Erfahrung Insemination

Hallo Zäme

Ich würd gärn gschichte fu erfolgriiche Inseminatione ghörä und eifach susch diä erfahrig wo ier demit gmacht hend. Wiä isches üch ergangä? Näbewirkige usw....

Kommentare

  • I söuber bi nid betroffe. Aber a gueti kollegin het 2x je nume 1 versuech brucht u het super klappet! ;-)
    Si het mit Traditioneller Medizin ihres Körper vorbereitet...
    Isch z bärn ir im lindehof xi...

    Vü glück!
  • Ech ha en Erfolgsgschicht. Hend 4 Inseminatione bi minere FÄ gha. Trotz super Vorussetzige leider erfolglos. Denn han ech ine KIWU-Klinik gwächslet. Ha det en IVF-Versuech met 3 Kryotransfers gha. Bim letschte Versuech chorz schwanger gsi. Denn d‘KIWU-Klinik gwächslet. Weder Hormon gno för en wiitere IVF-Versuech. Aber es hend sech leider nor 2 Eizelle entwicklet. Denn abbroche ond gseit, mer versueched met dene 2 Eizelle en Insemination ond VOLLTRÄFFER!!!! Mini 4-jährige Zwillingsbuebe pfuusid grad ganz friedlech im Bett 🥰🥰

    Ha nie Näbewirkige gha ond d‘Insemination goht schnell & schmerzlos!
  • Isch no öbbert da wo grad au e iui vor sich hät und lust hät sich ustusche?
  • Hallo i han a gaanz viel Iui gha al leider erfolglos. Mer hend ein sohn dur IVf becho und sind am zweite dra leider als ohni Erfolg und mit mehrere FG. Im Local hets sus e gschlossni gruppe wos einigi Mamis het wo aktuell gad dra sind i klinike allefalls wer da was für di dert de ustusch. Sie heisst Künstliche Befruchtung neue Gruppe👍
  • Danke für dInfo🤗Hesch den du irgendwelchi ischränkige gha also SG wo nöd guet gsi isch? Oder Problem mit em Eisprung?
  • Ich bin bide erste IUI schwanger worde und morn ide 14. Wuche. 😊
    Bi mir isch ned stimuliert worde, aber de Eisprung isch usglöst worde. Nachär hani bis und mit 13. Wuche, also bis hüt, Progesteron gno.

  • Oh toll, das macht mr hoffnig, ich stah jetzt vor de erstä und mini gfühl schwanket zwischet hoffnig und absoluter verzwieflig dases wohl niä klappet...
    Fantli
  • Oh jaa das macht mer au grad Hoffnig😁
    Ich glaub wens kei grossi Ischränkige git sind Chance recht guet😄
    Fantli
  • Hallo Zäme
    Sinder na ume? Isch na öber aktiv? Ich würd mich sust au gern ustusche.. han bereits ein Sohn wo durch en Insemination entstande isch.. aktuell simmer wieder am stimuliere und werdet idä nögschte Täg wieder en Insemination dure füere für es Gschwüsterti..
  • Ohh hallo Moowgli
    Sry erst ez gseh das du gschribe hesch. We gahts dier so? Ich han die erst iui hinder mier und muss innere wuche zur bluetabnahm. We viel versüech hets bim sohn brucht? Wüsseder wiso s nid gaht natürlich? Und hesch du gmerkt dases klappet het vor de bluetabnahm?
  • Guete Morge..
    Also bi mir stimmet Hormon ned so wies sött und bi mim Maa sind Spermie langsam und Beweglichkeit nach 24 std sehr schlecht.. bim eusem chline hets bim erste mol klappet..🥰 ich han bi ihm nach 7 Täg en innistigs Bluetig gha und det bini mir dänn sicher gsi das es klappet het und bi ES+ 11 hani pos. Testet..
    Oh das blöde warte isch soo müehsam gell..
    Bi dir ets dä ersti Versuech gsi gell? Drucke dume das es Pos.isch ✊🏻 mir gahts sust guet bin nervös und chli ufgregt, muess am Dunnstig wieder Follikel TV und dänn gsehts us als würdet mir Fritig/Samstig chöne Insemination mache..
  • Ja isch de ersti versuech. Und ich merk eig gar nüd, weiss nid ob das es schlächts zeiche isch.. bi üs isch eig alles ok, sie hend kei ursach gfundä. Freut mi dases bi üch sofort klappet het, das macht mr muet. Ja das warte isch mega ahsträngend, probiere positiv z dänkä aber glingt mr nid immer... drück dr au hanz fest de dume und hoffe es klappt wieder bim erste mal
  • Ich han wos klappet het absolut null azeiche gha.. i allne mönet vorher hani gfühlt 1000 azeiche gha.. aber wos klappet het nix gar nix keis zieh kei übelkeit aso gfühlt soo gar ned schwanger.. 🙈 das heisst also na nüt.. wär dis erste Chind? Gli weisch bscheid.. immer positiv blibe..🥰🤞
  • Ok ja das beruhigt mich e chli. Ja wär z erste und wills ez scho 2 jahr nid klappet het hani äbä scho chli grossi erwartige...
  • Das verstahni.. glaub erwartige und hoffnig het mer immer bime Versuech.. ich glaube fescht dra das es klappet.. und hoffe das du inere Wuche Positivs ghörsch.. ✊🏻
  • So chlises Update vo mir.. bin gester im Folliket TV gsi 2 blösli wachset schön.. hend am Mäntig morge Insemination.. muess hüt aber namal schnell id Praxis mer müend min Eisprung verzögere also hüt en sprütze setze zum verzögere und am Samstig znacht um die 24:00 sprütze zum dä Eisprung uslöse..🙈 und am Mäntig isch es denn sowiet mitem erste Versuech.. Situation isch exakt so wie bim erste mol mit mim Sohn und det hets ja gad klappet.. dütes ets mol als guets Omen..
  • Oh ich drück dr ganz fest de dume dases wieder grad uf ahieb klappet, chunt scho guet😉
  • Danke dir.. wenn muesch genau zum BT.?
  • Hey minggi wie gohts dir? Hets bi dir klappet? Bi mir ned han ets am Fritig bereits die 2 Iui gha..
  • Hallo Moowgli

    Mier gahts guet. Dier so? Nei die ersti isch negativ gsi. Den bini mega ines loch gheit. Jetzt hemer en monet pause gmacht. Het mr guet ta. Weiss nid ob mr ez den wiiter machet. Wie gahts dier? Hoffe dases bi dier jetz klappet🙏
  • Ohh nei hesch dich soo druf verstiegt das es gad klappet? En pause het eu sicher guet tah.. mir gohts tip top.. bin bim erste Versuech extrem nervös gsi und sehr agspannt.. aber ets bim 2te bini ets mega entspannt gsi ets die 3 Täg au völlig chöne abschalte.. mal luege ets heissts abwarte
  • Ja ha scho rächt hoffnig gha. Aber tief i mim innere hani gwisst dases nid klappet het. Ha irgendwie z gfühl dases natürlich klappet, weiss nid warum. Isch mega sträng mit dene vielne Termine fürne iui zämä miteme 100% job...
  • Ja sisch chli es organisiere mit dä Termine.. aber sgoht irgendwie.. für mich fast eifscher gsi wie ets mitem chline aber au das goht.. ich hoffe fescht das es glii bi eu klappet 🙏🏻✊🏻🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum