Windeln

Hey liebi Mamis!
Wie viel gebet ihr im Monat für Windle öpe us?
Und bis wellem Monat/Jahr hend eui Babys Windle dreit?


Kommentare

  • Also mini isch es günstigs Baby 🤭 wird vo allne Pampers Rot und wund da Sie de stoff ned vertreit ... ich bin en absulute Fan vo de Lidl Windle aber erscht ab grössi 3 👌

    Newborn chani der au die vo de Milette vode migors empfele ..

    Es muess ned immer Tür si ..

    Und sie isch jetzt 16 Mönät alt jnd weiss nanig wie lang sie na Windle treitt aber ich dänke das isch erscht negst Jahr es Thema
  • Okii, mal luege welli windle min chline denn verdreiht 😁 aber wie viel du ca. Usgisch im monat weisch vlt nöd? 👀😁
  • Also min sohn hät über 4 johr windle treit 😅 bi de tochter weiss ichs nonig, sie isch erst einehalb.
    I benutze scho lang usschliesslich coop my baby windle. Chaufe immer wenns aktion sind und kombiniers zuesätzlich mitemne 50%-guetschii (gits zb uf d‘geburt went hellofamily mitglied bisch und dis baby denn det ameldisch) so zahli amigs no öpe en viertel vom normalpriis 😝 chaufe denn jewils gad en rechte vorrot. So bruchi pro monet würkli ned viel für windle; viellicht so um di 30.-
  • Mini Tochter isch scho zwei. Ich gibe ca. 60.- pro Monet us für Pampers. Durchschnittlich 5 Windle pro Tag. Kaufe sie immer i de Aktion.
    Ich muen ehrlich säge am Afang hettis bi eus kei Pampers brucht. Die günstigste langed vollkomme. Ha au viel teschtet und mini Tochter het alli vertreit. Ich ha so viel gwächslet, ca. all 2 Stund 🙈 da lohned sich Pampers nöd.
  • Am Ahfang muesch rächt hüfig wächsle... den da gits au meh Stuehlgang 🤔 Und newborn pempi sind eh priislich türer
    Mit Migros öpä 70-80 CHF

    jetzt öppä na 40-50 CHF

    Abr es git immer Aktione und Newborn hesch eh ned lang ... eher 2 3 brucht mehr viel

    Aber ebe je nach Marke .. Pampers sind türer aber gits viel 3 für 2 oder 33 % ide Migros

    Ich würd usprobiere ...

    Was gar ned für mini guet gsi isch :

    pampers alli sortene -> sie hät gstunke und isch rot wordä

    DENNER -> Zwenig luft wo ande chunt

    LANDI -> Zwenig luf und usgloffä

    Coop my Baby -> händ na kei kanäle also lamped alles wie eh sack 😅

    HIPP -> siii au supper und megga weich aber tüüüür

    LILIDO -> mehrmals usgloffä

    ALDI -> eigentlich au supper

    LIDL -> supper aber chli gschnittä muess scho 6i ne sust

    MILETTE -> Perfekt
    Han na guet ghört vo Rascel and Friends 👌

    Ich muess säge mini schlaf ufem Buch also hanis gern wenns wiit gschnittä sind das sie über de buchnabel gönd ...

    Das sind mini erfahrige vonde Pepmis 😁🤭
  • Also mer hend au vill usprobiert entwedr esch sie wund worde usgloffe odr sie stinked eifach nach 1 pipi so fest das mers mue wechsle und sind am schluss zu hipp cho au wenn mer biz meh zahled sie esch en vielpinklerin und sie sind na nie usgloffe au dür d nacht dure ned.. mer bruched vellech 50.- im monet för windle chaufeds öber de dm lönds aber liefere.. wie lbg sie na brucht chani dr ned sege aber gaht na en moment sie esch jetzt 9
    Monet
  • also i bstell dWindle online und los au lifere bi zfuul zum schleppe usert es git aktion i da läde. am afang hemr Pampers ka nie peoblem ka. hend 1 und 2 relativ lang ka do mir recht en kline knopf ka hend. 3 nu kurz und schnell ufs 4i gwechslet. Milette vor Migros findi super hemr viel vorallem da tagdur. in da nacht hemr pampers. 3 isch mr in da nacht usglofe. weli nu aktionswindle kaufe hani eh immer gnueg do und muss nöd stendig kaufe. han für 160 windle 50 franke zahlt vor es paar woche 🤷🏻‍♀️
  • Mir gebe ca. 75.-sfr für Windle us. Hei Pampers u muess sege ish scho tüür. Aber bi üs loufe si ni us. Wo andere Windle hei usglofe. Milette Windle chönnt tatsächlich no probiere wie die si😀
  • Also Milette hani vorher nie gern gha ... ber jetzt händ Sie sie noi gmacht ... au mit Kanäle und jetzt sind Sie echt supper 🤣
  • Ha nomol nogrechnet 😆 bruche höchstens 20.- pro monet 😅
  • So ungefähr 70.-, händ aber nur pants
  • Füxli schrieb: »
    also i bstell dWindle online und los au lifere bi zfuul zum schleppe usert es git aktion i da läde. am afang hemr Pampers ka nie peoblem ka. hend 1 und 2 relativ lang ka do mir recht en kline knopf ka hend. 3 nu kurz und schnell ufs 4i gwechslet. Milette vor Migros findi super hemr viel vorallem da tagdur. in da nacht hemr pampers. 3 isch mr in da nacht usglofe. weli nu aktionswindle kaufe hani eh immer gnueg do und muss nöd stendig kaufe. han für 160 windle 50 franke zahlt vor es paar woche 🤷🏻‍♀️

    Wo hesch die Aktion her gha? Galaxus?
  • jo genau bi Galaxus bstellis amel. oder wen dmigros aktion het
  • Ha das do gfunde im Netz, git es paar Tipps zum spare bim Windle chaufe:
    (öppe ir Mitti vor Siite)
    Das mitem Windel-Abo vo Amazon würd scho no Sinn mache wennme dört chönt spare. Weiss halt nid ob die au id Schwiiz liefered
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum