Von LocalFamily zu BabyForum

24

Kommentare

  • Bi mir gotz au nüme. 🙏🏼
  • bearbeitet 25. 01. 2021, 14:52
    @LeMi Aso wen öper det a frog stellt, chön megreri kommentiere und as isch den wia versteckt im kanal und wen ma wil det druf luaga wa dlüt für antworta gschriba hen, got jo da chat uf imna neue fenster. Aso glich öpa wia im localfamily. 🤗
  • Aso d Kanal gaht.. freut mi
  • Auch hier nix geht meh
  • Bi mer goht au d App nüm🙄 ha mi jetzt halt mal do inne ahgmomlde.
  • Hallo 🙌🏻 ich bin ja froh, dass wir uns hier teilweise wieder austauschen können 😃Wenn die LF App schon so lange nicht mehr geht, rechne ich auch nicht damit, dass die mal was machen 😩
  • Bi mir goht App au nüme. Han gmeint liit a mir 🙈🙈🙈
  • Isch jo nöd s‘erst mol, dass es en hänger hät. Hoffe es chunt wieder, das forum do findi nämli echt doof, sorry 🤭🤷🏼‍♀️😅
  • Hie i dem Forum si aui normalerwiis nur zum frage was mit Local los isch und sobauds wider funktioniert gö aui wider hie use 😂
  • Hät öpert es mail gschriebe? I weiss, bringt wohrschinli ned viel
  • Ja i ha es Mail gmacht wird aber auä nüd zrüg chu🤣
  • Habe auch eine Mail gemacht
  • Schad um Local..wiedes vermisse!
  • de güggsli o wider mou do ine 🤣 übers wuchenänd wird eh nüd meh loufe.
    schad, das Forum hie fingi nid so dr hit.
  • @Claudia_yali Jop i han es Mail gmacht. Aber no kei Antwort und wer weiss öbi überhaupt eini bechome. 🤷🏼‍♀️
  • bearbeitet 25. 01. 2021, 14:52
    Chömen doch uf telegram. Sins am
    Irichta. As got immer besser wen ma chli probiert. Und as isch aigentli ähnlich ufbaut wia LF. Post wo ma kommentiere cha wo ufara hauptsita sin. Und ma gseht bi da post kommentär nu wena druf klikt. So isch as übersichtlicher as do im babyforum
  • nei i wett ke telegram, isch mer nid sympathisch. hoffe geng no, das ds local wider geit. u süsch päch, hani meh zit für angers 😅
  • I wot au mid uf Telegramm im Moment. Han den eifach zvill ufem Handy.
    I hoffe LF got den bald wieder.
  • Hab auch am Donnerstag ne Mail gemacht, kommt aber bestimmt nichts zurück 🤷🏻‍♀️
  • Han au es mail gmacht, wird wohl nüt bringe, eigendli müesste mer alli en gmeinsame brief/mail ad swisscom mache das es e schweinerei isch ohne was d säge s app sterbe zlah, viellicht wür das was bringe oders im kassesturz mälde, klar isch es gratis app aber sie händ ja au vo euse date profitiert
  • Wartet mer mol no s‘wucheend ab....
  • Wo häre heit dir äs mail gmacht?
  • localfamily@localsearch.ch
    Uf die Adresse han ichs gschickt.
  • i chum au nüm ine
  • Ha ai mal es Mail gmacht 🤷🏻‍♀️ luägä obs was nützt 🤪
  • I han denkt es gaht wieder mal nur bi mir nöd wie scho mal es zitli nöd aber gseht ja so us grad wie wen de app grad de geist ufgeh hetti
  • Die vom Support si sicher im Homeoffice und heis no gar nid gmerkt. Dänke morn oder am Di wirds de scho wider ga 🤷🏻‍♀️
  • I gloubä ehrlichgseit ds Local isch für immer abgschmiert. Wird ja scho lang nüt meh gmacht u ds letschtä Update isch scho ewig här...
  • Hallihallo an alli😅 bin gspannt obs wieder gaht.
  • @Delia Bin auso au gspannt
  • Glaub ihrgendwie au dass kei swissmom/local meh git, es hät scho vorher nie en antwort vom support geh, hoffe mer mals beste✊️
  • Sali zämä si aui da?😂 schööön geits nid numä bi mir nümme😂
  • guet das alli do drin sind 😅🙈
  • E glaube sind alle jetzt do😅😂🙌🏻
  • Hami o wieder mau hie iigloggt...
    Bi mir geit Localfamily o scho dr 3. we nid sogar 4. tag nüme😞 schad, i hoffe das glich no öper dran schaffet us wieder i gang jaggt😉
    Das forum hie fingi o sehr unübersichtlech😬
  • Has au wieder gfunde 👌🏽😅
  • i ha au paar minute brucht bisi drus chum..
  • Babyforum ist/war immer so ein „Notfall-Plan“ 🤭 nach dem Sterben von Swissmom haben sich viele hier wiedergefunden und kaum war LocalFamily aktiv, haben viele gewechselt weil es übersichtlichet ist bzw. war. Gehe jetzt auch mal davon aus, dass es das App nicht mehr geben wird. Wenn doch, wäre schön.

    Es haben sich nun bereits einige bei Telegramm gemeldet (Link weiter oben), falls noch jemand dazu stossen möchte.
  • Han scho angst gha es gaht nur bi mir nöd! 🙈
  • Wie funktioniert denn das Telegramm? Und sind dort schon viele?
  • bearbeitet 25. 01. 2021, 14:53
    Momentan sin 53 im Telegram. Seit gestern Nachmittag aktiv.
  • das chunt bi mir das adresse falsch segi.. 🙈
  • ich find telegramm no unübersichtlicher als da 😅
  • @Daki Genau z gliichä hani vori o gseit 😂
  • Bi mir geits ou nüm. Isch scho z'zwöitä Mau. Bim erschtä Mau isches nach paar Monat plötzlich wider gangä 🤔
  • Min schwager kennt en guete kolleg wo apps entwickelt🙃🤭 ich hans em mal wiitergeh was mir da für es problem hend😅 und wer weiss vlt hemmer bald es neus. falls das so weri derfet natürli all ihri wünsch üssere🥰
  • Habt ihr mal gesehen, wem das Telegramm gehört? Ich bin halt immer etwas heikel mit Daten usw... wir geben ja schon viel preis über uns und unsere Kinder / Familie.
  • wtpooh iz hesch d‘Wahl zwüsche zuckerberg odr putin 🤣
  • @Daki min schwigervater isch au programierer. hanen sumol gfroged. er het gmeind da chämi viel ztüür. da müesst jedi wo biiträtet mind. 11.- zahle wenmer öpe 200 fraue wäred.. 🤷🏽‍♀️ weis nöd ob da alli maache würed. mir wärs ehrlichgseit zu tüür :)
  • Het doch scho mau es Mami das wöue ufzieh mit ihrem Maa und wos drum gange isch dases e App söu gäh und die söu choste het niemer meh wöue 🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum