Kreis 4 mami suecht dich!

snimosnimo

2

bearbeitet 5. 05. 2021, 12:16 in Zürich
Hallo Zämme..

es isch zum verzwifle.. so es doofs Jahr ! so vieles womer chönti miteme Baby undernä und mer ned chan :'(

Bin 29zgi und han es 14monatigs Meitli. Wohned im K4 und hettet gern Mami-Babykontakt zu anderne Mamis.

Es hät so viel Mamis überall ide Stadt aber irgendwie ischs doch nöd so eifach Kontakt z'chnüpfe.

Wie ihr gsehnt hani wieder e Schlaflosi Nacht (sitem 3:00 wach). Viellicht gahtsder ja glich den chömer eus ja treffe und zäme brüelle. :)

Freu miiich!!!
KatiAni123

Kommentare

  • snimo schrieb: »
    Hallo Zämme..

    es isch zum verzwifle.. so es doofs Jahr ! so vieles womer chönti miteme Baby undernä und mer ned chan :'(

    Bin 29zgi und han es 14monatigs Meitli. Wohned im K4 und hettet gern Mami-Babykontakt zu anderne Mamis.

    Es hät so viel Mamis überall ide Stadt aber irgendwie ischs doch nöd so eifach Kontakt z'chnüpfe.

    Wie ihr gsehnt hani wieder e Schlaflosi Nacht (sitem 3:00 wach). Viellicht gahtsder ja glich den chömer eus ja treffe und zäme brüelle. :)

    Freu miiich!!!

    😂😂😂 so lustig gschribe... isch mir letst nacht glich gange🙄 au mir hend wenig kontakt zu anderne mamis mit chind😞 i wohne aber glaub zwit weg, mini tochter isch 10 mönet und i 28gi
  • Hallo...
    Ich bin sitem 13.4 Mami vome Sohn und wohne in Seebach. Finde din Text super sympatisch... Leider hett i mim Umfeld niemert Kind drum wür ich mich freue zum miteme andere Mami gmeinsam Sache unterneh...
    Meld dich doch bi mir...
    Früehligsgrüess Francesca
  • Hallo..
    Ich wohn ide nöchi, han e Tochter wo gad ihre 1i Geburtstag gha hät 😊 sie hät gad agfange laufe ☺️ vlt chömer mal zäme ufde spilplatz oderso.. Liebi Grüess, Tat. jana
  • hey 🤗 min sohn isch jetzt 15mönet alt und ich wür mich mega freue! bin 23 und die erst im fründeschreis wo mami isch. bin immer am mo/di frei
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum