April Baby‘s 2022 🌷

bearbeitet 20. 10. 2021, 17:32 in Schwangerschaft
Hoii zemme nachem positive ssw und geburtsusrechner sött mis zwergli am 23.04.22 cho

giz sho april babys? ✨ würd mich freue für biz ustush

Larii_ay
«134567

Kommentare

  • Hoi Samira😊 ih bi d'sarah, mis baby sette am 20.4.2022 zur welt cho❤
  • Hoi zäme ig ha ET am 05.04.2022
  • Toll wäret das euri ersti kinder ? Oder giz sho nachwuchs bi euch?
  • Gratuliere natürlich 🥰
  • Bi mir isches s dritte🥰
  • Wen hender FA termin? Oder sho kha
  • Es isch mis erste kind und bi eu? Hender scho euren erste ultraschall gha?
  • Am 6.sep hani erste termin und ja kind nr 3.
  • Heyyy bechume o im april nomau es Bebe🤷‍♀️ 😍 mis 3 😘 fröit mi öich dörfe kenne zlere✌️
  • Yeahh ✨✨✨ wie alt sind ihr alli und vo wo chömmet ihr 😀 ich bi 22 und vo bern /zimmli stadt
  • i bi 30 und wohne in Solothurn 🙃 Et isch 15. 04 ha am zischti e Termin bi mire FA ( si isch e gueti Fründin vo mir) eifach mau zum luege.... 🤩 aber di erschti Vorsorg hani am 31 august.
  • Super ☺️☺️
  • Wie alt si sini kids shoo?
  • mini buebe si 6i und 1.5 jährig u dini?
  • I ha am donnschti der 2. Termin. Ha scho müesse go wäge mire vorgschicht.
    Aber jetz am donnschtig die erst richtig kontrolle.
    I bi ou 30gi und ha zwee buebe gli 6i und 3.5
  • Mini ersti wird am November 6i mini zweit tochter isch hüt 5mönet alt 😅 also neue baby het genau 13möneh unterschied isch chli frücher passiert als planet 😅😂
  • De wünschet ihr beidi euch sicher es meitli wen ihr 2 buebe hend 😂♥️
  • Mine wird ou im November 6i😅Bi üs ischs o nid ganz so plannet gsi🙈
  • Und dir e bueb🤪
  • ja es meitli wär scho schön..🥰. aber o wes nomau e bueb git de hani o fröid. 🙏 ohjj ja sehr früeh 🙈 i ha mit mire schwo 13 monet unterschied.. dir wünschet nech e bueb?
  • @jayfy0413 ok aber alles i o? muesch de bscheid gä🥰
  • Jaa ha mir sho bi de zweite bueb gwünscht 😂 aber ebe au wens wieder es meitli isch hauptsach gsund
  • @jayfy0413 Cool😂 mini het am 24 nov
  • Ja aso mir nähmte ou e 3. bueb😂 ou wes meiteli natürlech kuul wär.
    Mine het am 4.11 Geburi.
  • Ab de 16w gsemer de was es git😂 de chöi mir brichte
  • Hender sho chli Symptome ? Ich ha no garnüd😅 ha eif so vermuetig kha das ssw bi test gmacht und nach nid mal 30sek sho linie druf gsy aber ganz fin ha den es tele becho und ha das teil abglet wo zrüg cho bi isch linie voll da gsy und ich nur 😯
  • bi üs o nid so planet hei ersch ab Dez weue afa .. ha am 27 juni pille abgsetzt und mit dr daysy verhüetet. het aber nid so klappet 👀 🙈 und bi sofort schwanger worde...


    bi aber o bi mine 2 buebe sofort schwanger worde... u mit 17 i hani leider eis verlore i dr 10ssw.

