Januar Babys 2022 ☃️

nnthennthe

1

bearbeitet 24. 01. 2022, 17:28 in Schwangerschaft
Hallo liebi Mamis
wär het au di letschte wuche positiv testet und erwartet es Januar Baby 🤰

«13

Kommentare

  • Bi mir gits au es Januar Baby.😊
  • Biiiii mir auuuuuu 😍
  • Wie wiit sind ihr gnau?
  • Ich ha die wuche positiv testet und es git e afangs februar baby;)
  • @Mrs. Foxy So schön.🥰
  • Ich bin ide 9 woche 🤓
  • @Lele Ja das mit dene Wuche isch voll verwirrend aso 8+ oder 9+?😂
  • Ähm 8 woche und 6 täg 🥰
  • Hoi zäme, ich ha Termin am 26. Januar, gestert hani der erst Arzttermin gha 😊😍Gahts euch sowit guet?
  • @Peach Gratuuliere dir vo ♥️!
    Mir isch viel schlecht & mach mir ab und zue glaub chlii z‘viel sorge.😅 wie gohts dir?
  • @Peach Gratuliere dir vo Herze..

    @werweiss Ich fühle nur mit dir mit.. mir gahts nöd anderst 😅🤓
  • @Lele & @werweiss danke vell mal, gratuliere euch natürli au 😊

    Ich mach mir au vell Sorge, ich glaube das isch normal! Es isch mis zweite vo dem her kenn ich d sorge aber scho chli 🤣Isch bi euch s erste? 😊
  • @Peach Hoffe wird besser wenn sicher mal die 12 Wuche ume sind.🙈
    Ja, bi mir isch es s‘erste.😊
  • @werweiss So wie ich mich mag erinnere isches bi mer denn nur minim besser gworde.. ich ha mir immer sorge gmacht.. also eigentli ja au jez no 🤣🤣Es isch uf jede fall immer sehr beruhigend wenn weder en arzttermin dure isch 😁
  • @Peach Ja das het was. Und bis dete ane chunts eim amel eewigs vor.😂 han min nexte am 22.6 na sooo lang warte.
  • @Peach & @werweiss

    @Peach Ich mache mir au viel sorge bi mir isches ebe au die zweitii.. 😅 solang nanig die 3 mönet umä sind bini recht nervöös will denn eso viel chan passiere 😞

  • @Lele @Peach

    Derf i froge wie alt ihr sind.🙈
  • @werweiss ich bin 34gi 😊Und du?
  • @Peach I wird im August 30gi.😊
  • @Lele Wie alt isch denn dis erste Kind? Mini Tochter isch jez 14 Mönet alt 😊Und wenn händ ihr de ET?
  • @Peach Ohh soo süess okaii.. 🤓

    Mine buäb wird da johr 8tii.. 😃☺️

    Ich hanen am 08.01.22 und ihr? @Peach @werweiss 🌸
  • @Lele @Peach

    I han mine am 3.1. aber es chan sehr guet sie das sie en next Wuche namal wird ahpasse, well i han gaanz lang kei Mens gha, öpe 2 Jahr... und den bini unplant bim 3te Zyklus schwanger worde. (Obwohl mini alt FA xeid het da segi garnöd möglich)
    Drum isch es chlii schwierig zum sege, i weiss aber ziemlich gnau i welere Wuche das es passiert isch.🙈
  • @Lele Oooh wow scho 8ti, isch ja au mega toll 🤗

    @werweiss ooooh no, isch ja super wenn en arzt seit es isch gar ned möglich und denn schlahts i 🙈

    Ich ha min Termin erst Endi Januar, am 26.1. 😊
  • @PeachJa zu dem Ziitpunkt hets au so usxeh, will dozmal ufmne UL mini Eileiter volle mit so komische „pünkt“ xii sind. & sie den gmeint het die funktioniered nöd.🤷🏻‍♀️ & den het sie mi mit dem so stohlo....
    Aber ja i bin ez ufjedefall nüme bi ere will scho dete het sie sehr en schlechte Ihdruck hinterloh.
  • @werweiss oh da duet mer leid das so schlechti erfahrige gmacht häsch. Ich hoffe das du dich trotzdem richtig druf freue chasch obwohls ned so planet gsi isch!
  • @Peach

    Immerhin hani ez e würkli würkli gueti Ärztin wo mir sehr ihfühlsam Begleitet & unterstützt.
    Ja ich freu mich, aber es het im Moment z‘wenig platz will so viel rundume isch und i da alles allei muess meistere. ...min ez het mi vor d Wahl gstellt, das wenn i ned Abtribe er goht... drum ganz viel emotionals wo ned so eifach isch.
    Aber mis Würmli & ich mir werded da scho irgendwie anebringe.😊
  • @werweiss puh.. das isch härt.. duet mer leid das du do alleige dure muesch.. aber du häsch min volle respekt das du das alleige meisterisch 💪🏻 du wirsch da bestimmt schaffe, aber ich cha mer vorstelle dases im moment für dich ned eifach isch.. häsch de familie oder frübde wo dich debi understützet?
  • @PeachEs isch eifoch uuuh viel.
    I hans nanig so vielne verzellt bis ez, hald wege dene 12 Wuche.🤷🏻‍♀️
    Aber die wos wüssed finded alli au das i die richtig Entscheidig troffe han.

    Danke dir!
  • @werweiss wie isch din Termin gestert gsi? 🥰
  • Heei @Peach

    Mega schön xii, het en gern mit öpertem teilt.
    Und alles unufällig, alles do und so wie sött sie.
    Es chliises Wunder.🥰
    Und ganz ofiziell bini ez i de 13te Wuche und es isch mer soo en Stei vom Herze gheit.

    Wie gohts dir?🥰
  • Soooo schön @werweiss das freut mich mega für dich 😊

    Mir gahts guet.. solangsam hani s gfühl das d müedigkeit und übelkeit chli noloht.. ich hoffe es wird ned nomol schlimmer 😁
    Ramona92
  • @Peach

    Schön z‘ghöre.

    Das mit de Übelkeit.😩 ha ghofft es wird besser aber bi mir wills eifoch nöd höre und leider ned nu am Morge.😩Und chan kei Schoggi und Salotgurke esse, debi hani da immer so gern gha.😂
  • Ich hans au immer de ganzi tag gha 🙄 jez aber nur no zwüschet dure. Da isch wörkli e erliechterig. Hoffe bi der isches au bald dure!
    Ach isch wünschti min nöchste termin wär au scho bald, aber mue no 3 wuche warte 😩
  • Ich bin Mutter von drei Kindern und möchte in der Schweiz eine neue Windelmarke kreieren, die 100% gesund und ökologisch ist und in der ganzen Schweiz im Abonnement verkauft wird. Mit dem Abonnement erhalten Sie auch Milchpulver und alle anderen Produkte, die Ihr Baby zu Hause braucht. Es ist ein tolles Konzept! Alle Produkte werden in Verbrauchermagazintests ausgewählt.
    Bitte unterstützt unsere Kampagne auf wemakeit :

    https://wemakeit.com/projects/boutchoo-nappy-subsciption
  • @Peach @Lele

    Wie gohts eu soo.?🥰
  • Sehr guät und selber? @werweiss @Peach
  • @Lele Das freut mi sehr z‘ghöre.

    Jaa au mir isch eifoch na immer mega schlecht.😅
  • Ja mir auuu han mi gad müesse gestert übergeh und das obwohli d tablette gno gha han 🙁
  • Hey zäme, mir gahts au tiptop. Hoffe allerdings au das mini Übelkeit gli verbi isch. Die letzt Zit merkis mängisch au chli mitm Chreislauf.. vorallem chanis aber chum erwarte bis ich min nögste Untersuech han ide 13. Wuche, aber mue no 1.5 Wuche warte 😩
  • I ha immer denkt da wird besser i ab de 12te Wuche.😅
    Naja werde mer hald nochli plooget.
  • @werweiss hmmm ja ihr machet mir also scho ned grad muet 🤣🤣
  • @Lele
    Haha sorry, da hani nöd wölle.😅
    Chan leider au ned us Erfahrig rede wills ja s erste isch.😊
    Aber ja es lohnt sich ja und isch ned Grundlos.
  • @Peach sorry.😂 falsche Name markiert. Mis Hirn isch au ned soo uf de Höchi. Letschti isch de Toaster im Kuehlschrank glandet.😂🤦🏻‍♀️
  • @werweiss keis problem 🤣
    Also bi mim erste han ichs glaub au chli länger gha wie die 12 Wuche, aber glaubs nur so zwei Wuche oder so..
    hahahaha aber de mitm Toaster isch also ned schlecht 🤣
  • Hend Ihr eui Termine gha?😊
  • @werweiss ich hanen grad hüt nomittag gha und es isch alles bestens 😍Wie gahts dir inzwüsche so?
  • @Peach

    Oh soo toll.🥰 wie wiit bisch ez?

    Jaa ganz okay aber immer na viel schlecht. Aber immerhin chunt de Buuuch.😍 wie gohts dir?
  • Bin ide 13te, endli chanis offiziell mache 🙈 und du?

    Oh so toll wenn mers endli gseht gäll.. ich ha sgfühl mine chunt au scho, aber vermuetli isches no s esse 🤣🤣🙈

    S gaht mir jez aber zum glück au scho besser 😊
  • @Peach

    Oh jaa i bi au so froh xii wo die kritisch Ziit ume xii isch.🥰
    I bi jetzt bi 16+4.🙈

    Ja i han s Gfühl de isch über Nacht do xii.😂 fühlt sich eifoch gad ah s bizeli realer ah mitmne Buuch.😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum