April Baby 2021 😍🦋🐛🌻🌼

24

Kommentare

  • Alles ok... das bi sehr früh isch 6+0 hät er nur ä fruchthöli gse... i ha en huufä Medikament übercho und hoffe das es jetzt bim 4 Täg versuäch endlich klappt.

    Wiä gohts eu?
  • Oh den drucki dume. Wa hesch den für medi übercho wenni dör froge?
    I ha sit gest nacht ase buchweh und en komische mage... bi grad froh, dass i morn chan i kontrolle
  • I ha Progesteron und Bluätverdünner übercho. Wiä isch dini Kontrollä gsi Wickie?
  • Oh i han au progesteron also utrogestan.
    S herzli het kräftig gschlage s baby entspricht de richtige grössi aber i ha wieder um die ganz fruchthöhli ume bluet... sie vermuetet, dass en abgang isch vome zwilling. Muess die wuche ruhig neh und nöd lupfe... es chöntet schmierbluetige uftrete den sölli nöd beunruhigt si. Wenns fester blüetet sölli mi melde. Phu ha chli es gfühlschaos. Vo freud und angst. I hoffe, dass dasmol alles guet chunt.
  • Freut mich für euch. Ich han morn de termin bin recht nervös hoffendli isch alles guet wie bi euch;)
  • I druck dir dume
  • Au bi mir alles in Ordnig, was mich aber echli unsicher macht ish das es lut dr abmässig 6+2 isch, aber gemäss de berächnig 6+4 . Wie hets bi euch usgseh? Hets 1:1 gstumme?
  • 1:1 stimmts glob nie. Also min erste sohn isch immer z chli gsi und min zweite sohn immer z gross
  • Hallo zäme. Ich bin grad chli verunsicheret, vilicht weiss das epper. Mä sett ja kei Rohmilchprodukt ässe, weiss epper wes mit Alpchäs üsgseht?
  • Also i ha Alpchäs immer gesse... isch jo en hartkäs im normalfall
  • Hallo zäme, we gahts üch so? Mier gahts guet. Han hüt de erst FA Termin gha, alles so wes sett und Härzschlag hani derfe ghöre💞
  • Oh so schön z ghöre, da freut mi für di. Mir gohts soso lala leider hani immerno die flüssigkeitsasammlig nebet de fruchtblose und das isch halt nöd ganz ohni 😢 also es cha guet si dass alles guet chunt aber chan leider au i die ander richtig go. Wie gsehts so us mit ss symptom bi eu?
  • Oh nei, das tuet mr soo leid, ich bin aber fest überzügt das alles guät chunt. Ich dänkä für dich positiv. Das wunder het de wäg zu üch gfunde, das will zu üch, sgit kei anderi option. Ich han schmerzendi brüst, mängisch chli es zieh im buch. Übelkeit hani eig fast nid. We isch bi dier so?
  • Danke... i versuech au positiv z denke aber isch amig recht schwer. I bin extrem müed ha eigli jetzt immer chli übelkeit gha hüt isch de erst tag wo i kei han und au brüst schmerzet hüt nöd sust eigli immer. Ha gest de ganz tag so buchchrämpf gha macht mir scho chli sorge... naja gseh den am mentig wies usgseht.
  • Hallo Wickie
    Versuäch di nöd wahnsinnig z’machä und immer positiv denke....
    I druck dir ganz fest dümä
  • Danke viel mol Alexa. I versuechs 😊
  • Drucke dir ganz fest d dume wickie.
    Ich bin die wuche binere Hebame gsi (ich weis isch no viel zu früeh) jedoch het sie mir gseit ich söll uf kein Fall me Ultraschall mache will das segi nöd guet fürs Embryo, hend ihr scho mal so öppis ghört stimmt das? Bin mir recht unsicher
    Ich han au die ganz ziit schmerzendi Brüst
  • Das beträff Ultraschall hani scho mal ghört. Mä sett glaib nid z viel machä. Aber ohni US würdich das nid überstah. Ich muss ez ewig warte bis zum nächste. Den bini scho ide 13ssw. Wie fliessig chent ier den gah?
  • Jo has au scho ghört wegem us aber weiss nöd wie guet do scho drüber gforscht worde isch resp. Obs irgendwelchi studie git. I gang im Moment no wüchentlich weg dere flüssigkeit. Hoffe so, dass die am Mentig weg isch oder zumindest chliner... ha sit em mittwoch durend sooo buchchrämpf macht mir scho chli sorge.
  • I ha das au scho gehört aber ich persönlich vertritt d meinig so wenig wiä möglich und so viel wiä nötig.
    Ich muä wüsste, dass es min Baby guät goht und das isch jetzt nunmal mit Ultraschall. Well alles andere würd mi jo viel me stresse und somit au nöd förderlich sie... viellicht isch die au nöd die richtig Hebamme ?!?!
  • Die Hebamme isch mir empfohle worde durm bini mal gange. Han morn numal Termin bi de Fraueärztin mal luege was sie meint, ich wür au gern wüsse wies mim baby drinne gaht☺️
  • Hey Ina2020
    Wie war dein Termin bei der Frauenärztin?
  • Hallo Alexa84
    Danke gut mein Baby ist sehr schön gewachsen, meine Ärztin sagte mir das der Ultraschall am Baby nicht schadet.
    Jedoch muss ich jetzt noch Hormontabletten nehmen weil meine Schilddrüse nicht arbeitet wie gewünscht.
    Wie gats euch?
  • Hallo Ina
    Dann teilen wir eil das gleiche Schicksal 😀
    Ich war gestern beim Arzt und meinem Baby geht es gut.
    Neben Vitamin D und Vitamin B zwölf Mangel war auch etwas mit dem Schilddrüsenwert nicht ok. Er hat mich jetzt zum Spezialisten geschickt.
  • Hallo Alexa
    Was für ein zufall😂Ich habe erst in ca 3 Wochen wieder ein Termin dann werden meine Blutwerte wieder ausgewertet, hoffendlich kann ich diese Tabletten bald absetzten fühle mich jetzt schon richtig dick☺️Wann gehst du zum Spezialisten?
    Wie geht es euch anderen April Mamis?
  • Hallo Ina2020

    Ich warte bis ich das Aufgebot erhalt:-)

    Wie geht es dir?
  • Hallo Zusammen ich war heute wieder in der Kontrolle. Langsam und vorsichtig können wir aufatmen. Die Bohne entwickelt sich gut und turnt schon rum. Die doofe Flüssigkeit, die ich habe ist immernoch da aber sie hat etwas abgenommen. Jetzt noch 2 wochen und dann komme ich in die 12. Woche. Wie weit seid ihr?
  • Hallo Wicky
    Ich war mittlerweile beim Schilddrüsenarzt der mir eine Tablette gegeben hat.
    Heute bin ich 9+ 1
    Liebe Grüsse
  • Hallo zäme, wie gahts euch so? Mier gahts guet, mag fast nimä wartä bis zum ETT am 19. Okt. Hoffe fest alles isch guet und ds härzli schlaht chräftig. Wie machet ier das zwüschet de Termine mit de warteziit? Gseht meh bi euchem buch scho eppis?
  • Hallo minggi, also mir gats sowit guet han ab und zue so komischi buchschmerze/krämpf weis nöd a was das das chönnt ligge. Also de buch gseht mer bi mir scho🙃 han de nöchshti Termin am 13.10 freu mich mega bis zum Termin gahts immer eso lang. Gseht mer bi dir sho de Buch und wüssets bi dir d Familie scho das du schwanger bisch?
  • Hoi Ina, oh freut mi z ghöre. Ah super de 13. Isch ja scho glii😁 nei gseh duet me nu nid so viel, ich han meh eh chlini wölbig oberhalb vum Schambei. Ja üsi Familie und die änge fründe wüssets. Nächst wuche wirdi miis Team bim schaffe informiere. Chume morn i die 13ssw. We isches bi dier? Wüssets all? We wiit bisch jetzt?
  • Also bi eus wüssets no niemert ussert mini chefin, mini familie weis es au nonig, aber es paar Mitarbeiter ahnets scho☺️ich bin jetzt au scho i de 13ssw also 12+1
  • Hallo zäme. We gahts üch so? Ich han am Mo ETT gha. Alles zum glück guät gsi. Bini meega froh nachdem ich chli bluetige gha han. Ez nurnu brune usfluss. Het epper erfahrig mit dem?
  • Hoi also mir gahts sowiit au guet. Ich han i dere schwangerschaft no kei erfahrige gmacht mit bluetige.
  • Hallo mini liebe, ich bin nu niä schwanger gsi, drum vilicht chli eh blödi frag🙈 wenn hend ier uf umstandsmode umgstellt? Mini hise wärdet langsam knapp😂
  • I ha bereits umgstellt uf umstandshose. I de erst ss hani erst so im 5 monet umgstellt ha am afang eifach en gummi an knopf gmacht bi de normale hose. Aber i finde jetzt bi de 3. Ss hetti das nöd usghalte mit normale hose. Umstandshose sind eifach viel bequemer
  • Hoi zäme wie gats euch so? Wüsset ihr scho was es geh wird bueb oder meitli? Oder lönder euch überrasche?
  • Hallo, mier gahts guät, so langsam hani ä buch was mich rächt beruäwigt. Ich weiss erst churz vor wiähnachtä wases git hoffentlich. Gspühret iär scho eppis? We gahts dier so?
  • Mir gohts au ganz guet sowiet bis uf de kreislauf. Chume jetzt Stützstrümpf über bis zu de schenkel mol luege obs den besseret... de ischias merki leider au schowieder... bi mir het sie am mentig uf en Bueb tendiert aber sie wöt bim nöchste termin nomol luege und den uf sicher go 😊 wie gohts dir? Ah übrigens i gspürs au nonig obwohls scho mis dritte kind isch.
  • Also mir gats sowit guet mini ärztin het gmeint isch no viel zfrüeh zum sege obs en bueb oder es meitli git. Han churz vor de wiehnachte numal en termin denn hoffi das mer scho bald öppis gseht😊 also ich gspür au no nüt aber de buch nimmt jetzt langsam form a😂
  • Wie wiit bisch den du, dass sie seit isch no vieeel zfrühe?
  • Jetzt 18ssw (17+1)
  • Luschtig i bin jo au 17 1 und minere meinog noh het mes dütlich gseh
  • Oh ich bin 17 0 😄 simmer all glich wit🙈
  • Jo isch schono luschtig... jetzt chömer alli am gliche tag gebäre 😜
  • Ja voll vo wellerw umgebig sind ihr eigentlich vilicht simmer ja alli no im gliche spital😂
  • Ich chume us andwil sg du?
  • Richterswil ZH, aha ja nei doch nöd so nöch
  • Und ich usem Kt. Uri😄
  • Hoiii Zämme, wie gahts eu Allne.
    Min ET isch de 23.04.21. Sinder scho langsam ufgregt?
    Isch bi eu alles i.o bis etz

    Ganz liebi Grüess us Rapperswil SG
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum