Baby verweigert Beikost

Hallo liebe Mamis

Meine kleine ist 6 Monate alt. Vor ca. 5 Wochen haben wir mit der Beikost angefangen, da Sie kein Schoppen akzeptiert und ich somit nie für mich alleine was unternehmen kann, da ich sie all 2-3h stillen muss.

Leider will sie jedoch nichts essen und dreht sich immer weg vom Löffel und schreit. Egal ob Gemüse, Früchte oder Milchbrei. Danach möchte sie aber gestillt werden, also der Hunger ist da.

Hat jemand ähnliche Erfahrungen gemacht und hat nun Tipps für mich?

Kommentare

  • Probiers mol mit weichkochte Sache. Also kein Brei sondern wirkli seeehr weich kochet Gmües. Vlt mag sie eifach kei Brei. Oder es isch für sie eifach no z früeh 🤷‍♀️ das chas au geh😁
    Toi toi toi
  • Wieviel Zeit liegt zwischen der letztden Stillmahlzeit und der Breimahlzeit? Das Baby sollte nicht hungrig sein wenn du Brei anbietest bis es besser isst.
  • @Tanja87 Ja das hani au scho probiert. Sie zeigt eifach kei interesse, vllt ischs würkli na z früeh. Hoff nur das mini Milch solang langet😅
  • @taniia Also ehrlich gesagt höre ich oft, dass ich erst nach der Breimahlzeit stillen soll und andere sagen wiederum ich soll zuerst Stillen und danach den Brei geben. Habe beides ausprobiert, jedoch leider keine Besserung bemerkt.
  • @Rina also ich stille mein Sohn immer vorher, ca um 11 uhr. Danach geh ich den Brei zubereiten. (und koche für mich und mein Mann) Den Brei bekommt er dann ca viertel vor 12. Er bleibt dann mit uns am Tisch bis wir fertig mit essen sind. So um viertel vor 1 wird er wieder gestillt, jedoch meist sehr kurz, er schläft dann meist ein😅
  • Aber kann natürlich sein dass dein Kind wirklich noch nicht bereit ist, oder kein Brei will. Ich würde mich da nicht zu sehr stressen😉

    Und übrigens, meiner isst 200g Brei, und hatt trotzdem nach 2-3 Stunden wieder hunger🤷‍♀️
  • @taniia Danke Dir! Ich versuchs einfach weiter, irgendwann wird sie sicher soweit sein☺️
  • Würde auch mal etwas seeeehr weich kochen. Viele Kinder mögen das lieber. Könnte mir aber vorstellen, dass es dem Kind vielleicht etwas zu früh ist. :)
  • Meiner hat anfangs auch sehr schlecht gegessen und hat alles verweigert. Habe immer wieder probiert. Jetzt ist er super und wirklich alles was man ihm auftischt. Gib ihr Zeit und lass dich nicht stressen, dass kommt schon.
    Probier ihr den Löffel in die Hand zu drücken und die hilfst dann mit. Hat bei mir meistens geklappt.
  • @arijeta Wie lang isch‘s den gange bis dine ahgfange het richtig ässe? Ja da hani au scho probiert und susch spielerisch ihre de Brei ge. Bis jetzt klappets leider nit guet au de Schoppe het sie bis jetz na nie gno nur d Brust. Aber han jetz au gseh, dass anderi s glich problem hend und stress mich au nüm esso☺️
  • Nach ca. 2 Woche esch es den einigermasse gange. Hesch scho mal verschiednigi Breis probiert? Vlt. mag sie gwössi Sache ned so gern ha. Mine dued z.B bi Broccoli strikt sMuul zue. Ja bi eus esch de Schoppe ebe au sones Thema. Han vor ca. 1 Monet abgstillt wels eifach sit afangs stille ned klappt hed. Immer eis huere Theater gha bim trinke, es hed eifach nöm gstumme - obwohli so liebend gern hät lenger welle stille. Und mitem Schoppe dued er genau sgliche dürezieh🙄 strinke funktioniert nur im Schlaf, alles andere kei Chance.
    Lah ihre Zit, es chund scho.
  • Mini glai het erst mit 6,5 monet e schoppe gno und brei isst sie erst syyt sie knapp 7 monet alt isch🤷🏼‍♀️
    Jez bini am umstelle will sie dr brei ebe nym so wott und immer alles selber ässe will. Abr au das isch so e sach. Frücht, Brot, Riiswaffle, Microc goht super!
    Teigware und gmies mag sie nyd so, au riis findet sie nume halb so toll.

    Wenni eins glernt ha, zyyt lo! Sie kömme denn wenns fyr sie zyyt isch und so lang du witerstillsch sott dini Milch au länge. D Stillabständ werde sicher au grösser.
  • Ich chan der leider bid grad Muet mache mit minere Erfahrig. Han eher de Tipp dir kein Stress z mache. Mini Tochter het kei Brei wele und agfange esse um Jährig. Vorher au nur gstillt all 2-3h. De Schoppe het sie au erscht mit 10 Mönet (ungern) gno und verweigerer en au jetzt weni schaffe na mengisch. Sie isch ez 15 Mönet. Ich stille au tagsduur na mehrheitlich. Die einte Chind bruched wohl eifach viel meh ziit
  • Hallou, ich het da e churzi frog wegem esse, ab wenn chamer den mal geh,? Mine riesst di ganz zit smul uf hahaha und wot alles is mul neh sogar weni wasser trinke luegt er mi ah und streckt zunge use, er isch aber grad mal 4monet worde, chani echt schonprobiere ob er wot esse?? Und was emofeled ihr als erstes zgeh? Ich bibam stille und wot das eigentlich scho no biepalte, wot im no kein shoppe geh aber esse chönti ja mal probiere oder nöd?
  • @aleksandra
    Also mir hei mit 4 Mönet ahgfange Brei gä, hed üs aber dr Chinderarzt gseit mir chöi starte. S muul ufmache isch schomal super👍 er sött aber o ufrächt chönne hocke, entweder im hochstuel oder bi öberem ufem schoss. Ner chunt halt drufah öb du ihm brei wotsch gä, oder lieber fingerfood woner sälber cha nä. Bi fingerfood würdi aber trotz allem warte bis 6mönet. Nach mire erfahrig sött s baby eifach nid hungrig am tisch si, sonder vorhär scho gstillt worde si. Am ahfang müesse si sech zerst ad gschäcker u kondistänz gwöhne, also sehr viel wird nonid im mage lande😅
  • Mercy vill mal, mal luege was eusi chinder Ärztin seit villicht git si ja au grüens liecht morn hemmer de termin 🙈🙈🙈🤗🤗
  • Ich würde mich mal nicht stressen lassen. Vielleicht kannst du noch verschiedene Breiarten ausprobieren oder eine lustige Art, den Brei zu geben. Beispielsweise auf Flugzeugart oder so ähnlich. :)
  • @aleksandra heey häsch ihn derfe brei geh mit 4 mönet? Het ers gern kah?
  • @Yul
    Hoi, ja ee hets am ahfang guet gesse, jetzt isch er 6monet und isst kei breili meh er knabberet ah allem ume was er id hand bechumt. Also das was am tisch isch das isst er, und weni breili macht spuckt ers wider use dreit de chopf weg. Das macht mir scho gedanke ich han jede tag neui breili gmacht mit verschidene sache aber er issts eifach nöd. Weni im öpis vo mir anestrecke den sofort. Letsti het er mir pizzatsück us de hand gno und is mul gstopft 🙈🙈🙈 sött me ja nös aber er hets selber gmacht es gaht im guet also vo dem her ich las mal so laufe er isch happy baby und gnüsst alles ider

  • Danke eu viel mal. Also mini chli (jetz 9Monet alt) isst jetz immerna praktisch nüt. Han mich demit abgfunde sie eifach all 3h z stille😅 wenigstens nimmt sie mir jetz de Schoppe☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum