🍀Ü30 Kinderwunschklinik🍀IUI\IVF

Hallo Ich bin 36gi und versuech mit em 1 Kind Schwanger zwerde, leider hets nanig klappet.

Ich starte bald mit minere erste IUI und würd mich freue anderi Fraue kennezlerne wo grad sgliche durremached. Wän er lust hend meldet eu eifach🥰

Stern84
ÂŤ134

Kommentare

  • Hallo Liebi Zireael

    ich han scho 3 Iui ka und bi schwanger gsi aber leider e FG ka. han au inträsse amene ustusch.
    Dä Hoggä i wird erst das johr 30
  • Han gad gmerkt dasmer au scho gschriebe händ mitenand 😅
  • Stimmt mir träffed eus immer wieder🤣 wie lang sĂśtt mer Enthaltsam si vor de IUI? Was isch dir empfohle worde? Ich kenn au lßßt wo seget vor de IUI und nacher au no GV, die andere 3-5 Täg vorher nĂśd🤔Machsch jetzt mit IUI witer? Min Arzt wet nach 3 mal zur IVF wechsle.
  • Do ich mit dä zweite Iui schwanger worde bi probieremers nomol mitere Iui.

    mir händ vor dä IUI GV ka und bi schwanger worde 🤷🏼‍♀️ aso isch jedem anderst empfole wordä do i mit dä Kollegin diskutiert han wo idä gliche klinik isch und ere is nö empfole worde
  • weisch scho wenn das dini erst IUI häsch?
  • Ah so schnell hets klappt mega guet😄 muess de Arzt umbedingt den frĂśge. Ha hĂźt zum GlĂźck liechti Bluetige Ăźbercho..wĂźrs aber nanig als ZT1 Bewerte. Ich warte na uf Morn den chani sicher am Do zur erste untersuechig. Denn gahts los🙈hender grad ein Tag vorher GV gha oder paar Täg vorher?
  • Ha jetz doch Morrn scho de Termin, Bluetig isch doch scho voll da, jetzt bini NervĂśs🙈
  • Das tĂśnt doch guet mir händ em Tag vorher GV ka und em morge em 8.10 uhr d IUI 🙈
  • Hesch hĂźt gha😁? Oder wenn hesch die next?
  • Wenn dasmer die nĂśchst IUI händ stoht no idä stärne 😉
  • Ah ok machsch e Pause?
  • Jo i denks wel i ha am Weekend dä ES und mĂźend Ăźs hĂźt sicher entscheide dasi no e tel chĂśnt geh morn
  • Ok chan er dir den de ES nĂśd frĂźehner uslĂśse?
  • Hallo Zireal
    Ich han met de Abklärig em April agfange ond die erst IUI Endi Mai gha! Leider heds so nie klappt ond d Ärztin hed den nach drü grote en Schritt witer zgo!
    Druck der Dume das es klappt!😊
  • @Knöpfli81 Danke, ja ich mach au nur 2 evtl 3 weissi nĂśd obi den Geduld na han🙈 warum hend ihr mĂźesse IUI mache was hends bi eu isegfunde?
  • hmm sĂź lueged wie gross das dä folikel isch oder wime dem seit und wenns gnue gross isch lĂśst me dä ES us und glaub 36h noch em uslĂśse findät d IUI statt
  • Vo de Kasse werdet drĂź zahlt! Drom händ mer au all gmacht! Händ fest dra glaubt. Plus hed Ärztin gseit, wenns nach drĂź ned klappt esch Chance gross, das au witeri ned klapped! Aber Garantie hed mer natĂźrlich nie!
    Ich ben bereits 39gi! Be ois esch alles ok gsi be de Abklärige. Esch e unerklärlichi Kinderlosigkeit! Was esch be oi de Grund?
  • Kasse zahled alli 3 aber weme e francisse hed vo 2000.- denn zahlsches sälber wird eifach ahgrächnet 😅
  • Ich mĂścht nur 1 oder 2 IUI‘s mache und den grad zur IVF witer gah.. da mĂśchti nĂśd zviel Ziit berlĂźhre. @KnĂśpfli81 Machsch den jetzt witer ? Ich han e EizellriefestĂśrig und e GKS darum hani ohni Hormon gar nie chĂśne Schwanger werde, glaub das macht en grosse Unterschied zu wemmer eifach nĂźt findet🙇‍♀️ Wie lang hend ihr den scho ohni Hilf gHibblet?
  • Mir händ 1.5 Johr ohni hilf ghubbelet und jetzt mit hilf e halbs johr 😅
  • Ich denk ebe bi mir amigs dasi vorher kei Chance gha han und au bimene normale Päärli ghats 1-2 Jahr bis es klapptt. Jetzt mit Medis bini erst im 5 Zyklus das isch ja eigentlich na nĂźt. Und du wärsch ja au erst im 6 Monat und bi eus beidne hets ja schomal klappt. Drum glaubi scho dra nur ha kei Ziit meh😅😅
  • Jo Ăźs gots genau glich Zireael, aber i denk du machsch dir no viel dä grĂśsser druck ihr händ no "kei" kind. mir dĂśrfed scho ä wunder ha und darum wenns nĂś klappet chani guet mit dem gedanke läbe 🤪 aber natĂźrli hoffemer das no ä Jind gid und i weiss i dĂśrf nomol schwanger si 💪🏻💪🏻💪🏻
  • @Elefäntli jo das stimmt natĂźrlich met ere hĂśche Franchise zahlsch am Schluss vell sälber!🙈

