September 2020 💗💜💙

13»

Kommentare

  • Hallo zäme
    Schliesse mi gärn, wenns erloubt esch, be eu no a ;) mi ET esch am 22.09, be 32gi ond scho Mami vonere Tochter. Wohne ned wiit vo Rechterswil wäg ond kenne do ede Omgäbig, leider, no niemer so wörklech, wöu mer ersch vor drü Mönet do äne zöglet send.
    @Thea: Ganz härzlechi gratulation zo euem chliine Sonneschii. Gniessed di Ziit ond händs guet.
    annirichti
  • Danke eu villmal! Wie gahts eu? Mögeder no? 🥰
  • @Thea wie gaz dir mitm Baby? Schlaf hesch chli? I wellem Ryhtmus chunt die oder de chli und trinkt?;)
  • @Maryon Guet danke. Mir händ immer mal wieder e gueti Nacht, wo sie nur im 3h-Rhythmus chunt - meistens so 00:00, 03:00, 06:30 und denn schlöfeled sie nomal 2h. Leider isch abem 07:00 spötestens mini ander Tochter wach 😊.. aber ich mache oft es Mittagsschlöfli.
  • @Thea freut mi das guet goht met de chliine ond dassd wenigschtens am Mettag nochli chasch schlofe, das höuft aue scho vöu gäu.
  • sind all na am umechugle?😄🤰🏼
  • Jaa ich bi immerno kugelrund und es wird vo tag zu tag umständlicher 🙈 no kai senkwehe oder sus azeiche das bald chönt los goh. Und bi dir? 😊
  • ich blieb glaub immer chugelrund😅 de letsti monet zieht sich so fest🐳😅 han zwar immer wieder wehe bzw en harte buch aber de senkt sich gar ned🙈
  • Wo blibet denn die september babys? 😊😊😊
  • 💕💕💕 eusi tochter isch am 3.9. uf d‘wält cho 💕💕💕
    annirichti
  • @Schmuusi gratuliere härzlech zo eure Tochter 😍.
    I be set am 17.09 ou nöm soo chogurond ond ha e gsondi Tochter ofd wäut brocht❤️
  • Danke vielmal und ebenfalls ganz 💕-lichi gratulation zu eure tochter 💕 so schön!!
  • Geatuliere eu beidne 🥰
    ich bin immerno am warte 40+4 😅

    Gnüssets mit eurne maitli ❤️
  • Ich gratuliere euch allne auch ganz herzlich ♥️ ich bin seit 08.09 stolze Mama von einer Tochter, hey es ist so schön ♥️

    Wäre auch parat für nette Spaziergänge rund um Richterswil.

    Einen schönen Abend euch allen.
  • I ben vo brugg ond hät au gern kontäkt för spaziergäng 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum