chinesische empfängnis kalender,schinz stimmts zu 80% über i hani glese😆..! Bi wem stimmts?
I weis s‘gschlecht nonig aber luut em kalender wirds en bueb..☺️..! glaub jetzt au net so dra isch eifach just for fun und nimmt mi no wunder bi wemms würdis stimme oder hets gstumme👀..!
Ja mer chas au rückwirkend luege.. 😁 Bi mir staht es wird en bueb wenn ich min normale altee i gib.. Wenn ich aber mondsalter i gib seits meitli.. Isch no schwierig, het vorgeschter erfahre aber mis gügeli wets no ghein bahlte 😁😂🐣
Bi mir hets nöd gstumme und ganz ehrli hauptsach isches gsund egal ob bueb oder maitli da hani au zerst möse begriffe wo min chline uf dwelt cho isch ha mir immer en bueb gwünscht isch au eine worde doch wo er cho isch bini froh gsi das er eifach gsund isch und denn wäri au glücklich gsi wenns e maitli gsi wär. Egal was so en kalender seit bueb o. Maitli i mine auge findi wichtiger dases gsund isch
jo das isch jo klar dases s‘wichtigschte isch dases gsund isch..sowas muess me nidemau erwähne..ich ha nonie ghört das öper seit i wot es ungsunds chind..!!! isch doch logisch...!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
781
339
531
339
226
161
4
95
63
791
49