    Mer händ em Frßhlig 2018 abgsetzt ond den han ich au met Akupuktur versuecht unterstßtze! Han Tempi gmässe etc.
    Em Frßhlig den mol wäg eme Termin agfrogt ond u schnell eine becho! Han met drß MÜnet Warteziit grächnet! De Lockdown hed aber den au nochli verzÜgeret!
    Händ em September die dritt Insemination gha, wo leider au ned klappt hed! Den em November met de Stimulation fÜr Follikelpunktion gstartet! Jo ond den nach em Rßcktransfer de erst positiv Test dÜrfe mache!

    Du muesch mache was för dich stimmt ond der din Körper seit! Öb zwoi oder drü, das muesch jo jetz noni bestimme! Mol luege wies chont!
    Ich merk be mer sälber de Druck, wo mer sich macht treit schwer! Au wenn weisch esch eigentlich alles ok, wieso das es den ned wot klappe! Plus Alter em Hinterkopf!😢
  • Ich ha ebe sGfĂźhl ich gsehs recht Easy zu anderne😅will ich seg ja immer ich bi erst im 5 Zyklus und bi anderne gahts ja au 1-2 Jahr. Nur wetti halt nĂśd 2 Jahr warte und Finazielli mittel hani drum wĂźri nach spätischtens 2 IUIs welle witermache nĂśd zu lang das usezieh. Also weisch waso mein has gfĂźhl mini Chance stĂśnd recht guet🤗
  • Und vorher heti wĂźrkli nĂśd Schwanger werde chĂśne mini 2 ZH isch 8 Täg gsi🤷‍♀️drum weissi dasi jetzt sehr gueti Chance han aber Geduld bruch😌😌
  • ich verstoh dich total! mer weiss mer esch eigentlich noni so lang dra aber glich wĂśrd mer gern schwanger werde!
    mer händ au no keis Johr probiert ond glich acho met de Abklärige agfange! jetz send mer froh send mer damals scho de Schritt gange ond send aneme andere Punkt!
    SchĂśn, das au die finanzielle mittel hesch, das nimmt au Druck!