    naja i ha testet weu i bim uftah so es steche i dr lischte ha gha u das hani bir letschde ss gha 🤷‍♀️ u de bini am glich tag e test ga hole u de ha i ne gmacht am abe.. ha ne i packig da no ni druf gluegt.. ha mini buebe is bett da mit mim Fründ.. si id chuchi hei ne usegno aber no id hang gno uf 3 abezeut und i ha de zersch gluegt u direkt dr 2 strich gseh aber fiin. 🤷‍♀️😂 und i so... 👀👀 i bi schwanger🤷‍♀️☝️😂 es isch üses 1 gmeinsame ching. di 2 angere si vo mim ex.
  • Dempfall hesh mit familie planig au sho frühe agfange ☺️ ich ha au ab September wölle erst starte da ich unbedingt es summer baby ha wölle da mir alli im winter frühlig geburi hend aber ebe 😂 janu
  • jaaa auso das mit 17 isch nid planet gsi e pille unfau.. aber ha mi entschide das baby zbecho...het aber ni so söue si...



  • Hät o gärn es summerbaby gha😂
  • @Sarah91 Ja guet aber isch sicher besti entscheidig gsy ☺️
  • im april isch es aber ja oscho warm 🥰
  • mi gross het am 31 mai. und den isch wück scho heiss🤷‍♀️
  • Wens wie das jahr bliebt 😅 de hemmmer nie meh summer
  • Ja märz/ april
    Isch eigentlech o nid schlächt, wäg der Ihschuelig de.. mi dünkte die summer chind so extrem chli wesi de i chindsgi müesse!
  • Also mis november meitli hätti müesse au mit 4i i KiGa ha se aber jahr zrügg khebt
  • Ja mi bueb ou, aber sisi wenigsten scho wyt über 4i. Die im juni/juli si de ersch grad vieri
  • Ja das stimmt au wieder
  • Und ladys alles guet bi euch? Bi hüt notfall mässig zu FA leider isch nid mini da gsy nur sone dummi chuhe 😒😒 het mir garnid passt aber jaaaa bi gange weil i biz bluet ide Unterhose kha ha und ja ha das no nie kha woni ss gsy bi Und ebe sie het mich wie chli verurteilt weil es so nöch zeme si voll herablassend

    Jedefalls hani gester ♥️erzlet mit mann und chunt wahrschinlech vo dem jetzt hemmer 2täg verbot😂

    Me het no garnüd gse… nid mal die chli höhli

    Also hani hüt sone clearblue mit wuche kauft Aber jaaaa cha ja nur passiere das ding isch defekt zeigt 2-3wuche ah aber keis plus also ide Apotheke ahglüte die am abkläre het gmeint ja das ding kaputt sie klärt morn mit firma ab ob ich cha cho wechsle

    Pech Tag hüt…..

    Also so wies usgsed wird baby vlt knapp knapp april baby oder den afangs mai🤨🧐🧐🧐.

    Min zyklus isch ja no nid so regelmässig gsy nach de geburt immer so 3-5 tag unterschied de wieder 2mönet glich und ja😅 chlini wundertüte
  • hey melde mi morn ha e huere scheiss tag gha 😪😪😪 so wi dine du armi... 🙈 weiss ni ha o bluetige gha hüt und buchschmerze.. ha es hämatom ir gebärmuetter cha nur hoffe das es vo dert chunt.. mini FA lütet mer morn o 🙏 HCG isch 6200 sig dr wuche entsprächend hei aber no ke herzschlag gseh bi äue ersch 6 1 nid witer... wüsses ja o ni genau da i ke mens ha gha... hmmm isch ächt chli viu gsi hüt. guet nacht zeme ah ja ha sträng sex verbot und süach ni vil lüpfe eifach ruhig.....
  • Hoffe mir zbeste 🙏🏻💪🏽
  • mache mer 🙏 schöne Tag
  • Ohje gueti besserig euch. Hoffe es chunnt aues guet!
  • Heii und wie isch eure tag gsy?☺️
  • Bi mir isch ir kontrolle aues guet gsi. Härzli schloht❤️ termin isch der 04.04.22
  • Super freut mich zum lese ☺️
  • Hey i muess mi verabschide. i ha mis würmli verlore... es isch im moment alles am abga. 😭 wünsche öich aues gueti 🙏 i bi sarah91. zandere profil geit irgendiwe nüm
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum