Erfahrung Insemination
33
in Kinderwunsch
Hallo Zäme
Ich würd gärn gschichte fu erfolgriiche Inseminatione ghörä und eifach susch diä erfahrig wo ier demit gmacht hend. Wiä isches üch ergangä? Näbewirkige usw....
Ich würd gärn gschichte fu erfolgriiche Inseminatione ghörä und eifach susch diä erfahrig wo ier demit gmacht hend. Wiä isches üch ergangä? Näbewirkige usw....
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
12
Si het mit Traditioneller Medizin ihres Körper vorbereitet...
Isch z bärn ir im lindehof xi...
Vü glück!
0
Ha nie Näbewirkige gha ond d‘Insemination goht schnell & schmerzlos!
440
207
440
11
Bi mir isch ned stimuliert worde, aber de Eisprung isch usglöst worde. Nachär hani bis und mit 13. Wuche, also bis hüt, Progesteron gno.
33
440
Ich glaub wens kei grossi Ischränkige git sind Chance recht guet😄
0
Sinder na ume? Isch na öber aktiv? Ich würd mich sust au gern ustusche.. han bereits ein Sohn wo durch en Insemination entstande isch.. aktuell simmer wieder am stimuliere und werdet idä nögschte Täg wieder en Insemination dure füere für es Gschwüsterti..
33
Sry erst ez gseh das du gschribe hesch. We gahts dier so? Ich han die erst iui hinder mier und muss innere wuche zur bluetabnahm. We viel versüech hets bim sohn brucht? Wüsseder wiso s nid gaht natürlich? Und hesch du gmerkt dases klappet het vor de bluetabnahm?
0
Also bi mir stimmet Hormon ned so wies sött und bi mim Maa sind Spermie langsam und Beweglichkeit nach 24 std sehr schlecht.. bim eusem chline hets bim erste mol klappet..🥰 ich han bi ihm nach 7 Täg en innistigs Bluetig gha und det bini mir dänn sicher gsi das es klappet het und bi ES+ 11 hani pos. Testet..
Oh das blöde warte isch soo müehsam gell..
Bi dir ets dä ersti Versuech gsi gell? Drucke dume das es Pos.isch ✊🏻 mir gahts sust guet bin nervös und chli ufgregt, muess am Dunnstig wieder Follikel TV und dänn gsehts us als würdet mir Fritig/Samstig chöne Insemination mache..
33
0
33
0
0
33
0
0
33
Mier gahts guet. Dier so? Nei die ersti isch negativ gsi. Den bini mega ines loch gheit. Jetzt hemer en monet pause gmacht. Het mr guet ta. Weiss nid ob mr ez den wiiter machet. Wie gahts dier? Hoffe dases bi dier jetz klappet🙏
0
33
0