April Baby 2021 😍🦋🐛🌻🌼

13

Kommentare

  • Hooi lenci,
    Mir gohts sowiet guet kämpfe im moment wieder bitz mit übelkeit. Kenne das ger nöd us mine andere ss. Denn hemer jo de glich ET. I bi me nervös wa spital regle abelangt. Hoffe, dass da no änderet bis im april.
    lenci
  • Ohh wickie,
    Das isch echt müesam hesch das den am afang au gha oder etz wieder?
    Bi mir isch e Verkürzte Muetermund festgstellt worde.
    Ich schaffe selber im Spital, momentan isch halt Regelig das nur 1 Person derf debi si, aber hoffe au das sich alles chli Beruhigt
  • I ha 15 schlimmi ersti wuche gha mit übelkeit und jetzt wie agworfe sit em mentig wieder.
    Jo guet das mit einere person hetti nöd so problem isch eh nur min ma debie. I ha meh problem, dass nocher nur de vater dör cho go bsueche und mini 2 söhn nöd dörfet cho.
  • Weisch scho was es wird?
    Hoffemer mal s beste :)
  • Jo i chum no en dritte bueb über und du?
  • Hallo zämme ich erwart den au no en April 2021 baby aber ha de Forum erst jetzt entdeckt durch e kollegin ☺️. Gits bi euch scho e Whatsapp Gruppechat? Wenn ja würdi au gern ihtrette. Erwart mis erste bueb 💙 08.April wär mi ET🤗
  • Hallo zämme ich erwart den au no en April 2021 baby aber ha de Forum erst jetzt entdeckt durch e kollegin ☺️. Gits bi euch scho e Whatsapp Gruppechat? Wenn ja würdi au gern ihtrette. Erwart mis erste bueb 💙08.April Wär mi ET🧸
  • Hallo @Serena95
    Gratuliere zur ss. Ich erwart au miis erste im April. Au bueb, aber erst gäg ändi 🙃 nei whatsapp chat hemer keinä glaubi🙈
  • Hallo 🥰Oh schad hätt gern sone whats app chat kah isch glaub au nid so aktiv do inne 🙄Ich gratuliere dir au für SS 🥰🥰
    In april hen viel buebe 💙🧸
  • @Serena95 au vo mir herzlichi Gratulation. Ich erwarte bereits mis 3. Kind und chume au zum 3. Mal en bueb über 😊 min ET isch au erst ende April.
  • Oh gratuliere 🥰🤗 Alles büebli!!😍💙
  • Danke... jo ich werd wohl es buebe mami si 😊
  • Jaa so schön , ich finds schön 🤗😍
  • Mittlerwiele freu i mi au mega druf. Ha mir zwor sehnlichst es meitli gwünscht aber hauptsach isch gsund. Jetzt chumi den mol 3 tolli schwiegertöchtere über 😊
  • Defür gsund sind sie..ja das glaubi dir hätti glaub au kah 😌Jaa genau drfür eso 🥰
  • Hallo zäme, we gahts üch so? Möget ier nu warte? 😁
  • Hoii Zämme..
    @Serena95 gratuliere zur Ssw :)
    @minggi also ich chans chum erwarte bis min Engel da isch, bi mir gahts no 9 Wuche. Sind Ihr ready?
    Grüessli
  • Danke viel mol 🥰 @lenciIch mues en kaiserschnitt mache und wird leider scho friener cho am 31 März 🙏🏻
  • Ach i mag au nüme warte, finde de buch wird langsam chli mühesam 🙈 @Serena95 warum muesch en ks ha? Isch es dis erste Kind?
  • Ja mine isch sehr aktiv..
    Leider lidi an diabetes und er mues friener cho und halt wege infektione han bis jetz gwartet han normal welle aber leider dient sie es mir abrote..😫 ja mis erste kind..
  • Oje, ich weiss genau wie du di fühlsch. Min erste sohn hemer au müesse hole ha au en ks gha dozmal. Mir isch de gedanke en ks z ha meeeega schwer gfalle. Min 2. Sohn hani den chöne spontan gebäre und jetzt hoffi, dass i au de dritt no dörf spontan gebäre 😊
  • @Serena95 oje, tut mr leid dases nid grad so lauft we du dier vorgstellt hesch. Bi mier gahts au nu ca 9 Wuche. Mängisch chanis chum meh erwarte und den bini froh gahts nu biz🙈 aber unglaublich we schnell die ss verbii gange isch...
  • Ja i ha ebe mehr respekt vom kaiserschnitt und halt angst.. aber ebe auge zue und durre alles nur für de klei 🙏🏻Jaa chas ehrlich gseit au kaum erwarte das er gliii do isch !🥰🥰
  • Jo i weiss isch mir genau glich gange. I ha en obig vorher dehai nur ghület und bis i im spital gsi bin au... wo i in op cho bin hani dene gseit i heg extrem angst und die hend den soooo guet zu mir glueget. Im nochhinein chani nur sege vor was han i au angst gha...
  • Verstahni guet, en KS macht au mir angst. Hoffe fest dasi spontan chan gebäre. Aber du machsch es wills für diis wunder z besti isch, und so gseh chame froh sii gitz hüt diä medizinische möglichkeite...
  • @Serena95 wünsch der nur s best, blib positiv den chunt das guet :) hauptsach am chline gahts guet.
    Het öper vo Eu scho Senkwehe? Oder es zie im Unterleib?
  • Jaa chund alles guet. nur posetiv denke danke 🥰🥰

    I ha sid 1 wuche echli senkwehe 🙏🏻
  • Aso ich gspühr nu gar nüd weheartigs...
  • Also bi mir lauft i moment alles guet, bis uf mini rückebeschwerde das isch aber normal. Han au nur no 9wuche ☺️ die ziit isch so schnell verbii. Senkwehe oder ähnliches hani bis jetzte nöd.
  • Rückeweh känni nu gar nid, bi mier isches meh es schmärzends rippi und sodbrenne. Schlafe findi au nüm grad so bequem...
  • Schlafe wird überbewertet 😜 da chasch nocher au nüme wenn s baby do isch 😉 nei goht mir grad au so ha meeega mühe mot schlofe bis i mol entli e bequemi stellig gfunde han... i ha au recht senkwehe mengisch hani sgfühl er chämi jetzt den scho use kenne das vo mine beide letschte kind ger nöd. Es wer doch eifach schön es wer scho april 😊
  • Jaaa de Rugge isch au so es Thema😁
    Aber mit guete Üebige gahts recht guet und gahne 1x i de Wuche id Massage das entspannt scho recht..
    Bin so froh wen bald April isch:) den hemers schaft, haltemer no dure die paar Wuche💪
    Sind Ihr alli in Züri? Wüsseder scho i weli Klinik Ihr gönd?
  • Nei i bi usem kt. Sg und ich gang uf herisau ha grad hüt d underlage übercho... bi so nervös uf die geburt. Bi 2x in wil gsi und gang jetzt für s letscht mol no uf herisau.
    lenci
  • Hed üch d hebamme scho was gseit wäg streptokoke? Ich muss ez mit knoblauch drahi, findi grad voll schräg😂🙈
  • Also bisch den strep positiv? Und wie muesch mit knoblauch dehinder???
  • Nei weiss nid obi positiv bin, muss midere art knoblauch tampon dene de nährbode näh dasi den bim abstrich äbä nid positiv bin
  • Ach sooo... hani jetzt au no nie ghört 😃 i bin bi mim zweite Sohn positiv gsi. Ha den weret de Geburt antibiotika übercho und nocher isch min sohn eifach all 4 std. Kontrolliert worde glaub 48std. Lang.
  • Hallo Fraue🙂 we gahts üch? Mögeder nu gwartä? Wie bereitet ier üch vor? Dammmassage? Epi no? Tee? Oder gar nüd?
  • Ich chas kaum erwarte han unterleib schmerze nur und es brenne aber hoffes es bliebt no 3 wuche dinne 🙏🏻🥲
  • Ich niem nüt ..nehme dir magnesium bis end oder höre dir friener uf?
  • Ich merk nu nüd, kei üebigswehe oder so. Ich nim sicher magnesium wiiter bis am schluss. Oder gits e grund zum früener uf höre?
  • Also ich merke au no nüt nimm no alli vitamine zu mir denkes bis am schluss, mini hebame het mir jetzt no e teemischig empfole will ich so viel wasserilagerige han.
  • Ich merk bis etz au no ned viel, amigs en druck im unterleib sus ned gross. @Serena95 Magnesium wirdi bis schluss und nach de Geburt witer neh nöd das no Verstopfige chömed das wär ned so toll.
    @minggi ich fang i de 35ssw mit de Dammmassage ah.
    Sus ufgrägt gar ned, chunt wies chunt.
    Sind Ihr ufgrägt? Hender Kliniktäsche scho ready?
    Wir gsenders Normalgeburt oder Kaiserschnitt?
  • Scho gal den niemi Magnesium durre bis zum schluss..
    Ich mues e kaiserschnit mache und han zviel fruchtwasser bi mir chönd jedemomant e blosesprung cho 😶
    I ha es ziehe hintrrucke und unterleibschmerze wie mestrationgfühl ich spürr ihn unde 😍 aso no 3 Wuche und den hani mi chline.. Kliniktasche isch packt mini ärztin het welle dasi scho vorbereitet bi do es bi mir ganz schnell mues go🙏🏻 seeeehr ufgregt!!😶
  • @lenci ich fah jetz den au mit Dammmassage ah. Ufgregt bini nu nid. Ich find es gaht nu eeewigs.... nei packt hani eig nu nid, eifach afang paar sache parat gleit. Du? Ich hoffe fest dasi normal chan gebäre, mini hebamme gseht das rächt optimistisch. Was isch diin wunsch?
    @Serena95 oh no 3 wuche, das isch nüm lang, denn wäri glaub scho biz nervöös ez wenns jede momänt cha losgah
  • @minggi
    Ich han mal alles parat gleit und muss nur no id Tasche rumme sowit bini ready. Ufgregt bini bis etz gar ned han etz no 6Wuche gaht nüme Lang. Wot e Normali Geburt und wis bis ez usgseht söts au eini si. Isch alles i.o
    Wie gahts Eu so?? Chönder chum erwarte das baby chunt? Wie lang hend Ihr no??
  • Mier gahts sowit au guet. Bin jetz i die 35 ssw cho. Bin gspannt welang asi nu muess warte. Willich aber kei üwbigswehe oder so ha danki gahts scho nu es ziitli. Bin scho soo gspannt wie är so isch. Mier freuet üs eifach wahnsinnig, isch e wunsch wo sit jahre ez i erfüllig gaht🥰
  • So ihr liebe au i meld mi mol wieder 😊 mor gohts au guet halt die übliche wehweli. I bin au i de 35. Ssw und han sit ere wuche immer wieder mal wehe. Letschte mentig het mini fa gseit, i söll 2 gäng zrugg schalte damit er no ca. 3 wuche dine bliebt. Sie het s gfühl er chönti sich jede moment uf de weg mache. Packt hani no nüt ich werd erst am 1. April demit afange und sötts vorher los go nimi eifach das mit wo i bruche und de rest cha min ma bringe 🤣 i bi au gspannt wie üse 3 sohn wird si freu mi scho meeega fest uf ihn.
  • Soo schöön! Bin etz i de 34ssw und chans au chum erwarte.
    Bald isches so wit!!
    Gnüsseds no! :)
  • Hallo Fraue, we gahts üch? Mier hend hüt geburtsvorbereitigskurs gha. Hend meega profitiert fu dem. Han ez ai zum 2x mim Epi No güebt. Het au scho epper ahgfange? Han z gfühl ich schaff die Kopfgrössi nie🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum