscreening und es sieht alles super aus 🙃 Nein, ich wollte/will nicht wissen was es gibt -Ich freue mich bei beiden Geschlechtern 😍
  • @Marame ohh so schön zu hören!!!
    Ich hab seit letzter Woche auch das GefĂŒhl ,dass ich es nicht mitgeteilt bekommen will. Ich war noch nie der neugierige Typ :) und ich liebe Überraschungen ❣
  • Wir haben das Screening in ca 3 Wochen. Das geschlecht wollen wir auch nicht wissen. Freuen uns ĂŒber beidesđŸ„°
  • Ich ben ide 20igste ssw ond gspĂŒre no kei chendsbewegige. Gohts öperem glich?
  • HĂ€sch e Vorderwandplazenta? Denn chas lĂ€nger gah. Ich ha e Hinterwand, bin ide 22. SSW und gspĂŒres scho bald 4 Wuche.
  • Das weissi ned, be ned informiert worĂ€ đŸ€·â€â™€ïž
  • WĂŒrd mal fröge bim nögste Mal, das wĂŒrds erklĂ€re. Aber unabhĂ€ngig vo dem chas au sii, dass s Baby d ExtremitĂ€te eher nach hinde streckt und Du darum nöd vill oder nĂŒt vo de Bewegige merksch.
  • Bi hĂŒt i di 21 ssw cho und gspĂŒhre au no nĂŒt. MĂ€ngmol hani scho sgfĂŒhl das sich öpis tuet aber ganz klar gspĂŒhre das es s baby isch tue i nonig. Ha e hinterwandplazenta une d fraueĂ€rztin het gsait es isch bi erstgebĂ€rende ganz normal das mo sbaby so i i de 20-22 wuche afangt gspĂŒre
  • Ah de beni beruigt :)
  • Wie gohts eu septembermamis so?
  • Mer ganz guet aber send mega ongedoldig wöus no so "lang" goht😅 der?
  • Sowiit au guet, finde eifach momentan kai bequemi position zum sitze und ligge 😆 was hesch du/ihr scho alles kauft fĂŒrs baby? Zimmer scho parat?
  • Mir gahts au guet, danke! đŸ€— Es isch euses zweite, daher hĂ€mmer eigentli fast alles scho 😊
  • I bi echli ĂŒberforderet. Es git soooo viel sache, i weiss gar nöd was mo alles brucht und was total ĂŒberflĂŒssig isch đŸ€·đŸ»â€â™€ïž
  • Üs gods wunderprĂ€chteg - o wenns baby en gfĂŒhlt box-wĂ€ltmeister esch 😂 för z‘kinderzimmer hani afengs es babybett, kleider (for schwögerin öberno), autositz ond en chinderwage 🙃 grad semmr am es hĂŒbsches kommödli sueche, wo ou en wickelufsatz drufpasst 😉 windle, nuggi,babygschirr choufi de im ougust damets need ewig umelid - de rescht (so babywiege, loufgitter,...) warti ab öbis bruche ond gos de eifach spontan go poste 😅
  • Hallo septembermamis
    Wie gohts eu im endspurt?
  • Hey zusammen. Mir gehts soweit gut auch. Bin nun 100% krankgeschrieben, da sich durch mein Job in der Leiste muskelansĂ€tze entzĂŒndet haben. Manchmal weiß ich auch ncijt wie ich liegen soll, meine Rippen tun mir manchmal so weh :)
    Hach aber ich freu mich schon auf das Baby, haben uns jetzt windelvorrĂ€te angeschafft und badethermometer, babynagelschere, Puder, Creme und zwei drei verschiedene nuckelsets. FĂŒr mich selbst Binden und stilleinlagen oder wie man das nennt :) liebe GrĂŒĂŸe
  • Hallo 👋
    Na hat jemand schon senkewehen

    zn5bolwc99rp.png

    Das sollen die Zeichen sein 😂
  • Ja, schon lĂ€nger. Bei mir dauerts wohl nicht mehr lange. 😊
  • Naja, bin mir nöd ganz sicher obs senkwehe sind, merke mĂ€ngmol echli en druck. Au sus no kai azeiche das es bald losgoht. Bi ja au ersch 35+5😊
  • Ich han immer wieder stĂ€rcheri ĂŒebigswehe bin mer ned sicher öbs scho senkwehe sind... Han de ET aber erst ende September. WĂ€r glaub fascht biz frĂŒeh🙈
  • Min ET isch drĂŒ TĂ€g vorverleit worde uf de 1.9. Daher bini zimli sicher, dass es Senkwehe sind bi mir 🙂
    annirichti
  • Wa hesch sus no fĂŒr azeiche das es bald losgoht?
  • Kein GebĂ€rmueterhals me und de Schlimpfropf isch au scho teils abgange.
  • Wow 😼 ok dann könnte es wirklich sein , meine Ärztin meinte , dass Senkwehen gerne kommen wenn man zur Ruhe kommt und dass eine eindeutige Kraft nach unten zieht und man es auch im RĂŒcken spĂŒrt. Sie lassen sich durch WĂ€rme lindern.
    Ich hab noch vier Wochen und hab mit dammmassage angefangen und werde mir morgen den Himbeerbl Tee holen.
    Hab glaub ich nur einmal senkwehe gespĂŒrt.
  • Nimeria schrieb: »
    Ich han immer wieder stĂ€rcheri ĂŒebigswehe bin mer ned sicher öbs scho senkwehe sind... Han de ET aber erst ende September. WĂ€r glaub fascht biz frĂŒeh🙈

    Gönnst du dir denn genĂŒgend Ruhe?
  • @annirichti leider ned.. söt mich selber a de nase nĂ€h und jetzt chli entspanne🙈 isch aber mit 2.5 jĂ€hrigem meitli ned sehr eifach. Am Wucheend wenn de maa dihei isch han ich mini ToDo will ichs mit de tochter elleige ned schaffe under de wucheđŸ€­
  • Soo, mir hĂ€nd fertig gchugelet. HĂŒt am Morge am 05:16 isch eusi Arabella Eleanor ufd WĂ€lt cho đŸ˜đŸ„°
  • @Thea
    Wow Gratuliere dir vo HerzĂ€ đŸ„°đŸ˜đŸ˜˜ da hĂ€ts öpper pressant gha...
    Eh schöni kuschel Ziit đŸ„°đŸ„°
  • So schön, gratuliere und wĂŒnsche eu e wunderschöni kennelernzit đŸ„°
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum