Windeln
Yul
226
in Babypflege
Hey liebi Mamis!
Wie viel gebet ihr im Monat für Windle öpe us?
Und bis wellem Monat/Jahr hend eui Babys Windle dreit?
Wie viel gebet ihr im Monat für Windle öpe us?
Und bis wellem Monat/Jahr hend eui Babys Windle dreit?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
488
Newborn chani der au die vo de Milette vode migors empfele ..
Es muess ned immer Tür si ..
Und sie isch jetzt 16 Mönät alt jnd weiss nanig wie lang sie na Windle treitt aber ich dänke das isch erscht negst Jahr es Thema
226
0
I benutze scho lang usschliesslich coop my baby windle. Chaufe immer wenns aktion sind und kombiniers zuesätzlich mitemne 50%-guetschii (gits zb uf d‘geburt went hellofamily mitglied bisch und dis baby denn det ameldisch) so zahli amigs no öpe en viertel vom normalpriis 😝 chaufe denn jewils gad en rechte vorrot. So bruchi pro monet würkli ned viel für windle; viellicht so um di 30.-
250
Ich muen ehrlich säge am Afang hettis bi eus kei Pampers brucht. Die günstigste langed vollkomme. Ha au viel teschtet und mini Tochter het alli vertreit. Ich ha so viel gwächslet, ca. all 2 Stund 🙈 da lohned sich Pampers nöd.
488
Mit Migros öpä 70-80 CHF
jetzt öppä na 40-50 CHF
Abr es git immer Aktione und Newborn hesch eh ned lang ... eher 2 3 brucht mehr viel
Aber ebe je nach Marke .. Pampers sind türer aber gits viel 3 für 2 oder 33 % ide Migros
Ich würd usprobiere ...
Was gar ned für mini guet gsi isch :
pampers alli sortene -> sie hät gstunke und isch rot wordä
DENNER -> Zwenig luft wo ande chunt
LANDI -> Zwenig luf und usgloffä
Coop my Baby -> händ na kei kanäle also lamped alles wie eh sack 😅
HIPP -> siii au supper und megga weich aber tüüüür
LILIDO -> mehrmals usgloffä
ALDI -> eigentlich au supper
LIDL -> supper aber chli gschnittä muess scho 6i ne sust
MILETTE -> Perfekt
Han na guet ghört vo Rascel and Friends 👌
Ich muess säge mini schlaf ufem Buch also hanis gern wenns wiit gschnittä sind das sie über de buchnabel gönd ...
Das sind mini erfahrige vonde Pepmis 😁🤭
2
Monet
211
7
488
0
1
14
Wo hesch die Aktion her gha? Galaxus?
211
22
(öppe ir Mitti vor Siite)
Das mitem Windel-Abo vo Amazon würd scho no Sinn mache wennme dört chönt spare. Weiss halt nid ob die au id Schwiiz liefered