    Geduld esch ame schwierigste vo allem!😉
  • I muess lärne mit dä gedanke spiele zum säge i bi bereit zum mami wärde und nĂś säge i bi bereit aber mit 5 monet hibbele isch jo no nĂźt gid abderi wo 5 johr hibbelet. das hed mir e kollegin z härze gleit wo irgend wie uf därä ebeni tätig isch weiss aber nĂśm wime dem seit
    Wel min körper häd sös s gfühl jo es häd no ziit denn lömer die ziit au wüsseder wasi mein voll dä hokusbokus aber i lo mi jetzt mol öberraschä 😂
  • ich weiss genau was meinsch! Psyche spielt halt glich au e sehr wichtigi Rolle! Mues mer das au meh säge, positiv ond säge ben parat! Soscht stellt sich de KĂśrper of Ziit ha i!
  • Jo genau aber i weiss das mir das johr ganz bestimmt alli wo mit hibbeled dĂśrfed kuglä ubd das vald mĂśglechst 💪🏻
  • Ja Psyche isch mega wichtig, mir gahts mit dem Arzt jetzt wo ich alles cha bespreche soo guet. Ich han vorher viel meh mĂźeh gha bi de FÄ woni sgfĂźhl gha han sie het kei Ahnig was sie macht🙄
  • Jo das spiellt au e grossi rolle obmer sich bim arzt wohl fĂźhlt oder nĂś 😅
  • Das isch fĂźr mich die schlimst Ziit gsi ich ha gwĂźsst das Ăśbbis nĂśd stimmt und sie het mer immer gseit jaja das chunt scho🙄das het mi so trurig gmacht und bi so machtlos gsi. Bin dem Arzt jetzt so Dankbar das er sich so viel Ziit nimt und ha so bertraie zu ihm. Drum bini vielicht grad na so Optimistisch 🙈
  • Das tĂśnt doch ächt super en arzt wo di nĂś ernst nimmt häd nume freud am Gäld 😬
  • Schlimmst isch gsi wo sie aglĂźte het und gseit het ich sĂśll halt e Eisprung App abelade😤und fĂźr das hani no 15.- Zahle mĂźese will sie aglĂźte het
  • Omg sicher nĂś, jesses das duetmer denn leid
  • @Zireael Ah schĂśn hesch jetz en Arzt gfonde, wo dich wohl fĂźhlsch! das esch extrem wichtig, well esch doch e langi Ziit!
    Vertraue ha esch wichtig ond optimistisch si au! Du machsch da super!

    @Elefäntli JÜÜÜÜÜ, hoffe du hesch rächt ond mer chĂśnd den all zäme hibbele🥰
  • Ha grad na e dringendi frag a eu: de Arzt het mi gftĂśgt ob mini Bluetig normal isch oder schwächer oder stärker... ha gseit normal. Ufem Ultraschall het mer na Gseh das GS na biz ufbaut isch susch isch sie ja amigs flach. Ha jetzt im Protokoll nagluegt det staht 6,7 mm isch das na normal oder isch da Ăśbis gsi wo wieder abgaht? Bi jetzt grad chli stutzig worde🧐
  • also mini esch am afang immer flach gsi ond den dor hormon baut sich das uf! 1-2 täg vor de spritze, wo de eisprung uslĂśst esch be mer zwĂśsched 7-9mm gsi.
    besch den scho kurz vor em eisprung?
  • Nei ich bin am ZT 2 ha gester mini Täg Ăźbercho.. normal bini am ZT3 bi 2mm
  • chan der ned meh säge, weiss es ned wies den sĂśtt si! sorry!
  • Keis problem Danke trotzdem🤗
  • I cha dir leider au nĂś hälfe aber lĂźt doch morn ah und frog noh
  • Glaub wen er denkt het das Ăśbbis na det sie chĂśnt het er mir sicher nĂśd sOK geh, ich glaub isch besser weni da abschlĂźsse und gar nĂśd weiss ob wieder was gsi isch😓 Aber Danke eu fĂźr eui Hilf und das er so schnell gAntwortet hend🥰🥰
  • I denk au wenn irgend was nĂś guet isch denn häds er dir uf jedefall gseit
  • Ok Danke😊👍
  • Dänke au das er der da gseit hätti, wenn Ăśpis ned ok esch! de Arzt esch der jo sympathisch! Soscht nächst mol froge, das meh Sicherheit hesch!😊
  • Es isch mer erst bim schaffe in Sinn cho mir Besprechet amigs so viel mitenand und wo ich det gsi bin hani mer gar kei Gedanke weg dem gmacht🙈 Sind amigs so viel Infos.. aber jetzt isch ok fĂźr mich jetzt chanis glaub guet si la und Morn den starte mit de Hormon🤗🤗Wi wiit bisch du jetzt grad scho wieder, sry ha grad de Ăźberblick nĂśd🙈
  • mer händ drĂź Inseminatione gmacht ond jetz han ich die erst kĂźnstlich befruchtig hinder mer!
  • @Knöpfli81 Denn wartisch na ufs Ergebnis? 🍀🍀🍀🍀🍀Das klaptt ganz sicher🥰👍
  • @Knöpfli81 druck dir dumme ganz fest 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum