Einfach ausheulen wegen Mann đŸ˜©

Hallo Ihr Liebe.

Ich weiss gar ned recht was ich mer us dem Post erhoffe aber ich muess es eifach mal loswerde und drĂŒber rede evtl gits Fraue wo au so eppis ka hend.

Folgendes: Min Maa het frĂŒhner Betriebige kha und das isch so es zĂŒg gsi. Bin dazumal Schwanger ksi und han nur brĂŒellt will ich ned gwĂŒsst han wie wieter, da ich mit Chind ja denn au nem soviel ha wĂ€lle schaffe.
Mir hĂ€nd nach viel TrĂ€ne vergiesse und Nerve verbruche zum GlĂŒck mini Eltere kha wo dazumal ĂŒs gholfe hend mitemne Kredit und mir (bzw ja nur Er) us dem use cho isch. Was mir natĂŒrlich Monatlich Ihne zrug zahlt hend, da fĂŒr sie das au nöd eifach so usem Ärmel gschĂŒttled worde isch.

Mittlerwiile viellicht tönts ibildet aber het er sis lĂ€be im Griff durr mich. Ich lueg fĂŒr alles, da ich das eifach au eso kĂ€nne, mit mehr zahlts i und ordnets ab..etc..

Bin au stolz uf ihn , dass er das möcht im Griff ha und ihgseht das er dazumal jung und doof ksi isch.
Nur isch es Àbe so.
Ich lieb ihn wĂŒrkli sehr und mir harmoniered zĂ€me alles stimmt jo.
Aber wenns um das Thema gat chani immerno brĂŒelle.
Er wotts mache aber machts ned.
Er verschiebt immer alles uf de nÀchsti tag und machts doch ned. Er het jetzt numal en Verlustschih becho de vor 10 Jahr ksi isch aber die sind im Recht jetzt no dÀmit zcho.
Ich han mich um alles kĂŒmmered wie wo was, wie zahle ect. Er macht sich um das kei Gedanke.. Will er weiss ich machs i so vielne Sache isch er eifach so verdammt ful, sorry fĂŒr die Usdruckswies.
Aber mĂ€nisch chan ich eifach nĂŒm und frog mich amigs ob er mir undergang isch i so ZĂŒg. Es tönt jetzt vielleicht gemein wie gseit ich lieb ihn aber ich weiss ned ob ich die nerve han fĂŒr immer sis mami zspile und das drama immer z'wisse er wird sich ih dere hisicht nie Ă€ndere und das nie verlass isch uf ihn. đŸ˜©

Tuet mer leid fĂŒr de lang text aber mengisch chan ich eifach nĂŒm und fĂŒhl mich so ellei mit dem ganze. Ich het so gern das ich mich uf ihn verla chönt.



Kommentare

  • Hey soulfood
    Cha dini Situation nachevollzieh, da ig im bruefsalltag mit Schuldner ds tĂŒe ha. Denno ha ig dr idruck, dass es a dr zyt isch mit dim maa Klartext ds rede. Du bisch sini frou, seeleverwandti, partnerin, liebhaberin, muetter vo sim chind, aber ganz sicher nid sini persönlichi Assistentin wo ihm aues ds rĂ€cht leid. Dim maa sött klar wĂ€rde, dass er nid nume rĂ€cht het, sondern ou verpflichtige. Aus eltere sött eim ganz klar sie, dass me gegeĂŒber sine chind moralischi verpflichtige het u Ă€ grossi verantwortig dreit fĂŒr di ganzi Familie. U die Verpflichtige u verantwortig trĂ€gisch nid du allei, sondern die söttit dir aus Team zĂ€me trage. Ig wĂŒnsche dir vieu Kraft u muet das Thema mit dim maa i agriff ds nĂ€h, damit dir us dere abwĂ€rts Spirale use chömit. HĂ€b dir sorg đŸ€—
  • danke vielmal. Ich schniede das Thema immer u immer wieder a. Nur isch es ihm gloub ned bewusst, dass ich mengisch au nĂŒm mage immer fĂŒr alles grad stah und Verantwortig ĂŒber nĂ€. Ich wĂŒr mir so wĂŒnsche er wĂ€r ned so en lauerri. Aber jedesmal seit er , er Ă€ndereds aber es chunt immer wieder glich use. Ich chan ned u wird nie verstah wie mer so cha si und eim das egal isch. Uf e art muess ich es jo ellei mache will ich es greglets lĂ€be will ha aber amigs möchti eifach alles hi schmeisse u sĂ€ge lueg sĂ€lber fĂŒr din mist. Er het s'GĂŒhl da er ja schafft u Endi Monet au RG zahlt (durr mich wo alles parat leit u seg jetzt machemer es zĂ€me) isch jo alles guet u er mĂŒessi sich ned Ă€ndere 😐 Ich glaub ebe er wird sich au nie Ă€ndere. Eigentli sött er wieder ufs Muul gheie aber ich liede jo denn mit darum chan ich es ned eifach mache ..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum